1

Temat: Honda VTR SP1 na supermoto

Zamienię lub sprzedam Hondę VTR SP1 na supermoto..
Najchętniej DRZ, ale inne opcje (jeśli będą) też rozważę ;)

link do aukcji: [url]http://allegro.pl/honda-vtr-sp1-1000-gsxr-r1-zx10r-i4361033667.html[/url]

Honda VTR SP-1 - do sprzedania lub zamiany na SM

2

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

VTR-e na drażete? wtf?

https://www.bikepics.com/members/81

3

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

Też uważam, ze powinieneś się nad tym poważnie zastanowić:)

4

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

styl jazdy na sporcie a na sm jest zupełnie inny dlatego troche obawiam sie przerostu mocy nad umiejetnosciami (i tego by nie skończyło się tak jak tu [url]http://forum.supermoto.pl/topic28634-sktm-660-smc-2005.html[/url] )
mimo tego sugerujecie że Drezyna bedzie za słaba?

Honda VTR SP-1 - do sprzedania lub zamiany na SM

5

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

DR-Z w serii starczy na sezon, w sumie na ten najważniejszy sezon nauki- oczywiście są tacy co się nie zgodzą. Zmodzona będzie ok na dłuższy czas- dokupi nie przejedziesz się czymś lżejszym i nie dojrzejesz do decyzji o zakupie "wyczyna" na tor i zostawienia DR-Z na miasto (jak budżet pozwoli).

Z mojego punktu widzenia to DR-Z jest super na miasto, do terroru i do okazjonalnego upalania na torze. Gdybym miał możliwość kupienia drugiego moto teraz, lub był bym cierpliwy i spokojnie zebrał hajs,, to po zimie kupił bym drugie moto, a ten bym zostawił.

Na torze DR-Z jest ok. Większość ludzi na sportach i innych moto nie ogarnia, więc wyprzedzania będzie dużo, a dla mnie to najfajniejsze. Na Bemowie, gdzie sprzęt nie ma takiego znaczenia też będzie ok.

Problem zaczyna się jak wsiadasz na inne SM, w moim wypadku było to YZ426 i po dwóch okrążeniach poprawiasz czas o powiedzmy 1-2sekundy.

Potem za każdym razem jak wsiadasz na DR-Z brakuje Ci tej lekkości, twardego zawieszenia, zwinności i agresywności.

To jest moje prywatne zdanie.

Pozdrawiam,
Piotrek

6

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

Czaro przejedź się, będziesz miał odpowiedź na pytanie.

https://www.bikepics.com/members/81

7

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

mally chcesz mnie zniechęcić czy zachęcić ;-)

co do drezyny to na pewno do nauki ok - po tym jak zaczniesz raczkować na drezynie podejmiesz decyzje czy cię to jara i idziesz dalej czy wystarczy do fanu - mocny sprzęt na początek może przerazić i zniechęcić

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

8

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

i tak trzeba zrobić :) dlatego też napisałem że każdą propozycję rozważę ;)

Honda VTR SP-1 - do sprzedania lub zamiany na SM

9 Ostatnio edytowany przez karol128 (2014-06-28 22:21:49)

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

styl jazdy na sporcie a na sm jest zupełnie inny dlatego troche obawiam sie przerostu mocy nad umiejetnosciami (i tego by nie skończyło się tak jak tu [url]http://forum.supermoto.pl/topic28634-sk[/url] … -2005.html )
mimo tego sugerujecie że Drezyna bedzie za słaba?

Daj sobie spokój. To wcale nie są mocne sprzęty (dla kogoś kto jeździł na szosowych moto), więcej w tym legendy i często powtarzanych mitów niż prawdy. Też zanim kupiłem sm (crf) się naczytałem, że diabeł itp, itd. A jak wsiadłem i się przejechałem to jedzie raczej zgodnie z mocą i o ile w terenie to dużo to na szosie szału takiego nie robi. Po ścigu wsiadaj na najmocniejsze SM jakie znajdziesz, inaczej będziesz zawiedziony - taka moja rada.

10 Ostatnio edytowany przez czarosław (2014-06-28 22:27:12)

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

tyle opinii ile opiniotwórców :) jedna najtrafniejsza jest chyba taka, że trzeba sie przejechać na każdym rozważanym temacie, żeby samemu zdecydować co najbardziej podchodzi

no i najważniejsze że potrzebuje moto w miare uniwersalnego.. co przy wyczynowych sm jest skreslone z miejsca

Honda VTR SP-1 - do sprzedania lub zamiany na SM

11

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

czesc, zgadzam sie w 100% z mallym.
jakbys chcial zobaczyc co i jak - wpadnij w srode na bemowo. Zobaczysz i DRZ i potwory torowe.
poogladasz, posłuchasz będziesz madrzejszy

(DRZ ma jedna wielka zaletę: jest naprawde mocno modowalny za stosunkowo niewielkie pieniądze, to raz a dwa ze nie ma problemu ze sprzedażą drezyny - wiec nawet jak po pół roku postanowisz ze chcesz 10-30 KM wiecej - nie ma problemu)

tyle.

to pisałem ja: Reklamacje Reklamacji.
płomień tańczący na kurhanach wrogów.

12

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

czarosław napisał/a:

tyle opinii ile opiniotwórców :) jedna najtrafniejsza jest chyba taka, że trzeba sie przejechać na każdym rozważanym temacie, żeby samemu zdecydować co najbardziej podchodzi

no i najważniejsze że potrzebuje moto w miare uniwersalnego.. co przy wyczynowych sm jest skreslone z miejsca

To jeszcze zastanów się czy chcesz kopkę czy rozrusznik i zostanie Ci 5 sprzętów do wyboru.

Hermes ani Cię nie namawiam ani nie zniechęcam. Sprzęt znasz, jak Ci mocowo przypasuje to ja Ci ją z chęcią sprzedam ;] Różnica z serią jest jak dla mnie kolosalna i to na zwykłym przełożeniu. Zawsze można zmienić zębatki, wstawić FCR-a 41 :]

Pozdrawiam,
Piotrek

13

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

Kurde mally tylko zeby czarna byla, a to juz wiesz dlaczego...

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

14

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

Nie wiem dlaczego :) Zawsze możesz plastiki przełożyć :)

Pozdrawiam,
Piotrek

15 Ostatnio edytowany przez Shadow (2014-06-29 10:37:24)

Odp: Honda VTR SP1 na supermoto

czarosław napisał/a:

styl jazdy na sporcie a na sm jest zupełnie inny dlatego troche obawiam sie przerostu mocy nad umiejetnosciami (i tego by nie skończyło się tak jak tu [url]http://forum.supermoto.pl/topic28634-sktm-660-smc-2005.html[/url] )
mimo tego sugerujecie że Drezyna bedzie za słaba?

Przerostu mocy nie masz sie co obawiać, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałeś co napisałem w moim temacie, który linkujesz, mnie przerosło to moto gdy chciałem nim jeździć w lekkim terenie bo zupełnie nie mam tam doświadczenia a do tego go chciałem używać. Na asfalcie czy na torze jest mega ok bo sm, które mam, prowadzi się tam jak marzenie i w zasadzie zasady są podobne jak na sporcie tyle że, wszystko jest szybciej łatwiej dynamiczniej lżej i człowiek aż może się spocić jak wjedzie na tor tyle się dzieje. Dzięki swojej wadze, zawieszeniu i reakcji na gaz przez fcr 41 a do tego ta spora moc powiększa banana na twarzy za każdym ruchem manety.

Ale do jazdy na asfalcie to ja chcę Bandita 1200N albo VFR 800 zeby wsiąść i zrobić na raz 300 km, a sm jest do terrorów miasta, na tor czy jazdy do 100 km, nawet chyba nie na raz, dlatego sprzedaję.

KTM 660 SMC 2005 <--- Sprzedam lub zamienię na SV1000N