Odp: Derbi Senda DRD Racing 2007 Project
Więc mamy cylek.. Robił lagoon
192/130
Przed
Po
Przed
Po
Przed
Po
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Inne marki » Derbi Senda DRD Racing 2007 Project
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Więc mamy cylek.. Robił lagoon
192/130
Przed
Po
Przed
Po
Przed
Po
Ten porting to jakaś porażka. Zrobiony na odpie*dol. Przynajmniej tak wygląda na zdjęciach.
Niestety wiem . Ale już nie wróce . Zreszta jak widać to nie najlepsze czasy cylka, więc pewnie ten sezon pojezdzi i tyle :P
A ja mam mały apdejt
Niestety wiem . Ale już nie wróce . Zreszta jak widać to nie najlepsze czasy cylka, więc pewnie ten sezon pojezdzi i tyle :P
A ja mam mały apdejt
Up
Silnik powoli się składa :P
Senda też już się składa .. Nowe mocowanie kierunków
Tak z ciekawości ile zapłaciłeś za ten "porting" cylindra?
50 plus wysyłki
Więc tak panowie :)
Senda odpalona, jeździlem i na wyskich obr jest moc, ale za to niskich juz nie ma jak wczesniej
Senda wcześniej sie grzała 75-85 * teraz Mysle ze 70 to max .
Co do spalania nie wiem trzeba sprawdzic . Mysle ze okolo 7 L
Na kole zapomniałem jak się jezdzi, ale wroce do tego co było
Niestety tylko dziś jezdzilem, bo lagi wysyłam, ponieważ znalazł się kupiec.
Zacisk z przodu ma do wymiany uszczelniacze na tłoczkach co z przesyłka za zestaw tłoczki-uszczelniacze wyjdzie 70 zł więc kupie uzywany zacisk prawdopodobnie jak nie dubiore samych uszczelek .
Z biegami dalej jest NIE TAK ! Biegi wszystkie wchodza, ale powyżej 2 jeśli chce zmienic bieg do góry to po wbiciu musze spowrotem lekko noga cofnac dzwignie, z redukcja tak samo ! ... NW co jest ..
W sendzie jest dysza do wymiany na 110-115 i pj na 32 z 28 , zmienie to zobaczymy jak bd chodzic . Oczywiscie bez problemów się nie obeszło :)
WIELKIE Dzieki uzytkownikowu mati9812 za zakręcenie węża chłodniczego na głowicy ( po odpaleniu wąż wylecial i poł garażu w płynie chlodniczym, przez co musiałem posprzatac garaz) :P
Zdjęcia dodam jak będa Upy lub złoże. Chyba, że mogę zrobić sesje mała jak to teraz wygląda
Jeszcze trzeba tąelektryke ogarnąc .
Sprawdzałem blokade obrotów to po właczeniu po 2 sekundach spalił sie potencjometr kupie nowy inny i zobaczymy :)
Chyba tyle jak coś zapomniałem to dopisze
Up:
Lagi sprzedane :) Prawdopodobnie będa od kx 85 .
zacisk szukam uszczelnien narazie jak nie znajde to kupie inny ..
Pokrywy sprzegla narazie jeszcze nie rozebrałem
Powoli do przodu
Małe zakupy
-klamka sprzegla RMS
- buzer datex'a
Up Więc tak .. Wiem juz na 80% , że lagi to będa SEBAC z drd limited
Rozebralem dzis silnik (pokrywe) i zauwazylem ze jeden kawalek metalu co byl w silniku wczesniej to oderwany kawalek z wybieraka(ale dalej nw o czego był tamten drugi i pol segera) ... No to szukamy nowego mechanizmu :P
Jeszcze zostalo do zrobienia :
biegi- pewnie tem mechanizm tylko
lagi - tak jak pisalem pewnie od drd LE( plus dorobienie mocowania hamulca )
Zacisk przód- ponieważ uszczelki na tloczkach nie trzymaja, kupie taki jak miałem, ale muslalem tez o takim 4 tloczkowym od gsxr 600
oslona chlodnicy do naprawy lub nowa ( niechcacy zlamalem swoja )
regulacja gaznika
i chyba tyle
Witam ! Mam progres
Lagi WP 40 zpolkamiod TM 250
Sztyca jest ok jedynie za wysoka o jeden cm :) Ośka ok lagi śą wyższe 4 cm od oryginalnych (ale polowe sie zmniejszy na połkach :) Jedyne co musze to nowy olej, uszczelniacze , mocowanie zacisku i dorobic podkladke jeden cm na sztyce
Lagi oczywiscie trzeba dobrze wyczyscic.
Pomalowałem sobie też sprężyne amora tył i kilka dupereli o ktorych nawet nie pamietam
Uszczelniacze już zamówione i olej też miejmy nadzieje, że szybko przyjda i na weekendzie bedzie można jezdzic
Wymieniłem wybierak ! okazało się, że był pekniety (teraz niby chodzi , zobaczymy jak sie przejade)
Jaką soczewke kupiłeś ?
UP
A więc senda (prawie) złożona ..Oczywiście problemy są
Chłodnica leciutko leje, ale nw skąd
Musze znaleźć nakrętke górnej półki na sztyce
Trzeba regulować... znowu
lagi się sprawuja ok jedynie co mnie strasznie denerwuje to mały promień skretu.. na drodze jednokierunkowej musze zawracac na 2-3 razy a wczesniej normalnia zawracałem
Dziś zrobione około 90 KM senda chodzi prawidłowo
Zdjęcia na szybko w piwnicy bo na dworze już ciemno było
Więc adapter zrobiony(podziekowania dla znajomego) :D Ze wzmacnianej stali
Po zlocie okazało się, że padł uszczelniacz wiec trzeba było zmienić . Oczywiscie corteco
Teraz wszystko chodzi tak jak powinno
UP
A ja mam fotki z dziś
Wiec Senda jeździ . Na kole coraz lepiej juz potrafie od 2 do 5 biegu . Filmik prawdopodobnie za niedlugo bd. :)
A tu trwaja prace
No to Hah :hd:
Miała byc niespodziewanka to prosze
Zdjecie na szybko jeszcze nie ogarniam tego wiec taka jakosc
a tutaj samo sie urwało
male zloty . SMIGAMY :hd: :D jak narazie wszystko ok
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Inne marki » Derbi Senda DRD Racing 2007 Project
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 81 zapytań