Temat: LC4 620 SUPERMOTO MOD od zera:)
Hej!
Jako że mam w planach troche pomodzić w moim nowo kupionym lc4 zdecydowilem założyć taki temat mobilizacyjny który będzie to dokumentował. Postanowilem przyłożyć się do opisywania postępów mojej pracy i chce zachowac w tym temacie względny porządek i wstawiac dużo zdjęć. Mam nadzieje że ten temat posłuży kolejnym uzytkownikom i przyjemnościa będzie odnalezienie go w rezultatach google. Oczywiście liczę też po cichu na pomoc bardziej doświadczonych kolegów:)
Obiektem "udoskonalen" będzie:
**LC4620SM 1994**
*nr silnika 4-583*40570*
Termin w którym zaczynam prace nad projektem pełną parą: 05-10-2013
Termin w którym chce skonczyc prace nad projektem: Coś koło marca:D
Aktualnie zmienione są tylko koła na BEHR 3,5 i 4,25 -17 co zrobił już poprzedni właściciel
Planowane modyfikacje i naprawy to:
*1 zmiana plastików, zbiornka paliwa, subframe'a, airboxa i kanapy na 640
*2 zmiana wahacza na 640 lub 660
*3 wymiana kolektorów z 640 i zmiana tumika na cos przelotowego co sie trafi
*4 wymiana gazników na FCR 41
*5 adapter pod dużą tarcze + 4tłoczkowy zacisk
*6 zmiana kierownicy na 28mm
*7 wywalenie centralki i wstawienie bocznej stopki
*8 płyta pod silnik
*9 remont silnika i wymiana wszystkich łożysk w motocyklu.
*10 malowanie ramy i felg oraz przegląd kół mysle ze u Pana Króla w Bielsku
*11 wymiana zawiasu z szerszym rozstawem półek
*12 wymiana przewodów olejowych i chłodniczych na nowe + nowe chłodnice
Aktualne problemy z motocyklem
#1 brak świateł... mysle ze jakies zwarcie
#2 luzy i ogólne zniedbanie, mimo to i tak stan jak na 94' oceniam na OK!
#3 spierdziela płyn z chłodnicy mysle ze nieszczelny jest korek w chłodnicy lub gdzies jeszcze jest jakas nieszczelność. Uszczelke pod głowicą wykluczam ale bo w oleju nic nie ma ale i tak bede tam zaglądał więc się upewnie.
Kolejno moje pytania do Was:
Ad*1 czy Wymienione elementy wystarczą aby ta konwersja wyglądała ok? Chce uniknąć efektu "ulepa"a może za dużo wymieniłem elementów?
Ad*2 Czy wymiana wahacza "na ten ładniejszy" i szerszy 640 lub 660 wiąże się z jakimiś problemami? Łożyska widze że są identyczne ale co z osiowością łańcucha względem zębatki zdawczej. I czy nie będzie problemem tylny amortyzator a dokładniej jego mocowanie.
Ad*3 Czy wymieniając kolektory wydechowe z 640 jest problem z rozstawem lub średnicą rur? Czy moze P&P wchodzą i z głowy... w sieci widziałem takie przeróbki ale nie wiem jak to w rzeczywistości. Jaki komin najlepiej współgra z FCR 41 i seryjną głowicą z 620? Co polecacie?
Ad*4 Orientujecie się gdzie dostane najtaniej nowy gaznior z orientacyjnie dobrze dobranymi dyszami pod LC4? Ew. jak używki to z jakich modeli najlepiej brać. Z jakimi problemami mogę się zetknąć w czasie takiej przekładki ew. regulacji.
Ad*5 Polecacie jakieś strony gdzie dorwę taki adapter od reki w spoko pieniądzach?
Ad*7 Bez problemu dam rade wstawić stopke boczną do mojego modelu czy wiaze sie to z jakims druciarstwem... nie mam juz siły z tą centralką:D
Ad*8 Jaka płyta pod silnik jest warta uwagi? Są dostępne plastikowe?
Ad*11 Jak jest z ogranicznikami w półkach od 640SM albo 660SM bo w 620 przy Wp40 są śruby. Będzie to problem? Widze że wszystkie LC4 mają identyczne łożysko główki więc przynajmniej w tym aspekcie nie bedzie problemów. Czy moje koła SM będą pasował do tego zawieszenia? Chodzi mi o średnice piasty? Myśle ze musze wymienic zawias bo jak wsadze w WP40 duza tarcze to boje sie ze będzie to kolidować. A na obecnej tarczy bardzo słabo hamuje. Ew. z czego Wy polecacie wstawic zawias SM? Efekt zbyt wąskiego rozstawu lag widać u mnie tutaj
Pozdrawiam!
PS:Jeśli ktoś ma jakąś część która może mi się przydać to proszę kierować info na PW najlepiej od razu z ceną:)