kompan do picia napisał/a:Rozumiem, że lagi wyciągnąłeś z półek?
Yyyy... no właśnie nie:)
Dzięki za uwagę, faktycznie wystarczyło podnieść koło - czyli wsunąć lagi i wszystko ładnie wyszło.
Regulacja już naprawiona.
Wpierw opiszę jak to wygląda.
Mamy dekiel i czarne pokrętło.
Kręcąc pokrętłem wkręcamy lub wykręcamy plastikową śrubę która jest w deklu.
Tą śrubę można po zdjęciu dekla normalnie wykręcić.
Wyjdzie nam ona dołem.
U mnie okazało się że ta czarna śruba w złej ladze jest o wiele za dużo wykręcona.
Różnica między prawą a lewą wynosiła dobre 5mm stąd tak szybko kończyła się regulacja.
Wziąłem więc wykręciłem oba dekle wcześniej wkręcając oba pokrętła do oporu.
Po zdjęciu dekli zmierzyłem jak głęboko wkręcona jest ta czarna śruba w dobrym deklu.
Wyszło mi 11,00mm
I taką samą głębokość ustawiłem w tym drugim.
Dekle wkręciłem z powrotem w lagi i wszystko ładnie pięknie się obraca.
Pokrętło przy odkręcaniu nie wysuwa się.
Przy okazji wyszorowałem dolna końcówkę tej aluminiowej rurki co wchodzi w środek lagi ponieważ była mocno chropowata od starego zeschniętego oleju.
I uwaga przy wyciąganiu pokrętła!
Są w nim dwie kulki i sprężynka odpowiedzialne za klikanie.
Przy wyciągani pokrętła w pewnym momencie nam one wyskoczą z dekla. Nie pogubić!
śruba pracuje w tym mosiężnym gwincie.
Suwmiarką mierzyłem głębokość tej szerszej części śruby na której opiera się rurka.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD