1

Temat: ktm 690 supermoto Prestige Smr Acrapovic, bixenon

Cześć wszystkim!

[url]http://allegro.pl/show_item.php?item=3945712395[/url]


Mam pytanko odnośnie powyższego sprzęta, CZY WARTO GO KUPIĆ??
Do sprzedającego mam dość blisko, jutro jadę go obejrzeć.
Na co zwrócić uwagę w tym modelu?
Przebieg ma nie duży, więc może ma jeszcze oryginalny napęd?
Proszę o foto oryginału, żebym miał porównanie.
Inne wskazówki mile widziane.

pozdrawiam

2

Odp: ktm 690 supermoto Prestige Smr Acrapovic, bixenon

świeże ogłoszenie:

[url]http://allegro.pl/ktm-690-supermoto-prestige-smr-acrapovic-bixenon-i4006116174.html[/url]

3

Odp: ktm 690 supermoto Prestige Smr Acrapovic, bixenon

Po dzisiejszej wizji załączam kilka zdjęć.

Czy to standard, że:
- sprzęgło zaczyna łapać od razu przy puszczaniu klamki;
- trzeba mieć min. 2000 obr, by ruszyć?
- Czy to zielone uszczelnienie na prawym deklu jest ORI?
- przy jednej ze śrub mocujących prawy dekiel widać brak lakieru.

Wszystkie śruby wyglądają na oryginały, nie różnią się kształtem / kolorem / odcieniem, mają jednakowy nalot.
Brakuje dwóch małych śrubek, ale to wrzucam na barki wibracji (no chyba, że się mylę).
Wszystkie kierunki są równe.
Małe obtarcia na prawym podnóżku, prawym handbarze oraz lewym crashpadzie przy tłumiku.
Są jakieś klucze w oryginalnej torebce pod siedzeniem (oraz db killery)
Naklejka z VINEM przy główce ramy, troszkę otarta przez kable.
nr VIN na naklejce jest zgodny z wybitym numerem na główce ramy.
Zawias WP, uszczelniacze nie puszczają oleum.
Plastiki całe, nie popękane, widoczne ślady użytkowania.
Na rantach dzioba lakier/naklejki są już lekko odrapane.
Po zdjęciu siedzenia zauważyłem, że dwie śrubki (te najbardziej z tyłu, widoczne od góry) są troszkę sfatygowane - może to jest wina wibracji ( ze względu na wibracje śrubka mogła się odkręcać, klucz nasadkowy mógł opierać się o plastik zadupka, więc klucz mógł troszkę z kąta iść, co zaowocowało sfatygowaniem dwóch tylnych śrubek - ale TEORIA !) PROSZĘ MNIE WYPROSTOWAĆ, JEŚLI SIĘ MYLĘ
Dwie przednie śrubki mocujące ten sam element nie były sfatygowane).
Łańcuch dobrze naciągnięty, ma jeszcze regulację.
Opona przednia do wymiany, tylna jeszcze 1-2 sezony wytrzyma.
Moto zimne odpaliło od razu. przy rozgrzewaniu dźwięk silnika troszkę się zmieniał ( i lekko obroty falowały).
Po rozgrzaniu obroty równe, bez żadnych dziwnych dźwięków.
Chłodnica cała.
biegi 1,2,3 wchodziły bez problemu, dalej to nie zdążyłem , bo podwórko się skończyło.
odcienie dekli oraz korpusu silnika się różniły - czy ten model tak ma?
pzdr


[url=https://imageshack.com/i/n6cunuj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/834/cunu.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/0kcxndj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/20/cxnd.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/j7nwmkj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/691/nwmk.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/3uyz2kj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/138/yz2k.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/fkswdtj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/560/swdt.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/5g4m9uj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/196/4m9u.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/nd6n7cj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/841/6n7c.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/b53zdxj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/401/3zdx.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/1qk55yj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/62/k55y.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/mhm0sbj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/809/m0sb.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/1qsbezj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/62/sbez.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/0v1cqtj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/31/1cqt.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/mviu8wj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/823/iu8w.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/jjynp2j]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/703/ynp2.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/0yeedej]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/34/eede.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/jmwo5tj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/706/wo5t.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/np2zq8j]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/853/2zq8.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/17dhv4j]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/43/dhv4.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/f1rauoj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/541/rauo.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/g10h4tj]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/577/0h4t.jpg[/url]

4

Odp: ktm 690 supermoto Prestige Smr Acrapovic, bixenon

dekle wyglądają ok, podnóżek przetarty to pewnie był przewrócony, ale to jak każdy tego typu motocykl, brak oryginalnych osłon na wydechu akropovica, założone jakieś dziwne crash pady, nie oryginalne naklejki na zadupkach, dekiel pewnie ściągany, ale przy 10 tys km to nic takiego,

Braaaping!

5

Odp: ktm 690 supermoto Prestige Smr Acrapovic, bixenon

I co kupujesz?

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

6 Ostatnio edytowany przez matti (2014-02-26 16:04:42)

Odp: ktm 690 supermoto Prestige Smr Acrapovic, bixenon

Czekam  jeszcze za kilkoma opiniami oraz sprawdzeniem VIN w serwisie KTM.

EDIT

W polskim serwisie ten sprzęt jeszcze nie był.
wlasciciel mówil, ze jedynie wymieniał 2 filtry oraz czyścił 2 sitka.

to jak, warto brać?
czy warto cos zrobić na początku oprócz wymiany oleju?

7

Odp: ktm 690 supermoto Prestige Smr Acrapovic, bixenon

No to stałem się posiadaczem powyższego sprzęta :)

pzdr

8

Odp: ktm 690 supermoto Prestige Smr Acrapovic, bixenon

Olej, filtry, można sprawdzić luz zaworowy i łańcuszek rozrządu.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD