Odp: Trial- wszystko co z nim związane
Warte to cos jest? Są do tego czesci?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Trial- wszystko co z nim związane
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Warte to cos jest? Są do tego czesci?
100 km/h trialem to musi głowę urywać C:
100 km/h trialem to musi głowę urywać C:
nie rozumie aluzji?
Nie wiem nie znam się trialem nie jeździłem ale jazda na stojąco przy 100 km/h (tak jak jest napisane w aukcji) to musi być troszkę trudne.
Siadasz na błotniku
ja wiecej niz 100 na stojąco jechalem;P
Nie no zdziwiło mnie to troszkę bo jako tako w trial się nie zagłębiam (nie powiem chciał bym mieć triala i może coś w przyszłości sobię skołuje w tym kierunku ) ale raczej uważałem to za wolne maszyny (50 km/h max) z ogromnym przyśpieszeniem ale jednak byłem w błędzie .
Nie wiem nie znam się trialem nie jeździłem ale jazda na stojąco przy 100 km/h (tak jak jest napisane w aukcji) to musi być troszkę trudne.
powiem Ci ze jazda na wprost to akurat jest najlatwiejsze w tym :) ciezej jest jak sie naogladasz filmikow i próbujesz to wprowadzic w rzeczywistosc :P
[url]http://www.flashgames247.com/play/13732.html[/url] noi wiecej gierek jak ktos chce sie sprawdzic [url]http://www.flashgames247.com/free-games/102089/motor-bike-wheelie[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=URWfS5l2-wI[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=p7gcDYeDguQ&feature=youtu.be[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=GbCKVYHk9JE[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=JIGUDZDW0ro#t=13[/url]
WWW [url]http://strefatrial.pl/[/url]
No BOU to pojebany koleś jest, między nim a innym zawodnikami jest zauważalna różnica on po prostu miażdży konkurencje, swoją drogą widać że 4T mu służy, ja wczoraj miałem okazje się przejechać bo przyjechał znajomy z Wrocka z Sherco 3,2 w 4T i zawsze byłem ciekaw i wydawało mi się ze 4T by mi tez pasiło, okazuje się jednak że nie. Ten model Sherco, nie wiem czy inne też, ma 3 biegi wolne do pokonywania przeszkód i 3 szybkie do przelotówek, u mnie w gas gasie jest 4 do 2 i jest to bardziej odpowiednia dla mnie opcja, a nawet więcej bo jak się okazuje to po przejażdżce na moim gasie, kumpel mówił że też mu bardziej odpowiada 2T. Czym to może być spowodowane ano tym że 4T jak to 4T a zwłaszcza single gdzie prawie cała moc jest dostępna już od najniższych obrotów co niezbyt się sprawdza podczas jazdy amatora który zaczyna przygodę z trialem bo każde niepożądane muśnięcie manetki może wyrwać motocykl. Obroty kończą się bardzo szybko co sprawiało mi, może nie tyle problem, co mnie denerwowało na pojazdach bo silnik wył jak zarzynana świnia, dochodzi oczywiście kilka dodatkowych kg no i czynności serwisowe, w jego przypadku słychać było po odpaleniu dość mocno rozrząd co mnie by osobiście zmartwiło no i zawory, ogólnie wniosek taki NIE POLECAM triala w 4T
Pzdr
mam do sprzedania trialówkę jakby kogoś interesowało [url]http://forum.supermoto.pl/topic26706-sprzedam-trialowke.html[/url]
Raku mam pare pytan:
1. Jaki v-max jest 2 suwa ?
2. Ile sie na baku jezdzi ? Bo tam mały bak jest ( pytam z ciekawości gdyby było daleko do stacji - wiesz ocb ) :)
3. Jaka tam mieszanka jest ?
4. Ile tam sie mth robi i czy sie montuje licznik mth ?
1.Dokładnie to Ci nie powiem nigdy nie kręciłem do końca ale ja tak latam do 70 ale myślę że do 100 poleci
2.Na baku to masz jakieś 4h jazdy
3.Ja robię mieszankę 1/30
4.Nie wiem nie licze tego bo to są niewyżyłowane silniki które jeżdżą baaaardzo długo bez remontów.
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Trial- wszystko co z nim związane
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 71 zapytań