Wcześniej latałem na Aprilii Tuareg 160, DR 350, TDM 850. APrilia targalem nad morze i z powrotem, DR 350 były trasy 250 km i narzekam na V-Max. TDM byla za nudna i sprzedalem szybko. Moze faktycznie zle to okreslilem pisząc "w trasę jak najbardziej".
Jeśli chodzi o pytanie mike'a to kompromisowe supermoto (nie "rasowe") aby wyskoczyć na niedluga traskę i przy okazji posmigac rekreacyjnie na torze czy po winklach to uwazam ze DR-Z daje rade. I tak jak pisalem zrobilem raz 500 km w jeden dzien i dupa nie odpadla, maszyna dala rade a jesli komus nie przeszkadza 100 - 110 km/h przelotowej to moge z czystym sumieniem polecic. Spaliła mi bodajze 4,4 l/100 km. głośność tłumika to juz sprawa wlasciciela i nijak sie ma do turystyki bo seryjny tlumik jest cichy. XT 660 w trase super, na tor gorzej. FMX 650 tez bym polecil tak samo jak DR-Z ale tylko komentujac. znajomych.