1

Temat: Gas Gas FSE 450

Witam! Motocykl raczej znany, silnik zatarty, poza tym zadbany.
Nie dopilnowałem wymiany oleju i padł, cylinder, tłok, wał.
To tyle ile wiem, istnieje możliwość zdjęcia góry silnika.
Z dokładniejszych informacji, moto drugi sezon w kraju, pierwszy sezon u kumpla który dbał o motocykl, zrobił w nim okleinę, wymienił napęd i olej. Przed zimą moto trafiło do mnie ze stukami w silniku, które miały być zaworami do regulacji, a okazały się zacierającym się wałem, tak, wiem, mój błąd, powinienem od razu zrobić generalny przegląd po zakupie. Zrobiłem nim jakieś 800 km, nie wiem dokładnie w każdym razie przy zakupie licznik pokazywał 8xxx kilometrów i nadal jest 8 z przodu. Motocykl przestał pracować gdy rozgrzewałem go na parkingu przed jazdą, zgasł i już nie odpalił. Z wcześniejszych przygód była chyba tylko jedna gdy kumplowi (poprzedniemu właścicielowi) wciągnęło gdzieś cały olej podczas jazdy. Przy okazji może ktoś wie co mogło się wtedy stać bo do dziś nurtuje nas pytanie co to było za zjawisko?:)

Jeśli chodzi ogólnie o motocykl to polecam, szybki, zrywny, poprzedni właściciel podrywał go na koło z piątego biegu co mogę potwierdzić chociaż niestety nie z własnego doświadczenia bo jazda na kole mnie przerasta.

Dla ludzi z forum cena do negocjacji

[url]http://otomoto.pl/gas-gas-sm-fse-450-M4051917.html[/url]

2

Odp: Gas Gas FSE 450

Jaki przewidywany koszt remontu?

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

3

Odp: Gas Gas FSE 450

Tłok standardowo 500-600, cylinder ktoś musiałby obejrzeć i wycenić regeneracje, największy problem jest z wałem, trzeba ściągnąć go z Niemiec/Hiszpanii/Stanów, można dorwać dobra używkę z ebaya w przedziale 400-600 od ludzi którzy sprzedają mnóstwo takich części i można byc raczej pewnym o ich stan, wiadomo trzeba to potem wyważyć, są firmy które podejmują się naprawy wału, ale nie wiem jak to wypada przy takiej mocy na singlu, raczej słabo, wydaje mi się, że koszty +/- takie same jak przy każdym innym moto

4

Odp: Gas Gas FSE 450

I do tego przejrzeć łożyska, pompy/ pompę oleju, głowicę, wałki i wszystko inne.
Tak z 2-7k trzeba liczyć.

Pozdrawiam,
Piotrek

5

Odp: Gas Gas FSE 450

Niezła rozbieżność Mallly :D

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

6 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-06-16 14:50:28)

Odp: Gas Gas FSE 450

Trzeba byłoby zobaczyć zdjęcia. Regeneracja nicasilu ma różne opinie.
I jaki jest poziom strat w silniku...

Tyle w ASO kosztują graty do DR-Z


Cylinder 3112 zł
Tłok 684 zł
Korbowód 659 zł
Wał - 2952 zł

Do GASGAS może być podobnie a nie wiem czy ktoś robi zamienniki wału czy cylindra :)

Oczywiście można ściągać używane graty i montować lub kupić używany silnik. Rozbieżność cenowa jest duża

Pozdrawiam,
Piotrek

7

Odp: Gas Gas FSE 450

Tak jak mówi mally, nie ma reguły:) jak pisałem górę mogę zwalić RAZ jeśli ktoś przyjedzie i ewentualnie porobić zdjęcia dla następnych klientów jak jakiś mechanior pomoże mi ustawić rozrząd, ale rozpoławianie dołu to dla mnie wyższa szkoła jazdy

8

Odp: Gas Gas FSE 450

Btw walki i głowica są bez szwanku

9

Odp: Gas Gas FSE 450

Gdzie stoi? Daleko od Warszawy?

Pozdrawiam,
Piotrek

10

Odp: Gas Gas FSE 450

mallly200sx napisał/a:

Gdzie stoi? Daleko od Warszawy?

Okolice Ostrowa Wielkopolskiego(Sobótka) lub Pleszewa(Krzywosądów) - zależy gdzie to diabelstwo zatargał :)

GasGas FSE 400 SM

http://www.bikepics.com/members/huntrr/
http://p1.bikepics.com/2014/10/31/bikepics-2705839-800.jpg

11

Odp: Gas Gas FSE 450

W każdym razie odległość od Warszawy ta sama:D

12 Ostatnio edytowany przez v1t0 (2014-06-21 14:57:26)

Odp: Gas Gas FSE 450

Nieaktualne, będzie remont.


Btw, tak dla potomnych

NOWY cylinder GG oryginał 1800zł
NOWY kompletny wał z korbą 1800zł