16

Odp: sm na "trasę" ?

DR-Z 400 SM w trase jak najbardziej. Kanapa sensownie miękka i stosunkowo wygodna ;) ok. 500 km. jednego dnia bez żadnego problemu. Prędkość 100 - 110 . Spalanie poniżej 4,5 l/100km. Z własnego doświadczenia mogę jak najbardziej polecić.
Jeśli zmienię motocykl i wszystko będzie jak ma być to w tym roku planuje wyskoczyć WR 450 nad morze :)

17

Odp: sm na "trasę" ?

JACA napisał/a:

DR-Z 400 SM w trase jak najbardziej. Kanapa sensownie miękka i stosunkowo wygodna ;) ok. 500 km. jednego dnia bez żadnego problemu. Prędkość 100 - 110 . Spalanie poniżej 4,5 l/100km. Z własnego doświadczenia mogę jak najbardziej polecić.
Jeśli zmienię motocykl i wszystko będzie jak ma być to w tym roku planuje wyskoczyć WR 450 nad morze :)

Jaca nie wiem czym latałeś wcześniej, ale DRZ na pewno nie nadaje się w trasę.
-za twarde i wąskie siedzisko
-za głośno (miałem Yoshimurę off road)
-za słabe osiągi - powyżej  110 km/h  nie przyspiesza
-spalanie 6 litrów

Miałem DRZ i byłem mega zadowolony ale unikałem wylotów nawet za miasto.
Do mike
Moim zdaniem nie połączysz tych dwóch rzeczy  Super moto i trasa . Nawet wypasione KTM 990 SM nie nadają się do tego, gdyż jest słaba osłona przed wiatrem.

Trasa = Yamaha FJR 1300 (miałem zaszczyt polatać)

SM = SM i tak ma zostać

18

Odp: sm na "trasę" ?

maniek.o napisał/a:
JACA napisał/a:

DR-Z 400 SM w trase jak najbardziej. Kanapa sensownie miękka i stosunkowo wygodna ;) ok. 500 km. jednego dnia bez żadnego problemu. Prędkość 100 - 110 . Spalanie poniżej 4,5 l/100km. Z własnego doświadczenia mogę jak najbardziej polecić.
Jeśli zmienię motocykl i wszystko będzie jak ma być to w tym roku planuje wyskoczyć WR 450 nad morze :)

Jaca nie wiem czym latałeś wcześniej, ale DRZ na pewno nie nadaje się w trasę.
-za twarde i wąskie siedzisko
-za głośno (miałem Yoshimurę off road)
-za słabe osiągi - powyżej  110 km/h  nie przyspiesza
-spalanie 6 litrów

Miałem DRZ i byłem mega zadowolony ale unikałem wylotów nawet za miasto.
Do mike
Moim zdaniem nie połączysz tych dwóch rzeczy  Super moto i trasa . Nawet wypasione KTM 990 SM nie nadają się do tego, gdyż jest słaba osłona przed wiatrem.

Trasa = Yamaha FJR 1300 (miałem zaszczyt polatać)

SM = SM i tak ma zostać

Fakt, SM to SM.
Moja 950 daje radę po winklach, ale trasa z dużą prędkością to raczej średnia przyjemność. Z moimi 193 cm od 160 km/h wzwyż to tragedia. Można kupić do niego szybkę, ale wiele to pewnie nie daje. Za to na krótkich odcinkach przekracza 200 z palcem w nosie i wtedy opór powietrza nie ma znaczenia.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

19 Ostatnio edytowany przez JACA (2010-03-31 21:32:21)

Odp: sm na "trasę" ?

Wcześniej latałem na Aprilii Tuareg 160, DR 350, TDM 850. APrilia targalem nad morze i z powrotem, DR 350 były trasy 250 km i narzekam na V-Max. TDM byla za nudna i sprzedalem szybko. Moze faktycznie zle to okreslilem pisząc "w trasę jak najbardziej".

Jeśli chodzi o pytanie mike'a to kompromisowe supermoto (nie "rasowe") aby wyskoczyć na niedluga traskę i przy okazji posmigac rekreacyjnie na torze czy po winklach to uwazam ze DR-Z daje rade. I tak jak pisalem zrobilem raz 500 km w jeden dzien i dupa nie odpadla, maszyna dala rade a jesli komus nie przeszkadza 100 - 110 km/h przelotowej to moge z czystym sumieniem polecic. Spaliła mi bodajze 4,4 l/100 km. głośność tłumika to juz sprawa wlasciciela i nijak sie ma do turystyki bo seryjny tlumik jest cichy. XT 660 w trase super, na tor gorzej. FMX 650 tez bym polecil tak samo jak DR-Z ale tylko komentujac. znajomych.

20

Odp: sm na "trasę" ?

Dla chcącego nic trudnego!
Chyba , ze ktos jest odwrotny : Dla trudnego nic chcącego :rolleyes:

motoslide.com

21

Odp: sm na "trasę" ?

Barteksm napisał/a:

Dla chcącego nic trudnego!
Chyba , ze ktos jest odwrotny : Dla trudnego nic chcącego :rolleyes:

No właśnie.
Słyszałem, że podobno niektórzy nawet chopperami nad morze jeżdzą i jakoś dają radę, ale mogą to być tylko plotki :D

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

22

Odp: sm na "trasę" ?

gierwi napisał/a:

Słyszałem, że podobno niektórzy nawet chopperami nad morze jeżdzą i jakoś dają radę, ale mogą to być tylko plotki :D


:o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  nie może być

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

23

Odp: sm na "trasę" ?

Jaca w WR450 producent zaleca zmianę oleju co 1000km więc jeśli oprócz trasy planujesz pozamiatać po pomorzu weź flakonik ze sobą, turystyk to nie jest i jazda po prostej raczej nudna, kanapa twardawa, mi po 50 km zad puchnie, ale dla chcącego itd..., na zębatkach 14/42 (1 i 2 beg koło w górze) prędkość max 155km/h osiągalna niezwłocznie i przy max obrotach ,a spalanie 6-7l/100, do turystyki polecałbym mniejszą na tył tak żeby lecieć 120 na luzaku

24 Ostatnio edytowany przez grey_pl (2010-03-31 22:37:26)

Odp: sm na "trasę" ?

hahah Jacek i turystyka no chyba ze nad te może jechałby na jednym kole :)
po prostu chodziło pewnie o to ze się da i nie porównujcie SM do turystyka :P :P
i jeżeli ktoś ma z kim sobie skoczyć nad takie morze i mieć na to 2 dni z imprezkami po drodze :) :D
to sama przyjemnośc i nawet namiot sie zmiesci za dupa

Jestem kowalem własnego lotu !
SUZUKI DRZ 400 SM KOZA
####MATEUSZ ŻORY####
http://www.bikepics.com/members/malyzory

25

Odp: sm na "trasę" ?

nie zczaiłem o co chodziło z chopperami bo wiadome że da radę, a duke II ? nie przeszkadza mi latanie w trasie 90-100 km/h ale obawiam się że przy mojej masie własnej ok 100 kg drz może być katowane, ale z drugiej strony w suzi jest to dobre że są dłuższe terminy między "przeglądami"

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

26

Odp: sm na "trasę" ?

hanskloss napisał/a:

Jaca w WR450 producent zaleca zmianę oleju co 1000km więc jeśli oprócz trasy planujesz pozamiatać po pomorzu weź flakonik ze sobą, turystyk to nie jest i jazda po prostej raczej nudna, kanapa twardawa, mi po 50 km zad puchnie, ale dla chcącego itd..., na zębatkach 14/42 (1 i 2 beg koło w górze) prędkość max 155km/h osiągalna niezwłocznie i przy max obrotach ,a spalanie 6-7l/100, do turystyki polecałbym mniejszą na tył tak żeby lecieć 120 na luzaku

Napewno jak zajadę to na Pomorzu wymienię olej :P Dzięki za rady, kiedyś chciałem pytać o przełożenie na droge w WR 450. teraz w DR-Z mam z tylu 44 a z przodu nie pamietam i jest git. Autostrada 100, gumy bez problemu z 1 i 2 a z 3 trzeba się postarać. I tak fajny kompromis bo zawsze mozna startnac z 2 i leciec po biegach do 5 :) o hemoroidy bede sie matwil na starosc  :lol: Dokladnie, dla chcacego nic trudnego, oby tylko maszyna wytrzymała. Trzeba coś w życiu robic dziwnego zeby nie bylo nudno ;)

27

Odp: sm na "trasę" ?

mike napisał/a:

nie zczaiłem o co chodziło z chopperami


:o  :o  :o  :o  :o


Kup bandita 600 z 96r za 6k do tego SM jakies za 9k bedziesz mial SM z moze niższej polki ale bedziesz mial problem z glowy  :rolleyes:

28

Odp: sm na "trasę" ?

jakoś ciężko poniżej 10 znaleźć SM żeby go zaraz nie robić

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

29

Odp: sm na "trasę" ?

mike napisał/a:

jakoś ciężko poniżej 10 znaleźć SM żeby go zaraz nie robić


szczerze to kupilem moja SMR za 7,4k mozna? :)

30

Odp: sm na "trasę" ?

JACA napisał/a:
hanskloss napisał/a:

Jaca w WR450 producent zaleca zmianę oleju co 1000km więc jeśli oprócz trasy planujesz pozamiatać po pomorzu weź flakonik ze sobą, turystyk to nie jest i jazda po prostej raczej nudna, kanapa twardawa, mi po 50 km zad puchnie, ale dla chcącego itd..., na zębatkach 14/42 (1 i 2 beg koło w górze) prędkość max 155km/h osiągalna niezwłocznie i przy max obrotach ,a spalanie 6-7l/100, do turystyki polecałbym mniejszą na tył tak żeby lecieć 120 na luzaku

teraz w DR-Z mam z tylu 44 a z przodu nie pamietam i jest git. Autostrada 100, gumy bez problemu z 1 i 2 a z 3 trzeba się postarać. I tak fajny kompromis bo zawsze mozna startnac z 2 i leciec po biegach do 5 :) o

DRZ na seryjnych zębach tak jeździ. III na gume , tylko ze sprzęgła.