Odp: Supermotowy Terror Warszawy
Ja się postaram wyrwać ale jeszcze nic pewnego
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Supermotowy Terror Warszawy
Strony Poprzednia 1 … 487 488 489 490 491 … 565 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja się postaram wyrwać ale jeszcze nic pewnego
Ja z chęcią ale asfalt, tylko dopiero za tydzień odstawiam na przegląd i potem ogień :)
Z racji na to że w niedziele/poniedziałek (6-7 kwietnia) ma być w końcu trochę cieplej to proponuję ustawić się wcześniej i zaplanować polatanie jakieś po warszawie czy okolicach, byle z głową z tymi odległościami. Z chęcią poznam was nie tylko na forum, ale i nieco w rzeczywistości. Ciekaw jestem waszych technik jazdy, sprzętów i umiejętności :) Może coś nowego podłapie, poza tym fajnie czasem ekipą pojeździć. Zapraszam następnie na wspólny obiad jak będziemy się dogadywać do bordo na gałczyńskiego w centrum, pogadanie w temacie bądź też i nie. Dawajcie znać kto chętny i kto ma czas, jakieś inne propozycje też będziemy rozważać.
(mi osobiście najbardziej pasuje sobota ale temperatura może nieco odstraszać, choć wypowiedzcie się w tym temacie sami)
Pozdrawiam wszystkich,
Filip
Dzisiaj pewnie wyjdę, zapewne jutro też mnie będzie nosiło :)
Co do niedzieli, jeszcze nie wiem jak będzie, pewnie też, tyle że może brat na enduraku by się podłączył co nie oznacza ciężkiego terenu !!!!!!, najwyżej szutry. Ogólnie ostatnio preferuję tylko asfalt.
to może ustawka na sobotę?
to może ustawka na sobotę?
Jestem za, tyle że po ostatnie ustawce na którą nikt nie przyjechał mam dosyć.
JESTEM POD TELEFONEM
Ustalmy godzinę, też chętnie wyskoczę na pierwsze jazdy w tym sezonie
Ma ktoś z was może w tej chwili otwarty silnik w DRZ ? Potrzebuję pożyczyć na godzinkę wałek wydechowy, coby dowiedzieć się czy mam do wymiany sam wałek czy także całą głowicę...
A co chcesz sprawdzic?