31

Odp: ABP Racing opinie

franek660 napisał/a:
toivias napisał/a:

czyli masz +- 10% przyrostu w n/a po dolocie i wydechu. Jak najbardziej realny wynik.
Jak ustawiałeś skład mieszanki?


Dobre pytanie, mechanik to uczynił . Po przejechaniu 300 km na tych ustawieniach świeca zapłonowe nie była czarna itd  czyli wszystko chyba gra ?

Nie jest to takie proste.
Wg mnie ugrasz jeszcze trochę jak wyregulujesz dokładnie skład mieszanki w całym zakresie.
Nie wiem czy nie przesadziłeś z dyszą, mnie hacker kiedyś napisał, ze przesadzę wkładając 178 i miał rację.
Teraz wracam do seryjnej 160 i liczę jeszcze na 2-3 konie dodatkowe - z tym, że ja kolektory mam seryjne.

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

32 Ostatnio edytowany przez franek660 (2014-06-02 21:49:17)

Odp: ABP Racing opinie

toivias napisał/a:
franek660 napisał/a:
toivias napisał/a:

czyli masz +- 10% przyrostu w n/a po dolocie i wydechu. Jak najbardziej realny wynik.
Jak ustawiałeś skład mieszanki?


Dobre pytanie, mechanik to uczynił . Po przejechaniu 300 km na tych ustawieniach świeca zapłonowe nie była czarna itd  czyli wszystko chyba gra ?

Nie jest to takie proste.
Wg mnie ugrasz jeszcze trochę jak wyregulujesz dokładnie skład mieszanki w całym zakresie.
Nie wiem czy nie przesadziłeś z dyszą, mnie hacker kiedyś napisał, ze przesadzę wkładając 178 i miał rację.
Teraz wracam do seryjnej 160 i liczę jeszcze na 2-3 konie dodatkowe - z tym, że ja kolektory mam seryjne.

Seryjnie 660 smc wyposażony jest w  dyszę  główna 165, może warto zamontować 175.
Dzieki za wskazówkę :)

Liczyłem ze kolega Raku coś mądrego mi podpowie :)

33

Odp: ABP Racing opinie

franek660 napisał/a:
hacker33 napisał/a:

A co ty masz obecnie za tuning?

-kolektor abp
-wydech końcowy leo vince
-filtr powietrza stożkowe KN brak pokrywy air bożą
-dysza paliwowa główna 190

To co masz to taki początek zabawy w konie.
Jak chcesz mieć dużo więcej koni to:
gaźnik 43,5mm
obrobienie kanałów dolot/wylot
tłok o większej kompresji
ostrzejsze wałki
programowalny CDI

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

34

Odp: ABP Racing opinie

Ja sie nie znam i nic ciekawego Ci nie podpowiem oprocz tego ze to tylko wyrzucanie pieniedzy w bloto, chcesz miec mocna LC4 to kup sobie 660 Factory Replica a nie probujesz ozywic starego parcha, a z drugiej strony jak chcesz miec mocny motor to kup cos innego, LC4 nigdy nie bedzie szla jak wyczyn i tego nie zmienisz.A gadanie ze Twoj mechanik powiedzial ze jest zdrowy silnik tez jest conajmniej smieszne, chcesz miec pewnosc ze jest zdrowy to tam zajrzyj, bo na ''oko'' to chlop w szpitalu umarl :-)

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

35

Odp: ABP Racing opinie

raku napisał/a:

Ja sie nie znam i nic ciekawego Ci nie podpowiem oprocz tego ze to tylko wyrzucanie pieniedzy w bloto, chcesz miec mocna LC4 to kup sobie 660 Factory Replica a nie probujesz ozywic starego parcha, a z drugiej strony jak chcesz miec mocny motor to kup cos innego, LC4 nigdy nie bedzie szla jak wyczyn i tego nie zmienisz.A gadanie ze Twoj mechanik powiedzial ze jest zdrowy silnik tez jest conajmniej smieszne, chcesz miec pewnosc ze jest zdrowy to tam zajrzyj, bo na ''oko'' to chlop w szpitalu umarl :-)

Jeśli dobrze pamietam sam użytkowałeś smc 660 :)
Nie przypominam sobie żebyś pisał ze masz starego parcha...
Pozdrawiam Raczku

36

Odp: ABP Racing opinie

nie musiał pisać bo każdy na forum to wiedział :D

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

37

Odp: ABP Racing opinie

Ty nie masz przypadkiem odwrotnie kapci założonych?

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

38

Odp: ABP Racing opinie

Signe napisał/a:

Ty nie masz przypadkiem odwrotnie kapci założonych?

Po mecze pójdę do garażu i sprawdzę :)

Pozdrawiam

39

Odp: ABP Racing opinie

dobrze zalozone, a mozliwe ze to jeszxcze fabryczne opony bo takie zakladali na start

40 Ostatnio edytowany przez levis (2014-06-13 08:05:36)

Odp: ABP Racing opinie

Panowie, nie róbcie sobie jaj z tymi dyszami... Trzeba było poprosić aby wsadzili wam sniffera w tyłek podczas pomiaru i wszystko by się okazało.

Aby mieć najwięcej mocy, trzeba zapewnić jak najwięcej powietrza - przez zmianę filtra, ewentualnie całego airboxa i jak ktoś ma fundusze to porting głowicy. Przelot też swoje robi.

Następnie na hamowni pomiar i strojenie na AFR 12.5. Jeżeli wynik powyżej 6 tyś obrotów jest większy - zmniejszamy dyszę, jeżeli mniejszy to analogicznie zwiększamy...

Przykladowo w mojej starej kawce zx9r przy pierwszym pomiarze i AFR 13.2-13.3 wypluł 143 konie, czyli seria, a po zmianie dysz na większe i wszystkie jednakowe AFR wskoczyło na 12.5-12.6 wypluł 149 kucy.

Także patrzeć na kolor świecy to sobie można, żeby mniej więcej wiedzieć, czy się nie lata na zbyt ubogiej/bogatej mieszance, ale maksymalnej dostępnej mocy tak nie ustawimy...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

41

Odp: ABP Racing opinie

levis napisał/a:

Panowie, nie róbcie sobie jaj z tymi dyszami... Trzeba było poprosić aby wsadzili wam sniffera w tyłek podczas pomiaru i wszystko by się okazało.

Aby mieć najwięcej mocy, trzeba zapewnić jak najwięcej powietrza - przez zmianę filtra, ewentualnie całego airboxa i jak ktoś ma fundusze to porting głowicy. Przelot też swoje robi.

Następnie na hamowni pomiar i strojenie na AFR 12.5. Jeżeli wynik powyżej 6 tyś obrotów jest większy - zmniejszamy dyszę, jeżeli mniejszy to analogicznie zwiększamy...

Przykladowo w mojej starej kawce zx9r przy pierwszym pomiarze i AFR 13.2-13.3 wypluł 143 konie, czyli seria, a po zmianie dysz na większe i wszystkie jednakowe AFR wskoczyło na 12.5-12.6 wypluł 149 kucy.

Także patrzeć na kolor świecy to sobie można, żeby mniej więcej wiedzieć, czy się nie lata na zbyt ubogiej/bogatej mieszance, ale maksymalnej dostępnej mocy tak nie ustawimy...


Dobrze mądrego posłuchac.... W Szczecinie hamowania w której dokonywałem pomiaru nie posiada analizatora spalin.
W przyszłym tygodniu wybieram się do Pana Henryka Wróblewskiego z Poznania :) ....
Jeżeli Pan Henryk nie pomoże to motocykl wysyłam do ABP racing.

42

Odp: ABP Racing opinie

gdzie na stronie ABP jest wzmianka o tym kolektorze?

43

Odp: ABP Racing opinie

kompan do picia napisał/a:

gdzie na stronie ABP jest wzmianka o tym kolektorze?

Zakładka o nazwie leistungskrummer.

44

Odp: ABP Racing opinie

Cześć powiedz z czym masz problem w swoim moto?
Ja w swoim moto tez ma dysze 190 i moto zapierdala 180 km/h na nastawie 16/42, ( napęd ) wkręca się jak dziki na obroty...LC4 640 SM
Oczywiście serducho jest przebudowane:-)
A Henia polecam :-)  moje moto też składał
Pozdro

45

Odp: ABP Racing opinie

Superhornet napisał/a:

Cześć powiedz z czym masz problem w swoim moto?
Ja w swoim moto tez ma dysze 190 i moto zapierdala 180 km/h na nastawie 16/42, ( napęd ) wkręca się jak dziki na obroty...LC4 640 SM
Oczywiście serducho jest przebudowane:-)
A Henia polecam :-)  moje moto też składał
Pozdro

Hej,

zobaczy wykres poniżej :)

Test 1.

-dysza główna 188
-konćowy tłumik leo vince x 3
Reszta seryjna

Test 2.

-dysza główna 188
- kolektor ABP
- filtr powietrza KN , otwarty AIR box
- końcowy tłumik leo vicne x3

Jedyna poprawa to skok momentu między 3500-4000 obr/min


Test3. ( bez komentarza)

Jak wyżej, dysza głowna 175



Generalnie szukam brakujących koni, powinno być jakieś 60 KM :)
Hamownia z której korzystam nie posiada czujnika AFR (pomiar składu mieszanki), wydaje mi się że nawet dysza 188 jest za mała
do obecnych modyfikacji. Chce spróbować z większymi dyszami tj: 195,192,190.







http://images61.fotosik.pl/1106/e505fbc290844698gen.jpg