16

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

cichy napisał/a:

Gażnikowe crfy 250 miały gaźnik 41mm, trochę duży co prowadzi do tego że motocykl się dławi przy szybkim odkręceniu gazu.
Da się go wystroić tak, że będzie chodził idealnie, ale wymaga to czasu i wiedzy, oraz sprawnego gaźnika.
Na seryjnie ustawionym gaźniku moim zdaniem, nie da się jeździć i trzeba to zrobić.
Ale tu pojawia się problem, że im starszy motocykl tym trudniej o zdrową sztukę.
Gaźnikowa wersja będzie zawsze kiepsko odpalała, nie da się tego naprawić, trzeba się nauczyć z tym żyć.

No takich jeszcze bzdur na temat tego modelu nie słyszałem sorki , albo nigdy nie jeździłeś CRF-ą albo miałeś jakiegoś złoma.

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

17 Ostatnio edytowany przez cichy (2014-02-13 15:16:50)

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

Mam dwie crfy, obie zdrowe i wszystko się zgadza. Może ty trochę za wolno nimi jeździłeś :)

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

18

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

cichy napisał/a:

Mam dwie crfy, obie zdrowe i wszystko się zgadza. Może ty trochę za wolno nimi jeździłeś :)

Możliwe nie jestem zawodnikiem PRO. Ja mam inne zdanie i jako zwykły użytkownik motocykla mogę dużo się mylić :). Za to  Ty masz różne zdania na temat CRF 250 , kopiuję z innego tematu dotyczącego CRF 250 " .....Czytałem też gdzieś, że gaznikowy silnik miał więcej mocy w całym zakresie i ostrzejsza reakcje na gaz ..... " :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

19

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

trawer napisał/a:

Możliwe nie jestem zawodnikiem PRO

eeejjj panie. Toż Ty w MP jeździsz:)

rmz 250
gas gas txt 250

20

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

Cichy, którą Ty w końcu CRF kupiłeś, wtrysk czy gaźnik? Bo przecież Ty jakiś czas temu, też chciałeś kupić ćwiartkę od Hondy.

21 Ostatnio edytowany przez cichy (2014-02-13 16:17:37)

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

trawer napisał/a:
cichy napisał/a:

Mam dwie crfy, obie zdrowe i wszystko się zgadza. Może ty trochę za wolno nimi jeździłeś :)

Możliwe nie jestem zawodnikiem PRO. Ja mam inne zdanie i jako zwykły użytkownik motocykla mogę dużo się mylić :). Za to  Ty masz różne zdania na temat CRF 250 , kopiuję z innego tematu dotyczącego CRF 250 " .....Czytałem też gdzieś, że gaznikowy silnik miał więcej mocy w całym zakresie i ostrzejsza reakcje na gaz ..... " :)

Chyba się nie rozumiemy. W tym poście napisałem to samo, że gaźnikowa jest mocniejsza i ma mocniejszą reakcję na gaz.
To się zgadza, ale cierpi na tzw bog, nie wiem jak to się tłumaczy na nasz.
Z grubsza chodzi o to, że jak już prawidłowo zareaguje na gaz, to robi to ostro ale.....
Tu jest to ale czyli bog, szybkie odkręcenie gazu z jałowych obrotów powoduje że motocykl czka, czasami potrafi nawet zgasnąć.
Spraw nie dotyczy modeli wtryskowych, także 450 ma z tym niejsze problemy z racji większego podciśnienia w gaźniku.

To nie jest tylko moja oponia, wystarczy wpicać crf 250 bog w google, albo przeczytać artykuł z linku szanowanego amerykańskiego magazynu:
[url]http://motocrossactionmag.com/Main/News/2009-Honda-CRF250-Suspension-Settings-Jetting-Spec-5964.aspx[/url]

MXA napisał/a:

Q: DOES THE 2009 HONDA CRF250 HAVE JETTING ISSUES?

A: Sadly, yes. The Honda CRF250 has had a serious bog problem since 2006 (when Honda dropped the 37mm Keihin for a 40mm carb). Every year since 2006, Honda has tried to improve the stock jetting. And every year the MXA wrecking crew has to dig through boxes of needles and jets to try to find a repair patch.

   As it sits, the 2009 CRF250 bogs. The jetting is too lean. It’s better than the 2008 model, but the bike still has an irritating hesitation when landing from jumps. Since it’s starved for fuel, it is also the most difficult bike to start in the 250F class (when cold or hot).

Też nie chciało mi się do końca wierzyć w opisane powyżej problemy, ale kupiłem pojeździłem i sam się przekonałem.
Problem jest i przeszkadza, bo jak motocykl po lądowaniu ze skoku przez chwilę nie chce jechać, to jest to co najmniej irytujące.

Domyślam się, że w supermoto problem nie występuje, bo tam gaz odkręca się zawsze płynnie.
Zresztą ja w 450 nie miałem tego problemu.

Zabro kupiłem gaźnikową i po wymianie dysz jestem zadowolony.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

22

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

Trawer lata na 05, ty masz pewnie 06-09,

Słuchajcie co ten gość mówi w 3:30 (CRF 250R 06') [url]http://www.youtube.com/watch?v=EV2chJbdwcU[/url]

"For the carburetor we're using 04-05 carb. It's a lot smaller than the 06-09 carb. It's a lot easier to jet, lot better to get rid of that BUUUUA".

Może ten 04-05 gaźnik jest lepszy, dlatego trawer się zdenerwował, bo w starszych CRFach może było to mniej odczuwalne / nie było tego w ogóle?

23

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

Zabro masz PW , nie che mi się pisać wywodów, sorki forum

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

24

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

To należy zakupić crf450 i po kłopocie :)

CRF450R

25

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

Czemu chcesz żebym się zabił na torze mx?

26

Odp: CRF 250 07-09 vs 10-11

Nie chcialem zakladac nowego tematu to zapytam tutaj o to jak crf 250 z 2008 roku wypada na tle konkurencji i jak w crf z tlokiem ile na nim można przelatac i co ile wymiana oleju i regulacja zaworów no i do jakiej grubości plytek mozna latac

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA