1

Temat: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

Witam, mam okazję kupić KTM'a 660 SMC przerobionego na enduro. Wymieniony jest tylny wachacz (ponoć ten od SM jest krótszy jak mówi właściciel w rozmowie przez tel). Koło z przodu wsadzone jest 21 na dużej tarczy od SM przednie lagi zostały od SM. Planuję po niego jechać ale mam ponad 600km. Dlatego chciałbym uzyskać kilka odpowiedzi na poniższe pytania.

1. Czy 660 SMC ma stacyjkę?
2. Czy przednie lagi różnią się od wersji enduro, chodzi mi czy jazda w terenie jest dużo gorsza? W internecie na ten temat można przeczytać różne opinie jedni mówią ,że to samo drudzi ,że nie. Podobnie ze skokami jeden katalog mówi ,że skoki są te same drugi ,że inne. Jak to w końcu jest?

Pozdrawiam

2 Ostatnio edytowany przez kik_man (2014-02-12 17:25:02)

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

jak kupilem 640 (zawias ten sam co w 660) fabryczne sm na kołach enduro. szczerze w teren sie nie nadawało wogóle

3

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

Nie wiem jakie masz wymagania ale do endurzenia to średnio się będzie nadawać. Jak do SM to kwestia ceny, jak w rozsądnym kwicie to dołożysz parę tysi i będzie znowu biały kruk w małych kołach.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

4

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

W starej budzie nie ma stacyjki, w nowszej chyba jest, Raku potwierdzi. Jak mocno potrzebujesz stacyjkę to nie jest to trudne do wykonania. Zresztą i tak niewielu ludzi potrafi go odpalić z kopa.

5 Ostatnio edytowany przez soltys (2014-02-12 21:36:20)

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

Rocznik to motocykla to 2004. Założona jest końcówka Akrapovic. Cena 11 do negocjacji czyli raczej fajerwerków z tej strony nie ma. Motocykl ma być z przeznaczeniem aby w weekend wyskoczyć w teren z kumplem na exc 530. W tygodniu zaś do uczelni i pracy. Jednak brak tej stacyjki nieco mnie ochłodził wobec tego motocykla.

6

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

A co Ci da stacyjka jak tam odpinasz z gumy lampe i łączysz dwa przewody w kostce, która tak czy owak jest na wierzchu, spinaczem biurowym :)

SMC 625 '04 -> TDM900 -> ...??
https://www.bikepics.com/pics/2013/02/14/bikepics-2516302-full.jpg

7

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

Ja w hondzie tez nie mam stacyjki. To nie może być powód dla którego nie kupisz kata. Kup sobie porządną kłódkę i juz :) z reszta jak mówił kompan, naprawdę ciężko odpalić go z kopa nie wtajemniczonemu

8 Ostatnio edytowany przez tadzik (2014-02-13 21:26:17)

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

Odpuść sobie lc4 w teren zwłaszcza jak chcesz jeździć z kimś kto ma 530. Ja przejeździłem rok na lc4, wprawdzie 620 w terenie i ogólnie dawałem radę, tylko po co się męczyć. Głównie poligony z ekipą ( crf 450, exc 450 )
Lc4 jest super ( miałem też 660) jak latasz sobie asfalt i ubite przelotowe szutry. Potem kupiłem TE450, założyłem małe koła i miałem motor, który miał być kompromisem ale tak się nie udało. Na małych kołach, za miękki zawias, który na asfalcie za bardzo nurkował i czasem puszczał, a w terenie na dużych kołach był zajebisty. Moje doświadczenie jest takie, że nie ma sprzętów uniwersalnych. Możesz kupić motor, który będzie trochę zahaczał o SM albo enduro, jednak NIGDY nie będzie się nadawał do dwóch rzeczy. Zbyt one się różnią - zawieszenie, jego skok, twardość, trakcja na różnych oponach, etc.
Zdecyduj się na jedną dziedzinę i taki kup motor. Sam to przerabiałem i aktualnie rezygnuję z terenu i przesiadam się tylko na asfalt - do momentu aż nie będę mógł kupić drugiego motoru :D

Oczywiście sto osób może mówić, że się mylę i oni hardorowo napinają na Sm'ach tereny i asfalty. Jeżeli tak, to zapraszam w Karkonosze w okolice szklarska/Karpacz w teren na małych kołach :P

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

9 Ostatnio edytowany przez tadzik (2014-02-13 21:28:12)

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

1. SMC 660 - nie ma stacyjki
2. Lagi powinny być te same jednak z inną sprężyną - dlatego jazda w terenie jest dużo gorsza bo moto jest za twarde

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

10

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

Dzięki za informację, jednak dalej będę szukał jakiegoś LC4 SXC. Tereny które robimy to w 80% szutrowe drogi, zaś c5 dni w tygodniu asfalt.

11

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

Witam, mam pytanie czy jest jakaś różnica między KTM 660 2003 a 2004 lub 2005?

12

Odp: KTM 660 SMC - do wszystkiego do niczego?

2003 - mały obieg oleju;
2004 - duży obieg oleju - olej przepływa przez ramę;
2005 - duży obieg oleju, nowe plastiki.