Odp: Suzuki RMZ 450 warto
Z tym 5-6 tyś to trochę przesadziłeś, nawet licząc nową korbę w salonie to jakieś 1300 zł Plus tłok 600 zł do tego komplet uszczelek około 300 plus płyny, łożyska, czas na załatwienie wszystkiego i robocizna ogólnie jakieś 3k wyjdzie :)
jeśli masz dobre rabaty na części to może 3kzł się zmieścisz ale dolicz do tego robociznę i wyjdzie kwota jaką podałem, jeśli jeszcze wyjdzie że inne części do wymiany to koszty będą rosły lawinowo.
interesowałem się tematem i rozmawiałem z kilkoma znajomymi mechanikami, do tuningowych cylindrów nie dokupisz nadwymiarowego tłoka, poza tym nie wiadomo ile silnik ma najechane mth więc jeśli nawet cylinder jest standardowy to i tak wymiana samego tłoka się nie opłaci, kolega tak właśnie zrobił i po około 10 mth pękła mu tuleja cylindrowa i teraz musi kupić i tłok i cylinder.
dzwoniłem też do sprzedającego a ten coś pier@#$ił o jakimś używanym silniku ale to znowu przebieg nieznany czyli patrz wyżej tylk w koszty można popaść dodatkowe, poza tym jeśli taki remont można by zrobić tanim kosztem to pewnie koleś zrobił by to i sprzedał motonga dużo drożej.
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"