Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Dzisiaj jadę odebrać swoje z warsztatu rowerowego. Sam rozplatałem i zaplatałem. Za centrowanie za koło zawołał 25 PLN -20% promocja zimowa :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 184 185 186 187 188 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dzisiaj jadę odebrać swoje z warsztatu rowerowego. Sam rozplatałem i zaplatałem. Za centrowanie za koło zawołał 25 PLN -20% promocja zimowa :)
Do 50zł. W rowerowym się zapytaj, jak mają stojak w który wejdzie koło, to zrobią bez problemu.
Jakie węże przelewowe kupić do Keihin fcr 41 ? Najlepiej niebieskie albo żółte. Chodzi mi o średnicę wężyka.
Takie beda dobre? [url]http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-8mm-silikonowy-samco-style-i3909741001.html?source=mlt[/url]
Jakie węże przelewowe kupić do Keihin fcr 41 ? Najlepiej niebieskie albo żółte. Chodzi mi o średnicę wężyka.
Takie beda dobre? [url]http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-8mm-silikonowy-samco-style-i3909741001.html?source=mlt[/url]
Tak
Hustler13 napisał/a:Jeszcze jedna kwestia. Jak się ma zacisk beringer-a fte do zacisku 4t beringera jak na foto poniżej?
Zakładając, że oba zaciski na takiej samej pompie i takiej samej tarczy ?Ten pierwszy jest skrecany z polowek. Ten drugi jest monoblockiem czyli jest wykonany z jednego kawalka. W praktyce zacisk skrecany "pracuje" bardziej tzn ze czesc cisnienia ucieka na rozszezanie polowek i cisnienie probuje je rozdzielic. Oczywiscie jest to niewidoczne golym okiem ale takie zjawisko wystepuje. Zacisk monoblock jest sztywniejszy wiec straty cisnienia sa mniejsze. W praktyce wieksza dozowalnosc, i krotsza droge hamowania. Moze niewiele, ale w sporcie dobry i metr mniej z drogi hamowania.
Cofam to co napisalem. Dzisiaj Raku wrzucil zdjecia swojego FTE i to nie jest monoblock. Jest tak samo skrecany tyle ze od drugiej strony. Wiec jedyna roznica to sposob mocowania.
Wlasnie to samo wczoraj zobaczyłem jak go trzymałem w rękach i troszkę się zdziwilem :)
Dzisiaj jadę odebrać swoje z warsztatu rowerowego. Sam rozplatałem i zaplatałem. Za centrowanie za koło zawołał 25 PLN -20% promocja zimowa :)
Pierwszy raz ro robiles? Duży kłopot? Jakieś porady? :P zastanawiam sie czy brac sie za to i polerowac obrecze czy olac
Porady? Zrób kilka zdjęć żeby wiedzieć jak je później zapleść. Warto też sprawdzić jaka jest odległość pomiędzy rantami felg a dystansami. Nie w każdym warsztacie rowerowym też mają tak duże widełki (regulowane), żeby tył się zmieścił. Nyple mogą być zardzewiałe, można podgrzać lub czymś popsikać.
Dzięki
pytanie z innej beczki, jakie oleje lejecie/polecacie do swoich maszyn?
nabyłem Ktm'a 525, poprzedni właściciel zalewał go motorexem cross power 10W50, ja zastanawiam się nad Castrol Power Racing lub Motul'em V300, wiem że ma być full syntetyczny :P
Dlaczego nie możesz go zalewać motorexem tak jak poprzedni właściciel ?
no to lej dalej motorexa
no mógłbym, ale patrzę również na cenę, przy kilku wymianach niezła sumka się robi np. w porównaniu do castrola
kolega poleca mi własnie castrola, sam u siebie takiego lał
z resztą, motorex ma podpisaną umowę z ktm'em dlatego producent zaleca ten olej
Porownanie castrola do motula 300V to tak jak malucha do mercedesa, a to ze motorex jest polecany przez KTMą nie znaczy ze jest dobry, ja osobiście lał bym motula, albo nieco tańszego ipona katane bo to samo co motul a troszkę tansze.
Bel-Ray thumper works wychodzi bardzo dobrze cenowo i jest dobrym olejem. Ja osobiscie uzywam go do swoich motocykli i wszystko lata ok
Strony Poprzednia 1 … 184 185 186 187 188 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.102 sekund, wykonano 51 zapytań