Odp: dt 125r czy ktm exc 125 ??
No raczej to nie jest głupota bo w okolicy są niezłe tory do palatania ,a nie będę tylko i wyłącznie jezdził po łąkach i polach..
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » dt 125r czy ktm exc 125 ??
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No raczej to nie jest głupota bo w okolicy są niezłe tory do palatania ,a nie będę tylko i wyłącznie jezdził po łąkach i polach..
To musisz takie rzeczy uwzględniać, dla mnie właśnie jest głupotą kupowanie wyczyna i pałowanie go na polach i lasach, a na dodatek w 2t. Wyczyn jest stworzony na tor i tylko tam się najlepiej czuje. A jak ktoś kupuje go i tylko z dwa razy w roku na tor pojedzie, to po prostu kupuje motocykl, żeby ładnie wyglądał i miał "dużo koni" pod dupą. Pomijając fakt, że w lesie męczy motor i siebie również.
Oczywiście Hardem na tor możesz wlecieć i przyjemnie pośmigać, softem gorzej, więc jeżeli zamierzasz pobliskie tory odwiedzać, to zakupuj hardziaka.
A może mi ktoś powiedzieć cos więcej o tych 3 motocyklach?
DT - soft enduro, remonty praktycznie darmowe i rzadkie. Motocykl do lasu, lekkiego terenu, w wersji SM na drogę.
EXC - hard enduro, remonty częste, kosztowniejsze. Można powiedzieć, że sprzęt najlepszy w swojej klasie do ciężkiego enduro- hard enduro, stromy góry, itp.
CR - motocykl wyczynowy "crossówka", remonty częstsze niż w hardzie i również kosztowniejsze niż w DT, ale praktycznie to samo co EXC. Przełożenia i zawias na tor. Na pola i lasy kompletnie nienadający się motocykl, po dłuższej jeździe męczy jeźdźca i silnik.
No a co jak ktm exc wkładaja koła sm i latają po drogach i nie słyszałem złej opini że się zle sprawuje
a co sadzicie jeszcze o husce?
Po pierwsze zamiast pisać kolejne posty lepiej edytuj poprzednie.
Po drugie tak jak Ci koledzy piszą porównujesz 3 różne motocykle.
Tak jak Honde i Ktm jeszcze można porównywać do siebie to akurat ta Yamaha to jednak motocykl innej kategorii.
Możesz określić jaki posiadasz staż motocyklowy ? Napisałeś że jeździłeś yz 125, pytanie miałeś w posiadaniu ten motocykl czy miał kolega dał się przejechać i na tym się skończyło. Trochę mnie to dziwi napisałeś że jeździłeś tym motocyklem i pytasz czy ktm/honda cię porywają Ci łapek z kadłubka, pomimo że yz 125 , ktm exc 125, honda cr 125 to podoba półka mocowa.
Czy na pewno wiesz jak wygląda serwisowanie takiego motocykla ?
Pytasz o Husqvarnę sm/wre 125 czy wr 125 ?
Husqvarna wr 125
No jest WR bodajże, osobiście nie obiła mi się jakoś mocno o uszy, ale dobra maszynka.
A to, że ktoś wkłada koła do EXC to nie moja wina, nigdzie nie jest napisane, że jest to zabronione.
Ja po prostu przedstawiłem, do czego te motocykle są stworzone i gdzie się najlepiej "czują"
Przecież są osoby które do sportowego(nawet litra) wkładają opony pseudo enduro, lub kolce i latają po lodowiskach i terenach.
Są ludzie, którzy ubierają CR'kę w "ubranko" SM i śmigają.
Nie jest nigdzie napisane, że ten i ten musi tylko jeździć tutaj i koniec. Po prostu motocykl jest sklasyfikowany i każdy "motor" jest najwygodniejszy, lub najsilniejszy w swojej klasie.
To też działa w drugą stronę, ktoś kupi Softa i zacznie nim latać po torze, czy ciężkim terenie, osobiście wiem, że bezproblemowo się da.
Podepnę się pod temat, żeby nowego nie zakładać.
Pytanie co do tych 125 w 2T.
- Remont , tzn wymiana tłoka, korby? (w skuterach generalnie taniej wychodziło kupić wał , niż zmieniać korbę jak jest tutaj), wymiana łożysk i simmeringów , bo generalnie to w 2suwie tak wygląda remont?
Zakładając użytek miejski często bardzo odcinki 2kilometrowy - 4 kilometrowe dojazd na uczelnie , no i wiadomo potem 4fun , ile motogodzin może wytrzymać EXC.
No i wiadomo to KTM więc marka premium ile dokładnie wychodzi koszt remontu i jak często, wymiana tłoka / potem pewno cylindra. Serwis w własnym zakresie by był wykonywany bo konstrukcja 2suwa jest banalna.
I nie mogło by się obyć bez standardowego pytania o spalanie. Śmigałem sporo skuterkami w 2T, ~10koni, i przy gaźniku 17,5 - 19mm spalanie było od 3,5L do ~6L, wiem , że pełen ogień w takim KTM'ie przy gaźniku 36 czy jaki tu siedzi skończy się wirem w baku, ale jak to się ma do jazdy na codzień , tzn nie katowanie non stop, tylko jazda jak supermoto po mieście, jakiś przedział 6-12L ?
Chodzi mi oczywiście o EXC"a na kołach do supermoto.
Co by mogło być jeszcze alternatywą do dość zadziornego 2suwa, jazda DT'tką mi nie odpowiadała.
Prawo jazdy jest A, ale budżet na SM ~7tyś, więc biorę pod uwagę sprzęt od 125ccm do 600.
wymiana tłoka mniejwiecej co 45-50 mth a korba co dwa tłoki,a spalanie to poniżej 6 nie zejdziesz,to wszystko zależy od stylu jazdy.
Rozumiem że wymiana tłoka tłok 300-400zł, do tego uszczelki pod głowicę i na tym kończy się remont przy 45-50mth?
Wał wytrzymuje kilka zmian korb?
no kilka ale nie wiem dokładnie ile
mówiąc korba mamy na mysli korbowód czyli wał ;)
mówiąc korba mamy na mysli korbowód czyli wał ;)
Mówiąc korba ma się na myśli korbowód. Przebija się samą korbę, a nie wymienia cały wał.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » dt 125r czy ktm exc 125 ??
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 70 zapytań