tak jak pisze kik_man, jeżeli nie chcesz dużo rzeźbić w gaźniku to szukaj Keihina z LC4 625/660. Mi udało się dopaść własnie z 625tki , taki gaźnik poznasz po tych sybolach wybitych na gaźniku : 4138A CRG18. Taki gaźnik wkładasz i wszystko hula, natomiast jak już będziesz chciał zmienić wydechy na przelotowe, to będziesz musial w taki gaźnik ingerować, zmieniając dysze, nie mniej jednak, prosta sprawa.... Ja swojego kupiłem za 5stówek, ale było warto bo jest w świetnym stanie...... Co do oleju to, każdy leje inny, jeden zaleje Motula, drugi powie ze Motul to zło, inny zaleje Castrola a jeszcze inny Motorexa... Motula leje do Raptora 660 i jestem zadowolony, natomiast do KTMa zalewam Motorexa... Wszystko zalezy jak będzięsz dbał, jak często będziesz ten olej wymieniał....