1

Temat: Problem z plastikami

Słuchajcie mam nieciekawy problem. Mam do moto drugi komplet owiewek, lecz z baku nie mogę odkręcić tych co mam. Nie da się ich odkręcić bo śruby wraz z tymi całymi nakrętkami zatopionymi w baku się obkręcają.. Macie na to jakiś dobry sposób?

Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie. pzdr

Aprilia MX 125 '08r. SM/Enduro   >>   Husqvarna TE 450 '08r na brudasach <3 :))

Zapraszam na mój kanał ;)
http://www.youtube.com/user/IronXR4F4L/videos

2

Odp: Problem z plastikami

Przerabiałem to nie tak dawno. Jak obróciły Ci się nakrętki zatopione z baku to musisz je delikatnie wyciąć, i wyrwać później wkładasz na klej nowe.  Wiadomo im mniej inwazyjnie uda Ci się wyjąć stare, tym lepiej będzie wyglądać. Na marginesie w baku masz pewnie zatopione nakrętki kołpakowe:
[url]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQKk4QHy26I1bCi0jYu8kPNlHD-4BkeMVUItbmdEGXDOtp7gkXkzg[/url]

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

3

Odp: Problem z plastikami

Warto napisać jaki klej.
Bo jak zbiornik jest z PP lub PE to ja osobiście nie znam kleju który to złapie.
Próbowałem kleić zbiornik w KTM i każdy klej puszczał.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Problem z plastikami

Użyłem poxypol, samo to że klej wypełni przestrzeń między nakrętką a ubytkami w materiale to już będzie coś, ale zrobiłem próbę z boku to trzymał się do powierzchni baku.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

5

Odp: Problem z plastikami

W husce miałem to samo i tak jak hacker pisał z klejeniem było ciężko i na krótką metę.

6

Odp: Problem z plastikami

A chodzi o te nakretki z boku czy pod siedzeniem ??? Bo jeśli te pod siedzeniem to najlepiej wycisnąć i zatopic na nowo u gościa co spawa plastik, a jeśli te po boku to wyciśnij i zostaw, naklej naklejkę czy cos na plastik zeby oka nie bolało i tyle ja tak jezdzę i nic sie nie dzieje :)

Pozdro!!

#270 ;)

7

Odp: Problem z plastikami

Klej do PP i PE: 3M DP810 lub 8005. Oba kleją strukturalnie tworzywa o niskiej energii powierzchniowej. Taka dobra ściąga z klejów: [url]http://sklep.dalpo.pl/files/file_add/file_add-83.pdf[/url]

8

Odp: Problem z plastikami

SnowMoto napisał/a:

Klej do PP i PE: 3M DP810 lub 8005. Oba kleją strukturalnie tworzywa o niskiej energii powierzchniowej. Taka dobra ściąga z klejów: [url]http://sklep.dalpo.pl/files/file_add/file_add-83.pdf[/url]

Jest mnóstwo klejów które niby są do PP i PE.
Pytałem się w sklepie specjalistycznym z klejami o najdroższy i najlepszy (to był chyba jakiś loctite) klej do PP, dodatkowo do tego podkład do klejów do pp i pe i facet powiedział mi, że niestety ale gwarancji nie daje! Według niego to nawet najlepszy klej nie sklei skutecznie tych tworzyw.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9

Odp: Problem z plastikami

Hacker, to są kleje produkcyjne- jak chcesz, wyślę Ci dwa kawałki z PP sklejone i sam przetestujesz. Rzuć mi adres do wysyłki na priv.

10

Odp: Problem z plastikami

Czyli rozumiem, że sam je przetestowałeś?
Jak tak to spoko.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

11

Odp: Problem z plastikami

Nie prościej pospawać te elementy?

Triumph Daytona 675

12 Ostatnio edytowany przez rav_mx (2013-11-16 01:46:08)

Odp: Problem z plastikami

Dobra klej klejem.. to już bym ogarnął.

velkurczak napisał/a:

Przerabiałem to nie tak dawno. Jak obróciły Ci się nakrętki zatopione z baku to musisz je delikatnie wyciąć, i wyrwać później wkładasz na klej nowe.  Wiadomo im mniej inwazyjnie uda Ci się wyjąć stare, tym lepiej będzie wyglądać. Na marginesie w baku masz pewnie zatopione nakrętki kołpakowe:
[url]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQKk4QHy26I1bCi0jYu8kPNlHD-4BkeMVUItbmdEGXDOtp7gkXkzg[/url]

No dobra, wyciąć, ale jak?? Myślałem, żeby może łebki w śrubach poobcinać i potem dopiero wycinać te nakrętki, ale sam nie wiem.. Może prościej by było zostawić te śruby bez łebków, dać nowe plastiki i jakoś je zamocować na tych śrubach. Rzucajcie jakieś pomysły. Baku nie chciałbym za bardzo niszczyć, ale chyba i tak tego nie uniknę.

Edit: A co myślicie, żeby wpuścić tam ciepły plastik? Jak ostygnie to jest dość twardy.

Aprilia MX 125 '08r. SM/Enduro   >>   Husqvarna TE 450 '08r na brudasach <3 :))

Zapraszam na mój kanał ;)
http://www.youtube.com/user/IronXR4F4L/videos

13 Ostatnio edytowany przez Hustler13 (2013-11-16 09:26:16)

Odp: Problem z plastikami

Miałem identyczny problem w husky. Musisz po prostu wyciągnąć to gówno na chama szczypcami.  A wkleiłem to z powotem na miejsce na gorący klej. Taki prosty i tani patent niby a trzyma sie do dziś bez problemu :)

KXF 250 '14

14 Ostatnio edytowany przez rav_mx (2013-11-16 17:54:29)

Odp: Problem z plastikami

Dobra, idę coś rzeźbić. ;)

Aprilia MX 125 '08r. SM/Enduro   >>   Husqvarna TE 450 '08r na brudasach <3 :))

Zapraszam na mój kanał ;)
http://www.youtube.com/user/IronXR4F4L/videos

15 Ostatnio edytowany przez rav_mx (2013-11-16 17:57:15)

Odp: Problem z plastikami

Wyszło tak, że jeden plastik połamałem troche bo nie mogłem w żaden sposób wyrwać tych śrub, ale trudno. Wyrwałem takim kluczem zaciskowym razem 5 nakrętek. Wpuściłem klej i wbiłem je z powrotem. Klej techniczny, właściwie to jest to sylikon, ale znalazłem gdzieś u siebie taki, który się nadał. Wygląda na to, że jest dość solidnie. :) A moto wygląda zupełnie inaczej z nowymi plastikami i okleiną :)

Aprilia MX 125 '08r. SM/Enduro   >>   Husqvarna TE 450 '08r na brudasach <3 :))

Zapraszam na mój kanał ;)
http://www.youtube.com/user/IronXR4F4L/videos