16

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

Po taniości to masz tu
[url]http://www.youtube.com/watch?v=eueP2zkZV4s[/url]
160 zł materiały i godzina roboty na jeden komin, też przerobiłem ori i powiem Ci że gadają lepiej niż akrapy, wiem bo miałem.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

17

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

widzialem raku, gada przyzwoicie, ja nie zrobilem tego sam gdyz nie bylo mnie w kraju, a chcialem mieć to gotowe jak przyjade do Polski, jak gada akrap, slyszalem tylko na filmikach ale ori przerobiony drze sie niemiłosiernie jestem zadowolony z efektu

18

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

Kabat pw.

Aprilia sr50 ->Sachs ZX125 ->Husqvarna SM125S -> KTM LC4 640 2003 -> HUSQVARNA TE 450 -> CBR 600RR

19

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

co do blotnikow bylem dzisiaj w aso ktm lublin i koles sprawdzal mi blotniki sm czy przed 2005 czy po bedzie pasowal do mojej lampy.  ciekawe jak jest w enduro. ciekawostka za org w aso SM do 2004 prestige prawie 250 polskich dolarow ( bo lakierowany na czarno)

20 Ostatnio edytowany przez matys110 (2014-01-16 20:02:11)

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

Witam też posiadam obecnie takiego KTM jak KABAT zastanawiam się jaki olej zalać fo niego gdyż to moje pierwsze SM( wcześniej jeżdziłęm tylko na sportach CBR 1000rr, ZX10, itp) co byście polecili i co ile wymiana oleju. Co dedykuje producent pozdrwiam.I gdzie można zakupić ten gażnik keihin i jaki to koszt

21

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

matys110 napisał/a:

Witam też posiadam obecnie takiego KTM jak KABAT zastanawiam się jaki olej zalać fo niego gdyż to moje pierwsze SM( wcześniej jeżdziłęm tylko na sportach CBR 1000rr, ZX10, itp) co byście polecili i co ile wymiana oleju. Co dedykuje producent pozdrwiam.I gdzie można zakupić ten gażnik keihin i jaki to koszt

Ja wlewalem motula 300v i dobrze sie sprawował

22 Ostatnio edytowany przez kik_man (2014-01-18 11:41:21)

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

gaźnik jak trafisz od 660/625 to koszty najmniejsze bo chodzi po 500-600 i prawdopodobnie niczego nie będziesz przy nim robić. jak kupisz od innego sprzęta dochodzi Iglica i dysze wtedy dodatkowo 150 doliczyć musisz. na forum jest temat a w nim napisane od czego podchodzi

23

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

tak jak pisze kik_man, jeżeli nie chcesz dużo rzeźbić w gaźniku to szukaj Keihina z LC4 625/660. Mi udało się dopaść własnie z 625tki , taki gaźnik poznasz po tych sybolach wybitych na gaźniku : 4138A CRG18. Taki gaźnik wkładasz i wszystko hula, natomiast jak już będziesz chciał zmienić wydechy na przelotowe, to będziesz musial w taki gaźnik ingerować, zmieniając dysze, nie mniej jednak, prosta sprawa.... Ja swojego kupiłem za 5stówek, ale było warto bo jest w świetnym stanie...... Co do oleju to, każdy leje inny, jeden zaleje Motula, drugi powie ze Motul to zło, inny zaleje Castrola a jeszcze inny Motorexa... Motula leje do Raptora 660 i jestem zadowolony, natomiast do KTMa zalewam Motorexa... Wszystko zalezy jak będzięsz dbał, jak często będziesz ten olej wymieniał....

24

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

kabat napisał/a:

tak jak pisze kik_man, jeżeli nie chcesz dużo rzeźbić w gaźniku to szukaj Keihina z LC4 625/660. Mi udało się dopaść własnie z 625tki , taki gaźnik poznasz po tych sybolach wybitych na gaźniku : 4138A CRG18. Taki gaźnik wkładasz i wszystko hula, natomiast jak już będziesz chciał zmienić wydechy na przelotowe, to będziesz musial w taki gaźnik ingerować, zmieniając dysze, nie mniej jednak, prosta sprawa.... Ja swojego kupiłem za 5stówek, ale było warto bo jest w świetnym stanie...... Co do oleju to, każdy leje inny, jeden zaleje Motula, drugi powie ze Motul to zło, inny zaleje Castrola a jeszcze inny Motorexa... Motula leje do Raptora 660 i jestem zadowolony, natomiast do KTMa zalewam Motorexa... Wszystko zalezy jak będzięsz dbał, jak często będziesz ten olej wymieniał....

Dzięki za info tak też zrobię a olej to rzecz święta także na pewno będę zmieniał na bierząco pozdrawiam

25

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

matys110 napisał/a:
kabat napisał/a:

tak jak pisze kik_man, jeżeli nie chcesz dużo rzeźbić w gaźniku to szukaj Keihina z LC4 625/660. Mi udało się dopaść własnie z 625tki , taki gaźnik poznasz po tych sybolach wybitych na gaźniku : 4138A CRG18. Taki gaźnik wkładasz i wszystko hula, natomiast jak już będziesz chciał zmienić wydechy na przelotowe, to będziesz musial w taki gaźnik ingerować, zmieniając dysze, nie mniej jednak, prosta sprawa.... Ja swojego kupiłem za 5stówek, ale było warto bo jest w świetnym stanie...... Co do oleju to, każdy leje inny, jeden zaleje Motula, drugi powie ze Motul to zło, inny zaleje Castrola a jeszcze inny Motorexa... Motula leje do Raptora 660 i jestem zadowolony, natomiast do KTMa zalewam Motorexa... Wszystko zalezy jak będzięsz dbał, jak często będziesz ten olej wymieniał....

Dzięki za info tak też zrobię a olej to rzecz święta także na pewno będę zmieniał na bierząco pozdrawiam

A Kabat mam pytanko jeszcze odnośnie plastików gdzie można zakupić okleiny oryginalne oczywiście poza ASO???? Może wiesz?? pzdr

26

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

[url]http://www.blitzmoto.pl/[/url]

27

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

[url=https://imageshack.com/i/1nt2w4j]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/59/t2w4.jpg[/url]
Kabat a ja chcę coś takiego ze swojego zbudować a mam w oryginalnym malowaniu pomarańczowym

28

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

[url=https://imageshack.com/i/5stn2oj]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/208/tn2o.jpg[/url]
a mam takiego

29

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

kupic czarne wszystkie plastiki , widze  ze lampa przednia  też inna  ( od  exc )   felgi czarne masz . kupic takie akarpy dorobić okleine  na ten wzór i masz to samo :D

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

30

Odp: KTM LC4 640 SMC by Kabat

helmex napisał/a:

kupic czarne wszystkie plastiki , widze  ze lampa przednia  też inna  ( od  exc )   felgi czarne masz . kupic takie akarpy dorobić okleine  na ten wzór i masz to samo :D

Acrapa jednego już mam to jeden może zostać i tak już zajebiście na nim gada. a gdzie można dorobic okleiny albo kupic gotowe poza ASO oczywiście