Odp: Treningi w Warszawie (lotnisko Bemowo)
O której zaczynamy??? Myślałem ze o 17.30? No i siedzę na placu sam.... :< chyba ze zmieniło się miejsce zbiorki?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Treningi w Warszawie (lotnisko Bemowo)
Strony Poprzednia 1 … 195 196 197 198 199 … 311 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
O której zaczynamy??? Myślałem ze o 17.30? No i siedzę na placu sam.... :< chyba ze zmieniło się miejsce zbiorki?
noo i polatane - dzięki!
banan na gębie pozytywny :)
frekwencja tym razem dopisała
Figielku wrzucisz filmy?
Dzięki za wczoraj.
To był mój drugi treńk i w końcu gleba zaliczona;)
Nic, poza przypudrowaniem wszystkiego w piachu i przyspieszenia bicia serca Qnik`a się nie stało.
Do następnego.
benito musisz uważać na takie przyspieszone akcje bicia serca Qnik`a, mimo wielu lat doświadczeń w sportach motorowych i licznego botoxu chłopak ma już swoje na karku.
No co Ty??
Nawet siwy jeszcze nie jest, a ja już jestem łysy;)
Poza tym, Qnik (chyba) wyznaje zasadę, że najważniejsze być tym z tyłu i tym razem też był z tyłu.
Też bym obaczył filmy, plus pytanko macie jakieś ćwiczenia na wchodzenie w zakręt czyli dobór linii, hamowanie do zakrętu itp.?
Mam kawałek placyku niedaleko i chciałbym trochę podszkolić swoje niskie umiejętności.
Poza tym, Qnik (chyba) wyznaje zasadę, że najważniejsze być tym z tyłu i tym razem też był z tyłu.
cierpliwie czekałem na błąd który umożliwi mi wyprzedzenie no i się doczekałem :)
dobrze że poleciałeś na lewo...
HE HE, piękne ujęcie ;)
Dawaj cały filmik, to się w końcu trochę sam z siebie pośmieję.
Też bym obaczył filmy, plus pytanko macie jakieś ćwiczenia na wchodzenie w zakręt czyli dobór linii, hamowanie do zakrętu itp.?
Mam kawałek placyku niedaleko i chciałbym trochę podszkolić swoje niskie umiejętności.
ustawiasz sobie owala i jeździsz. Jak będą tylko dwa pachołki to masz hamowanie do nawrotu a jak masz tyle miejsca to chociaż jeden zakręt zrób z kilku pachołków i masz na jednym końcu ham. do nawrotu a na drugim do zarętu. Warunek jest taki aby była prosta pomiędzy wierzchołkami i to ograniczona z szerokości bo jak na wyjściu będzie nie ograniczona przestrzeń to skończy się to jazdą po kółku bez odcinka prostej i bez hamowania.
PZDR
A Figiel co sie ociaga?
ustawiasz sobie owala i jeździsz. Jak będą tylko dwa pachołki to masz hamowanie do nawrotu a jak masz tyle miejsca to chociaż jeden zakręt zrób z kilku pachołków i masz na jednym końcu ham. do nawrotu a na drugim do zarętu. Warunek jest taki aby była prosta pomiędzy wierzchołkami i to ograniczona z szerokości bo jak na wyjściu będzie nie ograniczona przestrzeń to skończy się to jazdą po kółku bez odcinka prostej i bez hamowania.
PZDR
Czyli lepiej ustawić pełny zakręt z odcinkiem prostej na wejściu i wyjściu, jeśli chodzi o technikę to tutaj trochę znalazłem:
[url]http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?50549-Braking[/url]
i właściwie okazało się, że każdy etap robię źle, więc długa droga jeszcze ...:)
myślałem że ktoś inny (nie będę pisał kto) to wstawi
[url]http://youtu.be/vEExINpwiUY[/url]
myślałem że ktoś inny (nie będę pisał kto) to wstawi
[url]http://youtu.be/vEExINpwiUY[/url]
dzięki figiel, nawet z takich krótkich fragmentów porównania swojej jazdy i innych widać co się robi źle
Crazy od 9;25 to o tym dosiadzie + łycha mówiłeś?
poznaje oczojebnego SPYKE'a ;)
Strony Poprzednia 1 … 195 196 197 198 199 … 311 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Treningi w Warszawie (lotnisko Bemowo)
Wygenerowano w 0.087 sekund, wykonano 49 zapytań