kacpikSM napisał/a:Części podobno nie są tak trudno dostępne. Jeździ paru na takich bzyczkach w okolicy. Generalnie po 36k km (pomijając inne pierdoły typu rozrusznik/uszczelka pod wydechem) padł tłok/luźny korbowód- także to dosyć wytrzymały silnik.
Spalanie to też jego pozytywny atut- oscyluje na poziomie 3/4l. Jedyne do czego się przyczepić to moc.. lecz 16'latkowi chyba lepiej nie powierzać większej.. ;)
Bez spamu zapraszam do zapoznania się z tematyką;
[url]http://www.supermoto.pl/2009/10/mz-125-sm/[/url]
Właśnie kilka lat temu czytałem na łamach portalu na temat MZ stąd biorę pod uwagę, i szukam opini z życia wziętych, a nie ludzi którzy sprzęt widzieli na obrazkach, a wiem, że tylko tutaj na forum są tacy co latali na MZ, bo staję przed dylematem DT 125 2T vs MZ 125 4T. Głównie miasto, jakiś lasek, itp. spalanie w MZ na plus, ale znów DT mocniejsza, 2T, masa części i gotowych sprzętów na aukcjach, silnik jak w TDR a one są za grosze. Mam upatrzone wstępnie sprzęta i MZ 4200zł i daleko od domu, a DT 3300zł i 50km od domu. Ciężki wybór...
SUZUKI RMX450Z