1

Temat: EXC 525 remont

Zabieram się do remontu swojego 525 i stąd pytanie jakich firm części polecacie głownie chodzi mi o korbę, tłok, uszczelki.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

2

Odp: EXC 525 remont

Uszczelki tylko OEM.
Tłok najlepszy OEM, jednak Wossner itd też są bardzo dobre.
Co do korby to się nie wypowiem.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: EXC 525 remont

Tylko co to znaczy oem? Pod koniec zeszlego sezonu pytalem w aso ktm i mi powiedzieli ze oem robi wossner i tylko takie maja w ofercie. Ja bym Ci polecil Raku Wiseco.

Uzylem ostatnio zamiennikow uszczelek za 400 (full komplet) Cylinder trzyma, dekle sie delikatnie poca. Nie ma kropel czy cos ale widac tluste w obrembie 5mm od uszczelek. Co do korby nie mam zdania. Kanzas ma hotrodsa i nie narzeka.

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]

4

Odp: EXC 525 remont

Tłok Oem to ELKO.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: EXC 525 remont

hacker33 napisał/a:

Tłok Oem to ELKO.

tak było kiedyś teraz jest jak Jery napisał

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

6

Odp: EXC 525 remont

Całe szczęście, bo było dosyć tych problemów z elko.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

7

Odp: EXC 525 remont

Jeżeli chodzi o uszczelki, to tylko oryginały KTM, nie wychodzą drogo a są dobre, korba ? u znajomego w exc bardzo dużo przelatał hotrods i przy przekuwaniu nie miał żadnych luzów i wymienił ją profilaktycznie, u mnie lata hotrods i jest ok, tłok ? nie polecam wossnera, mam taki na półce w pokoju, zważywszy chociażby na konstrukcje pierścienia olejowego, w wossnerze składa się on z 3 części a w oryginalnym tłoku elko pierścień to jedna całość ze sprężynką w środku, wygląda to na pierwszy rzut oka solidniej bynajmniej dla mnie, prox'a tłok też mam i pierścień olejowy taki sam ale kształ troszke inny, łożyska na cały silnik u nas wszyscy zamawiają z albeco.pl i tam jest wszystko i z tego co sie orientowałem w najlepszych cenach, jeżeli wymieniasz zawory to też pakuj oryginalne, u nas przy większym zamówieniu KTM robi dobre rabaty i czasami lepiej kupić oryginalną część niż jakikolwiek najlepszy zamiennik.

KTM EXC 520 Supermoto
Honda CRF 450r
#51 !

8

Odp: EXC 525 remont

No i dalej nie wiem jaki tłok kupić :> tak mieszacie... Ile na tej korbie hotrodsa Twój kumpel przelatał?

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

9

Odp: EXC 525 remont

Ja bym wrzucił tłok wossnera i korbę prox'a ;)

KXF 250 '14

10

Odp: EXC 525 remont

Tłok polecam wossnera.
Hot rodsa nie polecam. Produkt prosto z tajwanu. Wolisz proxa jeśli jest dostępny.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

11

Odp: EXC 525 remont

Co użytkownik to zdanie, fakt na zdanie majstra można się zdać bo z tego co pisze widać że ma doświadczenie, a ile znajomy przelatał nie będe strzelał, ale cały dobry sezon, jak go zobacze to zapytam, zadaj to samo pytanie na ktmracing.fora to ci odpowie bo na tamtym forum on jest.

KTM EXC 520 Supermoto
Honda CRF 450r
#51 !

12

Odp: EXC 525 remont

Ja mam tłok Wossnera, korbę Hot Rods. Polecam taki zestaw.

13

Odp: EXC 525 remont

raku ja mam hodrodsa tłok wossnera przelatane ok140h i nic się nie dzieje co do korby proxa to jery ma i coś tam było nie halo z nim ale po jakim przebiegu to musi już jery powiedzieć , wiem tylko że prox nie ma tulejki mosiężnej na sworzeń tłokowy

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

14

Odp: EXC 525 remont

JERY napisał/a:

Tylko co to znaczy oem? Pod koniec zeszlego sezonu pytalem w aso ktm i mi powiedzieli ze oem robi wossner i tylko takie maja w ofercie. Ja bym Ci polecil Raku Wiseco.

Uzylem ostatnio zamiennikow uszczelek za 400 (full komplet) Cylinder trzyma, dekle sie delikatnie poca. Nie ma kropel czy cos ale widac tluste w obrembie 5mm od uszczelek. Co do korby nie mam zdania. Kanzas ma hotrodsa i nie narzeka.


W ktorym ASO?  ja do swojego 525 zamawiałem tlok 2 miesiace temu w olsztynie i przyszedl ELkO, a co do ich zywotnosci to nie slyszalem nic zlego, co innego prox itd, na swoim zrobilem 130godz, nie wiadomo kiedy byl wymieniany zanim kupilem bo moto bez historii sprowadzone wiec mogl miec i ze 250mth i co? i po wyjeciu okazalo sie ze jeszcze bym spokojnie sezon polatal albo i dwa ale jak juz moto rozrbrane to wymienilem. Uszczelki ATHENA tez sa ok stosowalem w husce i w kacie i bez zarzutu najmniejszego.

525 EXC

15

Odp: EXC 525 remont

czarnysm610 napisał/a:
JERY napisał/a:

Tylko co to znaczy oem? Pod koniec zeszlego sezonu pytalem w aso ktm i mi powiedzieli ze oem robi wossner i tylko takie maja w ofercie. Ja bym Ci polecil Raku Wiseco.

Uzylem ostatnio zamiennikow uszczelek za 400 (full komplet) Cylinder trzyma, dekle sie delikatnie poca. Nie ma kropel czy cos ale widac tluste w obrembie 5mm od uszczelek. Co do korby nie mam zdania. Kanzas ma hotrodsa i nie narzeka.


W ktorym ASO?  ja do swojego 525 zamawiałem tlok 2 miesiace temu w olsztynie i przyszedl ELkO, a co do ich zywotnosci to nie slyszalem nic zlego, co innego prox itd, na swoim zrobilem 130godz, nie wiadomo kiedy byl wymieniany zanim kupilem bo moto bez historii sprowadzone wiec mogl miec i ze 250mth i co? i po wyjeciu okazalo sie ze jeszcze bym spokojnie sezon polatal albo i dwa ale jak juz moto rozrbrane to wymienilem. Uszczelki ATHENA tez sa ok stosowalem w husce i w kacie i bez zarzutu najmniejszego.

Taką informację usłyszał Jery w Profi Łódź

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO