1

Temat: Wr 250 '05

Siema ;]

pytanie mam - w garażu stoi szwagrowy koń na kościach, w którym muszę wymienić przednią tarcze (luzy na nitach); z racji iż nie miałem do czynienia z 250tką proszę o poradę, jakiej firmy tarczę kupić...

kolejna sprawa - profilaktycznie zmienię olej, ile ml wchodzi ?

przełożenia typowo terenowe, dosyć szybko trzeba wachlować biegami a z racji iż szwagier jest początkujący zastanawiam się troszkę nad tym aby zmienić przełożenia po to aby motocykl tak się nie wkręcał .. w związku z tym iż napęd nie ma zły poza przednią zębatką, chciałbym od niej zacząć ... w chwili obecnej jest bodajże 13-tka, jaką założyć, aby coś w tej kwestii się zmieniło ?

pzdr.

2

Odp: Wr 250 '05

Jeśli sie nie mylę ja do yz250f lałem 0,8l,a co do zębatki jak 14 założysz powinno byc ok

Ktm#exc#525#sm

3

Odp: Wr 250 '05

manual mówi ze jak z filtrem to 1,4 l ( masz miarkę w ramie obok główki ramy)

co do przełożeń to manual mówi 13/52 , jak dasz więcej z przodu to biegi powinny się wydłużyć ;)

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R

4

Odp: Wr 250 '05

dzieki Daro :) swoją drogą to muszę upierdolić jakiegoś posta z podziękowaniem za zajebistego konia ;]

ps. przesadziłeś troszkę z nasączeniem filtra :P

5

Odp: Wr 250 '05

bahama napisał/a:

ps. przesadziłeś troszkę z nasączeniem filtra :P

byc moze , ale lepiej z lekka wiecej niz mialby si epiasek dostac do gaznika ,

bahama napisał/a:

swoją drogą to muszę upierdolić jakiegoś posta z podziękowaniem za zajebistego konia ;]

niech dobrze sluzy

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R

6

Odp: Wr 250 '05

Siemanko

U mnie dostaniesz tarcze NG

Zwykła - 250zł - wysyłka w cenie
Pływająca - 460zł - wysyłka w cenie

Ceny przy przedpłacie, pobranie + 5zł

Pozdro

7

Odp: Wr 250 '05

siema ;]

tarcza na przód zamówiona, zębatka 14 również; wczoraj zabrałem się za wymianę oleju.. stary olej w miarę czysty, sitko w ramie nosiło śladowe drobinki silikonu więc luz.. zmartwił mnie jedynie filtr oleju, zacząłem grzebać między listkami cienkim płaskim śrubokrętem i w zakamarkach wydłubałem spore ilości ziemi (chyba); taka papka - troszkę ziemi zmieszanej z olejem; pytanie skąd to to się w oleju wzięło ?:) martwić się ? rozbierać silnik ? maszyna zalana świeżym olejem, w planach jest zrobienie paru mth i kolejna wymiana, wtedy zobaczę czy sytuacja się powtórzy, dodam iż moto ma przerobioną puchę filtra powietrza, być może tamtędy dostał się jakiś brud przez gaźnik..

odnośnie tarczy ham. - nową przykręcać na kleju do ponownego demontażu czy zwyczajnie starą odkręcić i nową na "sucho" przykręcić ?

pzdr Baham

8

Odp: Wr 250 '05

te śladowe ilości ziemi czy piachu to może być pozostałość po piaskowaniu ramy , starałem się wydmuchać co szlo (nawet płukałem rame, widać nie wystrczajaco) ale jak przypuszczam nie wszystko się dało , sprawdź przy następnej wymianie czy się sytuacja powtórzy , silnik był otwierany i niema możliwości aby jakikolwiek piach się dostal

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R

9

Odp: Wr 250 '05

daro1980 napisał/a:

te śladowe ilości ziemi czy piachu to może być pozostałość po piaskowaniu ramy , starałem się wydmuchać co szlo (nawet płukałem rame, widać nie wystrczajaco) ale jak przypuszczam nie wszystko się dało , sprawdź przy następnej wymianie czy się sytuacja powtórzy , silnik był otwierany i niema możliwości aby jakikolwiek piach się dostal

tak też podejrzewałem :) przypomniało mi się że rama była piaskowana.. wygląda na to że filtr ładnie wszystko wyłapał, dla świetego spokoju kolejną wymianę oleju zrobię dużo dużo wcześniej:)

Daro mam prośbę, zapomnieliśmy zabrać kartkę z danymi dotyczącymi luzów zaworowych, jak byś miał chwilę pstryknąć jakąś fotkę i podesłać byłbym wdzięczny.

10

Odp: Wr 250 '05

bahama napisał/a:

Daro mam prośbę, zapomnieliśmy zabrać kartkę z danymi dotyczącymi luzów zaworowych, jak byś miał chwilę pstryknąć jakąś fotkę i podesłać byłbym wdzięczny.

spoko looz ... poszlo na maila

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R

11

Odp: Wr 250 '05

Panowie dzisiaj biorę się za wymianę tarczy, smarować śruby klejem czy nie ma takiej konieczności ?

kolejne pytanie - czy przekaźnik rozrusznika podejdzie z 250-tki do 450-tki ?

pzdr !

ps. Daro dzięki za fotkę !

12

Odp: Wr 250 '05

bahama napisał/a:

Panowie dzisiaj biorę się za wymianę tarczy, smarować śruby klejem czy nie ma takiej konieczności ?

Na pewno nie zaszkodzi;)

https://www.bikepics.com/members/81

13

Odp: Wr 250 '05

Powinna być na klej

Przekaznik podejdzie

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R

14

Odp: Wr 250 '05

siema :)

tarcza wymieniona, zacisk odświeżony, układ odpowietrzony...

mam pytanie odnośnie reakcji na gaz..  jadę powiedzmy na 2-ce odpuszczam gaz i jeb z manety, motocykl dostaje zamuła po czym zaczyna wchodzić na obroty.. co może być powodem tego ? dodam iż pompka przyspieszająca ogarnięta, TPS odłączony, zostaje do przecięcia szary przewód (czy on może być powodem iż moto tak reaguje na gaz ? )

Daro wspominałeś mi coś że któraś z dysz została zmieniona, która to ? z jakiego na jaki rozmiar ? dzieki !

pzdr Baham

15 Ostatnio edytowany przez daro1980 (2014-05-29 22:26:14)

Odp: Wr 250 '05

wolnych obrotow z 40 na 42

sprobuj skrecic mieszanke na maxa i sprawdz czy tez tak bedzie bo niekojaze zebym tak mial jak piszesz

moze ta akcesoryjna sruba od regulacji mieszanki na wolnych  sie odkrecila bo tak mialem pa4e razy

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R