Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Zawory wydechowe stalowe czy tytanowe?
Za ten piniądz?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zawory wydechowe stalowe czy tytanowe?
Za ten piniądz?
może głupie pytanie ale dlaczego nowe prowadnice są stalowe ?
Bo mosiężne są już niedostępne i zostały zastąpione tymi z RFS i Berga 2006-2008
Głowica zrobiona.
Wymienione prowadnice, obrobione gniazda, dotarte zawory, splanowana i złożona. Koszt usługi 200zł
Silnik otwarty.
W środku wszystko całe, nie ma nic do wymiany oprócz łożysk które lepiej żeby były nowe.
Jedyne co jest ciekawe to korbowód który jest PROX-a:) A do husaberga nie ma zamienników.
Jest to korba z KTM 450SX 03-06
Jak się okazuje ma ona identyczne wymiary jak ta Husaberga jest tylko o 1mm krótsza. Co daje mniejszą kompresję. Jednak jak rozbierałem silnik to nie zauważyłem aby tłok był niżej od krawędzi cylindra.
Możliwe, że tłok Wossner (bo taki jest zamontowany) ma podwyższoną kompresję i sumą sumarów jest wszystko dobrze.
Znalazłem również taki temat na forum husaberga gdzie poruszają temat tego korbowodu.
[url]http://husaberg.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=14922[/url]
Do sedna.
Korba widać była świeżo wymieniana. Nie ma żadnych luzów. Więc zostawię ją w spokoju.
Wstawię nową oryginalną tuleję, nowy tłok wossnera, nowe łożyska i zamykam silnik.
Może tylko wyciągnę wał i dam do pomiarów żeby się nie okazało, że jest niedokładnie wyważony.
Mam tylko pytanie do speców. W manualu ich nie ma, u mnie też, jednak czy korbów powinien mieć miedziane podkładki w miejscu łączenia z wałem?
Za pomocą klinków rozbierałeś silnik? Zacnie oblepiona tuleja ;D
Tłok chyba jest HC, ale podaj wszystkie oznaczenia z góry to będę mógł to określić.
W niewielu czterosuwach są zastosowane podkładki między korbowód na połówki wału.
Widzę, że masz chyba za dużo kasy jeśli chcesz wymieniać nowe części na nowsze. Mówię o tłoku.
Tłok chyba jest HC, ale podaj wszystkie oznaczenia z góry to będę mógł to określić.
W niewielu czterosuwach są zastosowane podkładki między korbowód na połówki wału.
Widzę, że masz chyba za dużo kasy jeśli chcesz wymieniać nowe części na nowsze. Mówię o tłoku.
8593DA
02705-11
Jest to standardowy tłok do FC 450 04-09r.
Ja osobiście najpierw pomierzył bym tłok ;) Jak dalej ma wymiar to można śmiało latać.
Oringi na cylindrze tylko wymień i od razu simering (rozmiar popularny więc koszt bardzo dobrego z podwójną wargą to jakieś 3 zł ;)) bo przy wkładaniu wału będzie Ci podwijać wargi i sprężynka wypadnie zapewne. Wrzucisz wał i od zewnątrz simering i będzie śmigał jak nowy, widać że tłok świeży. Zwymiaruj tylko cilinder z tłokiem dla pewności i jak nicasil dobry to tak jak piszą nie ma co się pchać w koszty.
Oringi na cylindrze tylko wymień i od razu simering (rozmiar popularny więc koszt bardzo dobrego z podwójną wargą to jakieś 3 zł ;)) bo przy wkładaniu wału będzie Ci podwijać wargi i sprężynka wypadnie zapewne. Wrzucisz wał i od zewnątrz simering i będzie śmigał jak nowy, widać że tłok świeży. Zwymiaruj tylko cilinder z tłokiem dla pewności i jak nicasil dobry to tak jak piszą nie ma co się pchać w koszty.
Jakbyś czytał cały temat lub miał dobre oko to byś zauważył, że mam żeliwną tuleję. Stąd zmiana.
Aaaaaa to przepraszam przeoczyłem ;)
Umyte, ogołocone czeka na nowe łożyska.
Zostawiłem tylko te od programatora bo ono chyba nie ma prawa się zatrzeć czy uszkodzić.
Być może będzie mały tuning karterów ale to zobaczymy.
Niech zgadnę, polerka komory korbowej?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Wygenerowano w 0.065 sekund, wykonano 67 zapytań