Nie tylko SPECJALISTYCZNE firmy w Niemczech podejmują się takich przeróbek. Z maszyn do których masz dostęp przyda Ci się tylko tokarka. Oczywiście jeżeli będziesz sam dorabiał gniazda i masz materiał na nie. Gniazda możesz dotoczyć śmiało z odpowiednio utwardzanego żeliwa, nie jest to jakaś filozofia jeżeli masz z tym tematem styczność na co dzień i KTM nie wstawia tam gniazd rodem z NASA ;) Ale... na pewno potrzebujesz wytaczarkę do gniazd np. Serdi do wytoczenia starych gniazd, poszerzenia otworu pod nowe gniazdo i wyfrezowanie przylgni zaworowej o określonym kącie pod nowy zawór. Tego raczej nie zrobisz tokarką, numeryczną frezarką ani prasą ;)
Jak się zdecydujesz wziąć tą głowicę, ja na Twoim miejscu oddał bym do dobrego warsztatu specjalizującego się w głowicach i tyle. Oni Ci określą czy da się wstawić większe gniazdo czy nie. Pamiętam że jak wstawialiśmy większe gniazda i zawory "od czegoś innego" nieraz kąt przylgni zaworowej w "innym" zaworze był różny od oryginału i nie można było tak łatwo sobie przeliczyć że "to będzie tylko 1mm więcej na promieniu" ponieważ zmiana kąta wymagała szerszego gniazda.
Z drugiej strony... zauważ jak mała odległość jest między gniazdami zaworów ssących i czy rzeczywiście wyda materiał, poszerzenie pod gniazdo nie może być na "wylot" żeby nie było ścianki bo Ci gniazdo wyleci
hacker33, gniazd sie nie wprasowuje ;) tylko wkłada na gorąco (różnica temperatur) dorabiamy gniazdo powiedzmy 0,06-0,08 mm większe od wytoczenia w głowicy, grzejemy głowicę i wkładamy gniazdo ;)
SMC 625 '04 -> TDM900 -> ...??
https://www.bikepics.com/pics/2013/02/14/bikepics-2516302-full.jpg