31

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

CRF 450x wązy tyle co WR, a ma wałek rozrządy na łożyskach, niżej siedzenie, aluminiową ramę.
WR na alu ramie będzie nie w tych pieniądzach.
Ale ram jest ładna, bardzo wygodna przy zaglądaniu do silnika i łatwiej jest ocenić ile paliwa w baku zostało, bo widać dno.

Ja osobiście nie lubię kompromisów, ale jeżeli musi być z homologacją co CRF 450x lub EXC.
WR nie jest złe, mam sentyment do tego sprzęta, ale ma mniej zalet.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

32 Ostatnio edytowany przez sajfer (2012-11-08 15:13:43)

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

hacker33, hanskloss - zupełnie mi się nie spieszy, mogę poczekać do lata i w między czasie szukać ofert + zmiękczać psychicznie :) Swoją drogą o tych mocach podawanych na allegro czytałem na forum już wcześniej że to nijak ma się do wrażeń z jazdy, dlatego bardziej polegam na waszych opiniach o WR niż o tym co wyczytałem w google. Hehe.

daniel91x - dwusuw kompletnie odpada

snowboarder, reklamacje - aukcje tak bardziej przykładowo podałem, a ten koleś od 250 i 450 pewnie latał z synem, widziałem już taką "parę" na Wrkach na mazurach na Rajdzie Polskim. Dokładnie WR450 i WR250. Tak sobie pomyślałem, że jest całkiem duża szansa że to Ci sami, stanęli koło mojego busa, więc nawet zagadaliśmy i obejrzeliśmy i ładne obie były, prawie nówki.

malysowa - XR400 stara, brak elektrycznego rozrusznika przy tej wadze, brak chłodzenia wodą, nierozwojowa (tzn jak mi zabraknie mocy za rok to nie podkręcę jej tak łatwo jak WR/CRF). Ale pojeżdżę pewnie nią trochę i sprawdzę czy kopka jest tak uciążliwa.

cichy - mi też CRF chodzi po głowie, ale jest ich jeszcze mniej niż WR na allegro (jak mówimy o CRF X).

Mój kolega ma CRF250X niemal nową na której praktycznie nie jeździ, ale dziś z nim gadałem i nie chce mi sprzedać..

wzium?

33

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Temat stary ale wciąż aktualny
Czy ktoś ma CRF 450X żebym mógł się przejechać? na 10-15 minut zobaczyć tylko czy mnie nie przerasta.
WR450F jak się okazało przerasta mnie bardzo zdecydowanie.

Wg danych katalogowych CRF450x ma 45 koni przy 7600, więc niewiele więcej niż DRZ, a waga 20kg mniej :)

wzium?

34

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Moc drz sm w serii to jest okolo cwiartka hardenduro 4t, jedyne co to drz ma lepszy moment i od nizszych obr ciagnie

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

35

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Niby tak, ale ćwiartka ćwiartce nierówna
http://www.motocykl-online.pl/media/lib/923/endurosport(6)-1878725ebc6721eaaeaf8bf3c7a24b3c.jpg
Różnica w crf 250x a wr250f to 10 koni.
Ja przejechałem się na KTM 250EXC-F i mocy to to nie ma (też lekko ponad 30 koni katalogowo)

wzium?

36

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

gdzie ? może jechałeś starym excf po 07 inny silnik (chyba), ale podstawa trzeba się przejechać
http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/250hp.jpg

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

37

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Jechałem dość nowym, chyba 2010. Fajny, w sam teren na moc bym nie narzekał, ale na bemowie bym fiknął z nudów..
Pytanie jak to mierzą i czy miały przeróbki, bo wg seryjnych danych katalogowych jest to dokładnie 28 koni w CRF250X i 43 w WR250F.
Nawet w tym teście z którego wkleiłem wykres jest to zdcydowanie wypunktowane że CRF jest najsłabsza :)
[url]http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda-CRF-250-X-Husqvarna-TE-250-KTM-250-EXC-Racing-Yamaha-WR-250-F,4501,1[/url]

"Honda rozwija moc maksymalną (30 KM) przy 9000 obr./min i nie da się z niej wycisnąć ani konika więcej. Ale silnik nieźle ciągnie i poniżej tych obrotów. Niedostatek mocy Hondy CRF 250 X w porównaniu z Yamahą WR 250 F jest jednak wyczuwalny"

Tak więc zależy mi żeby przelecieć się 450X, które powinno być słabsze od WR450F, ale mocniejsze od DRZ, ot idealny kompromis ;)

wzium?

38

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

W zeszłym sezonie jeździłem na EXC450, 2010 głónie na małych kołach. Na supermoto sprzęt idealny ale wjeżdżając w teren trzeba mieć trochę umiejętności żeby go ogarnąć - ja w terenie go nie ogarniałem, ciągle wyjeżdżał spod dupy :)
Pod koniec zeszłego roku przesiadłęm się na EXC-F250 2012. W terenie sprzęt idealny - mocy nie za mało ani za dużo a do tego zajebiście poręczny i lekki. Do supermoto taka 250 wg mnie to będzie za mało, prędkość max to około 100 km/h w zależności od przełożeń i trzeba chwilę poczekać zanim osiagnie ten max. O ile na Bemowie nie będzie z tym problemu bo tam nie ma prostych to w takim Radomiu za szybko nie pojedziesz - tam na prostej leci się 110 km/h czyli odcięie na 6-tce dla takiej 250 :D

Rozwiązanie jest jedno - 450 na supermoto i 250 w teren :)

EXC-F 250
Tymczasowo bez supermoto

39

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

A to jak chcesz na sm to co innego, chociaz radez dobrze wyciskal soki z 250 tylko to krosiwo bylo, to jak chcesz 1 moto to mozesz probowac prrzelozeniami okastrowac

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

40

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

figiel napisał/a:

A to jak chcesz na sm to co innego, chociaz radez dobrze wyciskal soki z 250 tylko to krosiwo bylo, to jak chcesz 1 moto to mozesz probowac prrzelozeniami okastrowac

No właśnie Majkmen też daje radę 250 a mały chłopak nie jest, Sajfer ty chcesz jedno moto w teren i SM czy jak? Bo to zmienia postać rzeczy...

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

41

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Tak wg mnie ćwiartka w SM to za mało. Pewnie że mocowo jakoś da radę tylko że 250 to najbardziej wysilone sprzęty a jeszcze dodatkowo aby podoganiać 450 to trzeba poodkręcać taką ćwiarę co dodatkowo ją zużyję. Radez dawał radę ale: Jago umiejętności w porównaniu do naszych były na innym poziomie. Teraz już tak łatwo by nie było. Trochę zużył tego krosa na tym bemowie a z tego co wiem nigdzie indziej nim nie jeżdził.

Tak naprawdę to w pojazdach DRZ mi najbardziej przeszkadza gaźnik który działa z opóźnieniem a na drugim miejscu kanapowy zawias.

Myślę że nie ma co się bać 450 zawsze można ją zdławić na zębatce. Szokiem mocowym jest przejście na prawidłowo działający gażnik a nie sama moc sprzętów 450 ( WR TE EX i inne takie )

Ja się przekonałem po sobie. W teren kros na asfalt SM. Jeśli tylko kogoś stać to szczerze polecam takie rozwiązanie.

Huśka 510 sm + yzf 250 + busik na 3 moto + spore chęci do spalania etyliny

42

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Sory że tak post pod postem ale wpadło mi do głowy takie pytanie.

Z kąt Wy chcecie tego x wziąć chyba że tylko sobie tak marzycie i gadacie o tym x. W polsce crf - x nie występuje  poza salonem. Figiel a pewnie i Ty Sajfer macie do wyboru pomarańczowy  i niebieski kolor motocykla. Jest nawet taki temat w dziale co kupić.

PZDR

Huśka 510 sm + yzf 250 + busik na 3 moto + spore chęci do spalania etyliny

43 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-02-28 09:01:19)

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Ja miałem okazję sprawdzić różnicę w YZ/WR 426  a prawie seryjną  DR-Z 400 SM. I jest przepaść jeżeli chodzi o moc i reakcję na gaz ale jeździłem DR-Z 400 E i reakcja na gaz taka jak w WR 426... moc podobnie

Zawias jak to zawias w obu można coś zmienić.  W terenie to jeżdżę słabo ale jadąc na WR trzeba cały czas uważać.

Z minusów to kopajka i dekompresator... nie mam problemów z odpaleniem, odpala od pierwszego strzała... ale odpalić to w jakieś dziwnej pozycji w terenie to wyzwanie... teraz wjechał hotcams z autodeko to chociaż nie będzie trzeba ustawiać jej do kopa...

DR-Z jest o tyle fajne, że cała elektryka z światłami, rozrusznikiem jest w WR/YZ jest różnie.

Niedługo może odpalę znów swoją DR-Z ale teraz już z FCR-em, hotcamsam i pojemnością 434 to zobaczymy czy nadal jest przepaść.

Pozdrawiam,
Piotrek

44

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Nom, ja niestety potrzebuję jedno moto na bemowo, radom i teren jak Ukraina czy Rumunia. Dlatego 250 może być za mało.
WRka 450 mnie przerosła, może ta na której jeździłem była podkręcona, ale była strasznie dzika.
Nie mogę sobie pozwolić na dwa moto, chociaż byłoby to idealne rozwiązanie. Mam warunki, musi być zarejestrowane i mieć rozrusznik, na dobrą 250 musiałbym wydać minimum 10 tysięcy i jeszcze trzymać swoją DRZ. Nie mam tyle ;)
Sprzedaję DRZ, dokładam 2-3 tysie i kupuję coś innego na teren i SM to jest szczyt mojego budżetu. Chyba że trafię zadbaną zarejestrowaną 250 z rozrusznikiem do 5 tysięcy to niech tam, zaszaleję i kupuję :p

450x - były dwie na allegro, jedną sprzedawał dla kogoś radziecki, to już trzy. A multum tego jest w UK i USA, tylko pierwiej chciałbym się przejechać i zobaczyć czy mi pasuje zanim ściągnę z daleka.. (ps. tak, nawet z kosztami sprowadzenia zmieszczę się w budżecie założonym jak ściągnę z UK)

wzium?

45

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Jeżeli nie musi to być Japończyk to może pomyśl o KTM 400 EXC.
Jest to odprężona 450 dla osób właśnie z takimi oczekiwaniami jak Ty.
[url]http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,400,2009,6397.html[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD