Odp: Pokaż swój pojazd
Dzisiaj przymiarka kół z XRy do 525 i czarnych plastików... tak to sytuacja będzie wyglądała w sezonie 2014 ;) kilka dystansów i będzie miód malina :D
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Pokaż swój pojazd
Strony Poprzednia 1 … 239 240 241 242 243 … 332 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dzisiaj przymiarka kół z XRy do 525 i czarnych plastików... tak to sytuacja będzie wyglądała w sezonie 2014 ;) kilka dystansów i będzie miód malina :D
Masz jakieś plany co do xr-ki ?
Planuje o niej zapomnieć żeby kiedyś była większa radość jak ją przypadkowo znajdę w garażu ;)
A ja się cieszyłem że ostatnio znalazłem silnik od jawki u dziadka :(
A co raku z XR taka padaka że ją już tylko na części przeznaczasz ??
Na jakie części? Zostaje jak jest, jak mi sie kiedyś exc znudzi to wsiąde na XR :D
Taki trochę "retardsowy" ten ktm teraz xD. Ale jak najbardziej na + :D.
Lubart napisał/a:B+E to ja nie posiadam. Ale wiesz może ktoś będzie miał a to istotny wkład do teamu;]
Mally mogłeś kupić coś na C to bym powoził :-), kurde kiedyś miałem sobie zrobić E+B.
No i już nie mam taniego transportu na runde z wami :P
Super sie prezentuje w czerni. Bak tez czarny czy malowany/farbowany na czarno?
Fela tył 5.5 czy 5 cali? :)
Dzisiaj przymiarka kół z XRy do 525
Średnice osiek się zgadzały?
Czy koła enduro z EXC podejdą bez przeróbek do XRy
Bak o ile mnie wzrok nie myli od SX'a (na początku produkcji były czarne) Jak wypada w porównaniu z oryginalnym z EXC ? jest węższy ? a i ile położyłeś za te czarne plastiki bo też ostatnimi czasy chodzi mi po głowie żeby zrobić black'a.
raku napisał/a:Dzisiaj przymiarka kół z XRy do 525
Średnice osiek się zgadzały?
Czy koła enduro z EXC podejdą bez przeróbek do XRy
Tylne koło z crf razem z ośką i dystansami pasuje P&P do XR,z tym ze ośka z Xr jest 20mm a crf 25mm dlatego musisz zakupić z ośką lub wymiana łożysk(taniej wyjdzie kupić z ośką,pod warunkiem ze ośka 25mm wejdzie w wahacz) ja koła zakładałem z XR do crf problemu nie było tarcza i zębatka takie same
Z przednim kołem jest lekki problem bo w XR napęd licznika jest na linkę a więc zostaje szukać koła z crf x bo właśnie te modele miały licznik kilometrów na linkę,razem ze ślimakiem,zostało by jedynie do dorobienia tulejki dystansujące koło i tulejki redukujące grubość
ośki,lub dorobienie nowej ośki xr 17mm crf 20mm(raczej te koło nie do zdobycia w PL)
Ewentualnie koło z crfr ta sama operacja co z modelu X z tym że brak miejsca na montaż napędu licznika
Sumując to co wiem i widziałem najlepiej i chyba najtaniej jest zakupienie kółek z CRFy
Jeżeli chodzi o adaptacje kół z CRF/XR do EXC i odwrotnie, głównym problemem są średnice tarcz hamulcowych i sposób ich mocowania, W exc z tyłu tarcza ma 220mm w hondzie jest 240mm, Można kupić pełniejszą tarcze hamulcową i ją stoczyć, z przodu natomiast jeżeli chodzi o koła enduro tarcza ma 260 a w hondzie jest 240mm jeżeli chodzi o supermoto to ten problem odpada bo zazwyczaj tarcze mają wymiar 310/320mm. co do średnicy osi to u mnie w crf z 2005 jest 20mm, z tyłu 25mm. jeżeli chodzi o redukcje z 25 na 20mm to montowana jest tuleja redukująca.
Komplet plastików, boczki, ogon, lampa coś ok 850 zł, zbiornik z SX. Z kołami jest tak że tylna ośka ma taką samą średnice w EXC i XR więc luz z przodu w XR jest też chyba 20mm a w EXC 26 więc w tą strone da rade ale z EXC do XR było by ciężej.Co do średnicy tarcz to mam kolesia co robi tarcze i powiem mu żeby mi skrobnął tarcze średnicy 220 mm z mocowaniem na 4 śruby jak do hondy i po problemie :D
stara koza na nowy sezon
Strony Poprzednia 1 … 239 240 241 242 243 … 332 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Pokaż swój pojazd
Wygenerowano w 0.089 sekund, wykonano 54 zapytań