Sianko napisał/a:luki55 napisał/a:Sianko napisał/a:poco regulować zawory przecież masz taką dźwigienkę po lewej stronie koło sprzęgła jak chcesz przełamać kompresję to po prostu ją zaciągasz przechodzisz moment sprężania odpuszczasz dźwigienkę strzał i pali
[url]http://www.youtube.com/watch?v=3qT-i7aT5Y0&NR=1[/url]
wiem o czym mówisz i tak własnie robie ale jest to moje pierwsze enduro i dopiero sie ucze odpalania a jak był zimny to nie było to takie proste nogą tez było cięzko przebic kompresje ale pewnie dlatego ze nie umiałem po regulacji zaworów wydaje mi sie ze idzie mi znacznie lepiej z odpaleniem z kopa na zimnym
Oczywiście nie muszę Ci wspominać że zbyt mały luz może doprowadzić do wypalenia gniazd zaworowych
nie chcę Cię straszyć ale weź to pod uwagę, a co do dopalania to na początku każdy ma z tym problem. Można by było zostawić moto z kluczykami luzem i tak by nikt nie ukradł bo kto by go umiał odpalił.
wiem o luzach ze zbyt małe nie są zbyt dobre ale mysle ze te 0,10 nie zrobią az takiego bałaganu. a z tym odpalaniem to masz racje jak pojade gdzies do znajomych i ktos mówi daj sie przejechac to zawsze mówie jak odpalisz z kopa to pojedziesz narazie jezdził tylko jeden ale troche mu pomogłem:> reszta próbuje kopac jak wske czyli nie wazne w jakiej jest pozycji tłok :>