46 Ostatnio edytowany przez levis (2014-06-23 23:47:36)

Odp: ABP Racing opinie

Dogadaj się z jakimś pacjentem, co stroi LPG na AFR. Za 50 pln podjedzie na pomiar na hamowni i będziesz wiedział czy masz za mało paliwa, czy za mało powietrza. Możesz takich znaleźć na lpg-forum.pl

Z tego co widzę, to przy otwartym airboxie było już za ubogo, stąd spadek mocy

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

47

Odp: ABP Racing opinie

Nawet test bez obciążenia u gazownika powinien już wskazać kierunek. Jest tylko pewien problem w pomiarach afr w silnikach jednocylindrowych. Pulsacja spalin i zasysanie powietrza z otoczenia, co za tym idzie spore przekłamania.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

48

Odp: ABP Racing opinie

Nie ma opcji, żeby przy 2500+ obrotów dobry sniffer zassał lewe powietrze, przy mierzeniu na rolce :-) Przy pomiarze na wolnych obrotach bez obciążenia, może się stać to o czym wspomniałeś :-)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

49

Odp: ABP Racing opinie

Właśnie dobry sniffer. Tylko skąd gazownik miałby taki mieć? Wiesz, że do samochodów aż takiego zabezpieczenia nie trzeba.
Także jeśli pomiar wyjdzie powyżej  14,7 afr to trzeba mieć na uwadze, że może być to błąd.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

50

Odp: ABP Racing opinie

Czytam i po analizie wszystkiego co pojawiło się w tym temacie:-)
Uważam ze silnik który masz w swoim moto ma taki urok i nic z tym nie zrobisz.
Nie zawsze fabryce uda się zrobić dobrą głowice dobrze spasować silnika a idąc dalej pytanie jak został dotarty i ułożony przez 1 właściciela. Silnik z tej samej lini montażowej  ma inne parametry oczywiście mieści się to w tolerancji która jest podawana w deterce producenta. Na przykład w fabryce VW  silnik oznaczony 1 leci do Audi, 2 VW, 3 Skoda, 4 Seat silnik o tej samej  pojemności i mocy.
Na moje musisz zainwestować w środek korba,tłok.głowica. Polecam Mariusza w Tornado nie pchaj się w ABP bo tylko dupsko tobie spolerują oni głowice robią w Tornado a zarazem części od nich też biorą (korba tłok ). Musisz przeznaczyć na cały tunig w tornado jakieś 7000 PLN  w ty masz ( głowice, wałek r. korbę tłok , honowanie cylindra ). Tłok o większym sprężaniu sobie odpuść.
Po pierwsze może głowica pęknąć a jest w niej jedno wrażliwe miejsce , a po drugie zęby poczuć to  większe sprężanie musiał byś lać paliwo rajdowe.......
Jeszcze moze sprubować sprawdzić dobrze gażni ewtualnie

51

Odp: ABP Racing opinie

dobrze gaźnik sprawdzić ewentualnie podmienić i zobaczyć co się będzie działo.
Twój moto wersji open bez jakichkolwiek modyfikacji musi generować koło 65 KM  na silniku.
Ja mam LC4 640 SM 06 i na oryginalnym gaż M 40 wszystko serja wygenerował 53,5 KM moment 61,4 NM, po włożeniu Keihina 41 podskoczyło 57,2 KM moment 65,2 NM po po przeróbce głowicy u Henia W. pomiar z hamowni   58,4 KM moment 69,8 Nm to wszystko na dyszy centralnej 180
Na obecną chwile wymieniłem wszystkie wnętrzności  ( Tornado ),dotarłem i ułożyłem motocykl  niestety nie miałem czasu podjechać na hamownie zęby sprawdzić co się zmieniło:-)
Ale podejrzewam ze koło 70 kM powinno zakręcić  motor na obecną chwile z 3 biegu z gazu dęba staje :-)

52

Odp: ABP Racing opinie

Superhornet gdzie kupowałeś te części? Można dostać gdzieś taniej wałki rozrządu w Polsce niż tutaj?

[url]http://www.tornado-racing-moto.pl/index.php?option=com_content&view=article&catid=26&id=53[/url]

KTM SMC 660

53

Odp: ABP Racing opinie

Ja wszystko kupiłem w Tornado..
A takie podzespoły lepiej kupować ze sprawdzonych firm oraz doświadczonych w tej dziedzinie mechaniki.

54

Odp: ABP Racing opinie

i jak - wymyśliłeś coś?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

55

Odp: ABP Racing opinie

Chyba tak :) zakupiłem różne dysze główne  tj: 190,192,195,198,200,205.
W poniedziałek jadę na hamownie, w tej chwili motocykl lata na 195 i jest wyraźna poprawa według mnie.
200 i 205 zdecydowanie za dużo, motocykl nie chciał się wkręcac...

56

Odp: ABP Racing opinie

przy odpuszczonym gazie jak dojeżdżasz do świateł np. mocno Ci strzela z tłumika?
seryjnie jaka dysza tam siedziała?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

57

Odp: ABP Racing opinie

Seryjnie SMC 660 ma dyszę 165. Ciekawy jestem wyniku pomiaru :D.

KTM SMC 660

58

Odp: ABP Racing opinie

toivias napisał/a:

przy odpuszczonym gazie jak dojeżdżasz do świateł np. mocno Ci strzela z tłumika?
seryjnie jaka dysza tam siedziała?

Seryjnie była dysza 165, strzały są w normie ;)

59

Odp: ABP Racing opinie

Byłem dzisiaj drugi raz na hamowni na seryjnej dyszy głównej (160) zamiast ten nadwymiarowej (178).
Na wolnych obrotach afr jest ok, natomiast na średnich i wysokich jest lepiej niż było ale dalej jest za bogato.
Dzisiaj wypluło 65km i 66nm.
Następny raz będę się bawił ze 155,150 i 145. Jak będę miał jakieś konkrety to napiszę.

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

60

Odp: ABP Racing opinie

franek660 widzę ze poważnie podchodzisz do tematu ........
Przesili mi tel. na mojego emalia to pogadamy w tym temacie:-)
michalvvv@wp.pl
Pozdro