Odp: Klasa Amator
Zobaczę jak pójdzie, trochę mnie zmartwiło, że nie będzie żadnej klasyfikacji na koniec sezonu z amatorów.
KTM EXC 450 Six Days Sardinia
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Klasa Amator
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zobaczę jak pójdzie, trochę mnie zmartwiło, że nie będzie żadnej klasyfikacji na koniec sezonu z amatorów.
W przedszkolu nie ma ocen ;)
Jeżeli pojedziesz w klasie PP to już nie masz prawa startu w klasie Amator. Podczas zawodów pierwszy wyścig będzie PP więc o amatorach możesz zapomnieć. Pamiętajcie też żeby zostać dopuszczonym do startu w danej klasie trzeba przejechać minimum 5 okr w treningu kwalifikacyjnym.
jeśli ktoś z amator/PP szuka zbiorniczka, to mam UFO czy inny wynalazek. Nowy, nie zakładany. Drut do korków też się znajdzie:)
jeśli ktoś z amator/PP szuka zbiorniczka, to mam UFO czy inny wynalazek. Nowy, nie zakładany. Drut do korków też się znajdzie:)
Sio spamerze ;)
A powiedzcie mi jak z tą licencją jest. Przed pierwszymi zawodami muszę mieć badania lekarskie, opłacić składkę i ubezpieczenie.
Egzamin teoretyczny jest przeprowadzany przed zawodami ? Czy jak ?
Egzamin jest po treningach przed startem. Musisz byc w jakims klubie i miec badania lekarskie (sportowe)
Robota przy moto to sama przyjemność bardziej martwię się, co zrobię z brakiem kulki na klamce beringera fte, bo nigdzie nie ma samych klamek, jedynie całe pompy..
Ha, mam ten sam problem, pozostaje wybecelować 230zy
Ostatecznie pozostaje spawanie samej kulki z innej klamki, tak robili "budżetowcy" z supermotojunkie. Obczaj jeszcze temat Delty w dziale kupie tam wrzuciłem linka do klamki z KTM SMR może do Twojej akurat podpasuje jak masz inny typ pompy niż Delta, a inni wrzucali linki i OEM można dorwać za 240zł bez rabatów
Zrob kulke z pokipolu/ poxiliny lub innej masy klejacej. Ja temat przemysle.
Jery z poxiliny nie utoczysz kuli, w Winowie z poksipolu robiliśmy.
Ta konieczność przynależności do jakiegoś klubu, to jeszcze taki komunistyczny wymóg. Zresztą cały Pzm, czy inne Pzn-y, czy Pzpn-y to taka ostoja dla borowych dzidków. Szlag mnie trafia na samą myśl o tych wszystkich związkach.
Mimo to, życzę wszyskim dobrej zabawy.
no wiadomo o co chodzi. 2 skladnikowa plastelina :P
te db to konieczność? drutowanie,zlewki to pestka,kulka z poksipolu na pewno przejdzie bo nie chciałbym kupować nowej klamki? (nawet zapasowe mam zeszlifowane)
Z doświadczenia wiem że to wszystko tak strasznie tylko wygląda: Wszystkim proponuję podejście niskobudżetowe - pojechać zobaczyć co i jak nie pompować mega $.
1.Wydrukować i przygotować motocykl
2.Spełnić formalności (klub, badania lekarskie, ubezpieczenie) Warszawiacy na PW - kontakt do dobrego lekarza
3.Egzamin to pikuś
4.Jazda
P.S> Na rundzie w Bydgoszczy tylko 2 osoby o ile dobrze pamiętam miały więcej db, reszta 94 - kto zna moją suzi, ten wie że to głośny sprzęt... a reszta pro maszyn z PP i MP do cichych nie należy...
jest i nowy regulamin na 2014 [url]http://www.pzm.pl/pliki/zg/motocykle/supermoto/regulaminy/2014/zasady_rozgrywek_supermoto_2014_final_2.pdf[/url]
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Klasa Amator
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 76 zapytań