181

Odp: Husaberg 100 pytań do...

hacker33 napisał/a:

Tarcze i przekładki zostaw w spokoju.
Zacznij może od wymiany płynu w sprzęgle i jego dobrym odpowietrzeniu.
Ustaw też klamkę sprzęgła troszkę bardziej od kierownicy i zobacz czy wtedy będzie poprawa.
Może za mało Ci wysprzęgla i stąd takie problemy.

Hacker dzięki za podpowiedzi tarczom i przekładkom odpuszczam. Płyn w sprzęgle wymiałem razem z tłoczkiem i odpowietrzałem w połowie zeszłego sezonu ale sprawdzę wszystko ponownie, no i obejrzę wysprzęglik czy z nim wszystko ok.

DR 350 (93r) / Husaberg FE 501 2002 SM + Brudasek

182 Ostatnio edytowany przez koczis (2014-03-12 23:49:54)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Całą duża niestety, jak nie trafi się to będę musiał delikatnie splanować, tylko wtedy ją obniżę, a co za tym idzie zmniejszę pole manewrów przy regulacji luzów.

http://bikepics.com/members/koczis87/

183

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Zapytaj tutaj czy ma nadal pokrywę. Na fotce jest. Jest to silnik z 2003 roku.
[url]http://allegro.pl/husaberg-fe-fs-570-650-600-450-czesci-skrzynia-wal-i4026961090.html[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

184

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Już męczyłem chłopa, ma ale na opcję z pompą wody więc nie tą którą potrzebuje ;)

http://bikepics.com/members/koczis87/

185

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Pytanie - czy duży problem jest aby rozpołowić kartery?
Najbardziej martwi silikon wokół tulei co spowoduje, że połówki są jeszcze bardziej ze sobą sklejone.
Jakieś rady, patenty?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

186

Odp: Husaberg 100 pytań do...

hacker33 napisał/a:

Pytanie - czy duży problem jest aby rozpołowić kartery?
Najbardziej martwi silikon wokół tulei co spowoduje, że połówki są jeszcze bardziej ze sobą sklejone.
Jakieś rady, patenty?

Hacker widzę coraz grubiej działasz... czemu chcesz rozpoławiać silnik?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

187

Odp: Husaberg 100 pytań do...

ja zastosowałem wpierw ściągacz(sam robiłem taki z 4 otworami i go się przykręca tam gdzie jest pokrywka magneta) żeby troszkę poluzować połówki tzn. żeby sie zrobiła delikatna szpara a potem delikatne wbijałem klinki drewniane (u mnie były zapieczone kołki ustalające te, co są między połówkami przy kołnierzu tulei ) było z tym trochę zachodu ale się udało.

188

Odp: Husaberg 100 pytań do...

szakul123 napisał/a:

ja zastosowałem wpierw ściągacz(sam robiłem taki z 4 otworami i go się przykręca tam gdzie jest pokrywka magneta) żeby troszkę poluzować połówki tzn. żeby sie zrobiła delikatna szpara a potem delikatne wbijałem klinki drewniane (u mnie były zapieczone kołki ustalające te, co są między połówkami przy kołnierzu tulei ) było z tym trochę zachodu ale się udało.

Zrobię tak samo.

toivias napisał/a:
hacker33 napisał/a:

Pytanie - czy duży problem jest aby rozpołowić kartery?
Najbardziej martwi silikon wokół tulei co spowoduje, że połówki są jeszcze bardziej ze sobą sklejone.
Jakieś rady, patenty?

Hacker widzę coraz grubiej działasz... czemu chcesz rozpoławiać silnik?

Wymieniam tuleję, tłok, łożyska.
Jak będzie trzeba to i korbę.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

189

Odp: Husaberg 100 pytań do...

hacker33 napisał/a:

Pytanie - czy duży problem jest aby rozpołowić kartery?
Najbardziej martwi silikon wokół tulei co spowoduje, że połówki są jeszcze bardziej ze sobą sklejone.
Jakieś rady, patenty?

Gumowy młotek i stukasz w koło w wypukłości jednej z połówek, rozchodzą się bez problemów i bez śladu, ściągacz też jak najbardziej (serwisówka tak poleca)

http://bikepics.com/members/koczis87/

190

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Ci co robili remonty samemu /a chyba wszyscy silnik wysyłali do mechaników/ łożyska wału i inne silnikowe kupowaliście w sklepie z łożyskami czy OEM?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

191 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-03-17 08:04:52)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Ja kupowałem w Optimal.pl, bo nie widziałem sensu płacić SUZUKI 100zł za łożysko warte 15zł. (to samo łożysko)

Pozdrawiam,
Piotrek

192

Odp: Husaberg 100 pytań do...

A ja w albeco.

https://www.bikepics.com/members/81

193

Odp: Husaberg 100 pytań do...

ja tu [url]http://www.stozek.pl/[/url] 200zł na cały silnik i skrzynie ;) tyle ze ja mam rocznik 2002 a tam sa inne łożyska

Husaberg FS650 > Husaberg FS570 :D > KTM 950SM

194

Odp: Husaberg 100 pytań do...

delta napisał/a:

A ja w albeco.

delta ile zapłaciłeś za wszystko i jakie zamawiałeś?
Mieli dokładnie takie jak oryginał czy jakieś zbliżone?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

195

Odp: Husaberg 100 pytań do...

to tak powoli już zbieram części do remontu jakiś czas temu przyszły łożyska na silnik większość zamienniki kupione w albeco.
Lista zamienników:
Łożyska przekładni rozrusznika 0618081210 HK 0810 (NTN) 4X
łożysko pompy wody 0625062013 BALL BEARING SPEC.B.B.SKF 6201(łożysk z jakąś specjalną membraną tylko oryginał)
łożysko wałka sprzęgła 0625062054 6205-C  C3 (FAG)
łożysko wałka sprzęgła 0625062034 6203-C C3 (FAG)
łożysko zębatki 5 biegu na wałku sprzęgłowym 0405222613 K 22X26X13 TN (tylko oryginał łożysko jest przecięte żeby wejść na wałek)
łożysko zębatki 6 biegu na wałku sprzęgłowym 0405202413 K20X24X13 (NTN)
łożysko zębatki kickstarter-a  0405182210 K 18X22X10 (NTN)
łożysko zębatki kickstarter-a  0405172110 K 17X21X10 (NTN)
łożyska wałka rozrządu 0625062014 6201-C (FAG) 2X
łożyska dźwigienki zaworowej (tylko oem)
łożysko zębatki rozrusznika 0405101310 K 10X13X10 (NTN)
łożyska pod kosz sprzęgłowy 0405252910 K 25X29X10 (NTN) 2X
łożysko popychacza sprzęgła 54637097200 AXK 1226 (NTN)
łożyska wału korbowego 80030019000 NJ206E.TVP2.C3 (FAG) 2X
łożysko bębna wybieraka biegów 0625068060 6806 C3 (tylko oem gdzie nigdzie takiego znaleźć nie mogłem)
łożysko wałka zdawczego  49030023000 NJ205E.TVP2 (FAG)
łożysko wałka zdawczego 0625062034 6203-C C3 (FAG)
łożysko zębatki 2 biegu 0405222613 K 22X26X13 TN (łożysko przecięte tylko oem)
łożysko zębatki 1 biegu 50033098000 K20X24X10 (NTN)
za łożyska zapłaciłem troszkę ponad 550 zł (w porównaniu do łożysk oem to tak naprawdę niewiele same łożyska na wał to koszt prawie 300 zł za jedno). w poniedziałek jadę po resztę części i w miarę postępów przy pracy będę nowe fotki dodawać