trawer napisał/a:cichy napisał/a:Mam dwie crfy, obie zdrowe i wszystko się zgadza. Może ty trochę za wolno nimi jeździłeś :)
Możliwe nie jestem zawodnikiem PRO. Ja mam inne zdanie i jako zwykły użytkownik motocykla mogę dużo się mylić :). Za to Ty masz różne zdania na temat CRF 250 , kopiuję z innego tematu dotyczącego CRF 250 " .....Czytałem też gdzieś, że gaznikowy silnik miał więcej mocy w całym zakresie i ostrzejsza reakcje na gaz ..... " :)
Chyba się nie rozumiemy. W tym poście napisałem to samo, że gaźnikowa jest mocniejsza i ma mocniejszą reakcję na gaz.
To się zgadza, ale cierpi na tzw bog, nie wiem jak to się tłumaczy na nasz.
Z grubsza chodzi o to, że jak już prawidłowo zareaguje na gaz, to robi to ostro ale.....
Tu jest to ale czyli bog, szybkie odkręcenie gazu z jałowych obrotów powoduje że motocykl czka, czasami potrafi nawet zgasnąć.
Spraw nie dotyczy modeli wtryskowych, także 450 ma z tym niejsze problemy z racji większego podciśnienia w gaźniku.
To nie jest tylko moja oponia, wystarczy wpicać crf 250 bog w google, albo przeczytać artykuł z linku szanowanego amerykańskiego magazynu:
[url]http://motocrossactionmag.com/Main/News/2009-Honda-CRF250-Suspension-Settings-Jetting-Spec-5964.aspx[/url]
MXA napisał/a:Q: DOES THE 2009 HONDA CRF250 HAVE JETTING ISSUES?
A: Sadly, yes. The Honda CRF250 has had a serious bog problem since 2006 (when Honda dropped the 37mm Keihin for a 40mm carb). Every year since 2006, Honda has tried to improve the stock jetting. And every year the MXA wrecking crew has to dig through boxes of needles and jets to try to find a repair patch.
As it sits, the 2009 CRF250 bogs. The jetting is too lean. It’s better than the 2008 model, but the bike still has an irritating hesitation when landing from jumps. Since it’s starved for fuel, it is also the most difficult bike to start in the 250F class (when cold or hot).
Też nie chciało mi się do końca wierzyć w opisane powyżej problemy, ale kupiłem pojeździłem i sam się przekonałem.
Problem jest i przeszkadza, bo jak motocykl po lądowaniu ze skoku przez chwilę nie chce jechać, to jest to co najmniej irytujące.
Domyślam się, że w supermoto problem nie występuje, bo tam gaz odkręca się zawsze płynnie.
Zresztą ja w 450 nie miałem tego problemu.
Zabro kupiłem gaźnikową i po wymianie dysz jestem zadowolony.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX