Temat: EXC 525 remont
Zabieram się do remontu swojego 525 i stąd pytanie jakich firm części polecacie głownie chodzi mi o korbę, tłok, uszczelki.
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » EXC 525 remont
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zabieram się do remontu swojego 525 i stąd pytanie jakich firm części polecacie głownie chodzi mi o korbę, tłok, uszczelki.
Uszczelki tylko OEM.
Tłok najlepszy OEM, jednak Wossner itd też są bardzo dobre.
Co do korby to się nie wypowiem.
Tylko co to znaczy oem? Pod koniec zeszlego sezonu pytalem w aso ktm i mi powiedzieli ze oem robi wossner i tylko takie maja w ofercie. Ja bym Ci polecil Raku Wiseco.
Uzylem ostatnio zamiennikow uszczelek za 400 (full komplet) Cylinder trzyma, dekle sie delikatnie poca. Nie ma kropel czy cos ale widac tluste w obrembie 5mm od uszczelek. Co do korby nie mam zdania. Kanzas ma hotrodsa i nie narzeka.
Tłok Oem to ELKO.
Tłok Oem to ELKO.
tak było kiedyś teraz jest jak Jery napisał
Całe szczęście, bo było dosyć tych problemów z elko.
Jeżeli chodzi o uszczelki, to tylko oryginały KTM, nie wychodzą drogo a są dobre, korba ? u znajomego w exc bardzo dużo przelatał hotrods i przy przekuwaniu nie miał żadnych luzów i wymienił ją profilaktycznie, u mnie lata hotrods i jest ok, tłok ? nie polecam wossnera, mam taki na półce w pokoju, zważywszy chociażby na konstrukcje pierścienia olejowego, w wossnerze składa się on z 3 części a w oryginalnym tłoku elko pierścień to jedna całość ze sprężynką w środku, wygląda to na pierwszy rzut oka solidniej bynajmniej dla mnie, prox'a tłok też mam i pierścień olejowy taki sam ale kształ troszke inny, łożyska na cały silnik u nas wszyscy zamawiają z albeco.pl i tam jest wszystko i z tego co sie orientowałem w najlepszych cenach, jeżeli wymieniasz zawory to też pakuj oryginalne, u nas przy większym zamówieniu KTM robi dobre rabaty i czasami lepiej kupić oryginalną część niż jakikolwiek najlepszy zamiennik.
No i dalej nie wiem jaki tłok kupić :> tak mieszacie... Ile na tej korbie hotrodsa Twój kumpel przelatał?
Ja bym wrzucił tłok wossnera i korbę prox'a ;)
Tłok polecam wossnera.
Hot rodsa nie polecam. Produkt prosto z tajwanu. Wolisz proxa jeśli jest dostępny.
Co użytkownik to zdanie, fakt na zdanie majstra można się zdać bo z tego co pisze widać że ma doświadczenie, a ile znajomy przelatał nie będe strzelał, ale cały dobry sezon, jak go zobacze to zapytam, zadaj to samo pytanie na ktmracing.fora to ci odpowie bo na tamtym forum on jest.
Ja mam tłok Wossnera, korbę Hot Rods. Polecam taki zestaw.
raku ja mam hodrodsa tłok wossnera przelatane ok140h i nic się nie dzieje co do korby proxa to jery ma i coś tam było nie halo z nim ale po jakim przebiegu to musi już jery powiedzieć , wiem tylko że prox nie ma tulejki mosiężnej na sworzeń tłokowy
Tylko co to znaczy oem? Pod koniec zeszlego sezonu pytalem w aso ktm i mi powiedzieli ze oem robi wossner i tylko takie maja w ofercie. Ja bym Ci polecil Raku Wiseco.
Uzylem ostatnio zamiennikow uszczelek za 400 (full komplet) Cylinder trzyma, dekle sie delikatnie poca. Nie ma kropel czy cos ale widac tluste w obrembie 5mm od uszczelek. Co do korby nie mam zdania. Kanzas ma hotrodsa i nie narzeka.
W ktorym ASO? ja do swojego 525 zamawiałem tlok 2 miesiace temu w olsztynie i przyszedl ELkO, a co do ich zywotnosci to nie slyszalem nic zlego, co innego prox itd, na swoim zrobilem 130godz, nie wiadomo kiedy byl wymieniany zanim kupilem bo moto bez historii sprowadzone wiec mogl miec i ze 250mth i co? i po wyjeciu okazalo sie ze jeszcze bym spokojnie sezon polatal albo i dwa ale jak juz moto rozrbrane to wymienilem. Uszczelki ATHENA tez sa ok stosowalem w husce i w kacie i bez zarzutu najmniejszego.
JERY napisał/a:Tylko co to znaczy oem? Pod koniec zeszlego sezonu pytalem w aso ktm i mi powiedzieli ze oem robi wossner i tylko takie maja w ofercie. Ja bym Ci polecil Raku Wiseco.
Uzylem ostatnio zamiennikow uszczelek za 400 (full komplet) Cylinder trzyma, dekle sie delikatnie poca. Nie ma kropel czy cos ale widac tluste w obrembie 5mm od uszczelek. Co do korby nie mam zdania. Kanzas ma hotrodsa i nie narzeka.
W ktorym ASO? ja do swojego 525 zamawiałem tlok 2 miesiace temu w olsztynie i przyszedl ELkO, a co do ich zywotnosci to nie slyszalem nic zlego, co innego prox itd, na swoim zrobilem 130godz, nie wiadomo kiedy byl wymieniany zanim kupilem bo moto bez historii sprowadzone wiec mogl miec i ze 250mth i co? i po wyjeciu okazalo sie ze jeszcze bym spokojnie sezon polatal albo i dwa ale jak juz moto rozrbrane to wymienilem. Uszczelki ATHENA tez sa ok stosowalem w husce i w kacie i bez zarzutu najmniejszego.
Taką informację usłyszał Jery w Profi Łódź
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » EXC 525 remont
Wygenerowano w 0.057 sekund, wykonano 70 zapytań