1

Temat: Silnik Lc4 690 a wheelie.

Witam. Panowie mam pytanko (być może głupie), jak silniki Lc4 690 (te z lat załóżmy 2007-2010) znoszą jazdę na kole? Z tego co kojarzę mają smarowanie ciśnieniowe z dwiema pompami, nie ma możliwości aby zatrzeć silnik podczas dłuższego wheelie? Pytam, bo wcześniej jeździłem moto z suchą miską, więc problem zatarcia ze względu na brak smarowania nie istniał.

2

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

Panowie naprawdę nikt nie ma KTM-a 690 SM/SMC/DUKE i nie jeździ na kole żeby mógł się wypowiedzieć :)? Pytam o to, bo niektóre moto w ogóle nie znoszą gumowania (np SV 650, Dorsoduro 750).

3

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

Nic sie nie działo u mnie

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

4

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

murek1986 napisał/a:

Witam. Panowie mam pytanko (być może głupie), jak silniki Lc4 690 (te z lat załóżmy 2007-2010) znoszą jazdę na kole? Z tego co kojarzę mają smarowanie ciśnieniowe z dwiema pompami, nie ma możliwości aby zatrzeć silnik podczas dłuższego wheelie? Pytam, bo wcześniej jeździłem moto z suchą miską, więc problem zatarcia ze względu na brak smarowania nie istniał.

690 nie ma przypadkiem suchej miski olejowej? Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

5

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

Koso napisał/a:

Nic sie nie działo u mnie

A co miało by się dziać przy power wheelie 100 czy 200 metrow? Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz.
Problemy z brakiem smarowania pojawiają się przy dłuższych gumach jak robisz gumy po 500 m i więcej. Ogolnie 2 pompy oleju dają w miare mozliwosci rady podobnie jak w silnikach rfs, jednak nie do konca w ktmach najbardziej dostaja rolki na których osadzone są łożyska dzwigienek zaworowych, to nnajwyższy punkt w glowicy do którego dociera najmniej oleju jak lecisza na gumie, ziomkowi w 690 smc posypała sie taka dzwigienka i wylecialy igielki z lozyska skutecznie blokujac silnik, całe szczescie nie robiąc w nim spustoszenia. Jak ktoś dużo lata na gumie, proponował bym co sezon zajrzeć do "góry" silnika.
O i taka wypowiedź ma sens :D
Pzdr

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

6

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

haha Raku kiedyś postawię Ci browara za wieczny ubaw z Twoich postów - pocisk a jednocześnie merytoryczna i konkretna odpowiedź :)

7

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

w LC4 640  z głowicą High Flow (2004r) może stać się to samo ?

CBR 125R ---> GSX-F 650 ---> KTM 640 Prestige/Grizzly 700

Softy [PL], instrukcje, mapy do systemów nawigacyjnych w BMW na chomiku: Sledz2424

8

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

na u mnie  rolka sie posypala wiec raku bzdur nie gada

525 EXC

9

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

W 690 padające rolki to jakaś wada fabryczna a nie wynik gumowania
[url]http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=894388[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

10

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

sledz2424 napisał/a:

w LC4 640  z głowicą High Flow (2004r) może stać się to samo ?

Tak jest, ogólnie we wszystkich Katach jest to samo, ja w swojej 660 wymieniałem łozyska i rolki tu widać mniej więcej pracę w 0:14 widać jak jedna rolka się wytarła.
[url]https://www.youtube.com/watch?v=TmE4upKEY48[/url]

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

11

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

może niebawem będę zawory regulował to zobaczę co i jak z resztą, na razie śmigam prawie pół roku bez zaglądania do silnika.

CBR 125R ---> GSX-F 650 ---> KTM 640 Prestige/Grizzly 700

Softy [PL], instrukcje, mapy do systemów nawigacyjnych w BMW na chomiku: Sledz2424

12

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

Odświeżam kotleta...
Dłuższe gumowania żle sie skończyło dla mojego kata 690..
wytarło sie łożysko (nowe org 35zł) wałka rozrządu, tak mocno że wałek kręcił sie już w gnieździe głowicy, wypiął sie zawór i wpadł na tłoczek...
teraz co regulacje zaworów będe zmieniał łożysko które w serwisie kosztuje 35zł
i dalej guma...

Albo grubo Albo wcale :p
ktm lc4 640+2x akrapović+ fcr 41+open airbox 06r
Ktm 450 SMR-R 08r
Ktm 690 enduro R + SM 13r /Yamaha R1 tysiączek :)

13

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

niewiadomo czy stało sie to przez jazde na gumie,

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

14

Odp: Silnik Lc4 690 a wheelie.

Stawiam że od gumowania, brak smarowania na to łożysko, chodziło na sucho a jak sie uczyłem gumować to przez kilka miesięcy każda moja przejażdżka byłą z przednim kołem w górze po kilka km...
Teraz bede kontrolował wałek i łożysko co tyś km

Albo grubo Albo wcale :p
ktm lc4 640+2x akrapović+ fcr 41+open airbox 06r
Ktm 450 SMR-R 08r
Ktm 690 enduro R + SM 13r /Yamaha R1 tysiączek :)