Temat: ktm exc 525 czy yamaha wr450?
Witam. Jak w temacie koledzy co lepiej kupić. Co będzie tańsze w utrzymaniu? Jakie przebiegi można zrobić między remontami?Proszę o ocenę bo ja jestem zielony. pozdrawiam
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » ktm exc 525 czy yamaha wr450?
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam. Jak w temacie koledzy co lepiej kupić. Co będzie tańsze w utrzymaniu? Jakie przebiegi można zrobić między remontami?Proszę o ocenę bo ja jestem zielony. pozdrawiam
Ale żeś włożył kij w mrowisko ...
Pytanie w stylu co lepiej kupić BMW czy AUDI myślę że coś ci wyjaśni ;)
Jeden i drugi sprzęt jest zajebisty moim zdaniem ale jednak pytam fachowców. Któryś musi być ciut lepszy! Jeśli chodzi o BMW czy AUDI tO AUDI!)-
BMw :P
Hallo jest tu jakiś Fachowiec ??? Fachowiec pilnie proszony !
Fachowców brak!(
W utrzymaniu oba będą podobne.
KTM jest mocniejszy bo to 525.
Wybierz ten który bardziej Ci się podoba.
Z bólem serca wywołam Jace do tablicy :P
Z bólem serca wywołam Jace do tablicy :P
Nie przygotowałem się XD
Szczerze, obojętnie! przejedź się na obu i sam wybierz, który lepiej spasuje bo to jeden ch*j! I 525 i WR wyj*bane w kosmos maszyny. Moje serce zawsze z niebieskimi, Raka z pomarańczowymi. Obaj jesteśmy szczęśliwi ;)
Jeśli będzie to konkretny remont, w któryś z tych modeli to jesteś w stanie zapomnieć nawet jak się reguluje luzy zaworowe :) nie mówiąc już o wyglądzie tłoka itp.
Przychylałbym się bardziej w stronę yamahy, tym bardziej po 2006r.
dobry temat... też zawsze mnie to zastanawiało...
majster sprecyzuj swoją wypowiedź... w czym jest lepsza po 2006 roku (oprócz ramy alu i trudniejszym dostępie do gaziora) ??
525 nie jest czasami mniej wysilony od wuery (= większe przebiegi między remontami) ?
Poprawioną skrzynią i w końcu bezproblemowym wodzikiem C10.