1

Temat: Regulacja gaźnika Suzuki DRZ

Witam zakładam temat bo owego nie znalazłem mogli byście drodzy koledzy pokrótce opisać tę czynność ?
Sprawa wygląda tak w moim beznadziejnym przypadku :) parę dni temu popełniłem sukę drz-s latam i na bieżąco, coś dłubię poznając faktyczny stan moto wymieniłem płyn przeglądnąwszy i zakonserwowałem ins. elektryczną itd.. wczoraj zaczęła mi się dusić na wysokich obrotach i walić w komin :), więc raczej świeca do wymiany po demontażu świecy (niech h.. szczeli tego japońca co tak usadowił świecę ) ale dorobiłem klucz i patent się sprawdza rewelacyjnie ( mogę sprzedać na forum jak kto potrzebuje)  ale do sedna świeca była raczej za jasna wchodzi w kawę z mlekiem ale raczej przydało by się wzbogacić mieszankę i w tym proszę o pomoc jak i co pozdro.

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D

2

Odp: Regulacja gaźnika Suzuki DRZ

tez chętnie posłucham bo tez pewnie mnie to czeka:)

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

3 Ostatnio edytowany przez hacker33 (2010-03-26 09:25:57)

Odp: Regulacja gaźnika Suzuki DRZ

Rozumiem, że filtr powietrza jest czysty?

Opisz też jak zakonserwowałeś te przewody elektryczne?
Moto zaczęło się tak zachowywać na drugi dzień? Czy w czasie jazdy?
Trzymasz go pod chmurką czy w garażu?
Możesz na początek spuścić paliwo z gaźnika - może masz jakiś syf albo coś? Bo moto od samego stania nie powinno się rozregulować.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Regulacja gaźnika Suzuki DRZ

Dla potomnych "klucz do świeć"
tniemy oryginalny "rurkowy" na odpowiednią długość (by wlazł w dziurę między ramą a głowicą)
spawamy do niego łeb od śruby imbusowej

przy okazji to model świecy do drz od 00-07
CR8E zwykła
CR8ixe irydowa

Mam nadzieję iż nikt mnie nie zninczuje za patent  :D fot ponizej ..

hacker33 filtr jest czysty  moto zaczęło tak reagować po 2 godzinach jazdy (w momencie) i raczej jestem pewien ze to świeca bo skacze iskra ale przy okazji właśnie miałem sposobność zobaczyć iż mieszanka jest trochę za uboga  wszystko było ok instalację rozłączałem  kostki waliłem wd40 i podłączałem na nowo i po tym "przeglądzie moto jeździło bez zarzutu 2 dni a regulacja domyślam się po prostu iż poprzedni właściciel jeździł na takiej ubogiej a to nie za dobrze

Post's attachments

Attachment icon _MG_8634.JPG 46.63 kb, 99 downloads since 2010-03-26 

Attachment icon _MG_8636.JPG 27.67 kb, 128 downloads since 2010-03-26 

Attachment icon _MG_8637.JPG 27.72 kb, 113 downloads since 2010-03-26 

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D

5 Ostatnio edytowany przez hacker33 (2010-03-26 10:00:10)

Odp: Regulacja gaźnika Suzuki DRZ

Jeżeli uważasz, że masz za uboga mieszankę to tą śrubkę odkręć powiedzmy o 1/4 może mniej obrotu i zobacz jak wtedy będzie jeździł.
http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C01%5C31%5Cbikepics-1891066-full.jpg

Oczywiście nie musisz rozkręcać gaźnika w tym celu. Możesz to zrobić na motocyklu.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Regulacja gaźnika Suzuki DRZ

Wielkie dzięki hacker33  :) w sumie miałeś rację z filtrem zmieniłem świece była znaczna poprawa, ale dopiero pranie filtra rozwiązało problem do końca  :cool:  a mieszankę też podkręciłem i jest gites  :lol:

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D