16

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

K@mil napisał/a:
hacker33 napisał/a:

Najlepiej kupić od kogoś z forum.
690 w dziale giełda nie brakuje.

Tylko z tym też trzeba uważać, bo na forum już jeden motocykl stoi na sprzedaż z rozłożonym silnikiem do remontu :)
Motocykl kupiony od forumowicza :)
[url]http://forum.supermoto.pl/topic26039-s-ktm-duke-ii-640-5500zl-a2.html[/url]

takich kwiatków jest więcej na forum to wiem
dlatego warto się pytać nawet o motocykle z działu giełda

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

17

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

To trzeba użyć mocy i zacząć walić bany za takie cuda.

Triumph Daytona 675

18

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

xrkl24 napisał/a:

Na co patrzeć przy zakupie

xrkl24 napisał/a:

Wiem na jaki motocykl się rzucam i na co patrzeć przy kupnie takiego motoru

To wiesz czy nie wiesz, bo wychodzi, że nie wiesz co wiesz.

xrkl24 napisał/a:

te 1000km to ja robię w 1 dzień bo trasy robię spore

Wow chłopie, gdzie ty tyle jeździsz? Po 1000km dupsko odpada nawet na goldwingu, nie mówiąc o sm, kup sobie turystyka. :P

DRZ400SM, KTM 990 ADV

19

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

rbsn99 napisał/a:
xrkl24 napisał/a:

Na co patrzeć przy zakupie

xrkl24 napisał/a:

Wiem na jaki motocykl się rzucam i na co patrzeć przy kupnie takiego motoru

To wiesz czy nie wiesz, bo wychodzi, że nie wiesz co wiesz.

xrkl24 napisał/a:

te 1000km to ja robię w 1 dzień bo trasy robię spore

Wow chłopie, gdzie ty tyle jeździsz? Po 1000km dupsko odpada nawet na goldwingu, nie mówiąc o sm, kup sobie turystyka. :P

I to na 50-125cm :D

Pozdrawiam,
Piotrek

20

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

hehe , chyba troszkę przesadził ;P
z tego co piszesz to najbardziej by pasował 690smc , z tym  że pare tysiaczków byś jeszcze musiał dołożyć , bo sprzęt drogi w cholere - ale opłaca się. Mocny w pizdu , nie aż tak ciężki , nie trzeba przy nim wielce grzebać - interwały serwisowe bardzo długie

Simson s51 -> Suzuki GN250 -> Suzuki DRZ 400

21

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

Ja też bym polecał SMC, ale zaraz ktoś tu pojedzie że to ciężkie i nie wystarczająco Hard-core'owe.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

22

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

K@mil napisał/a:
hacker33 napisał/a:

Najlepiej kupić od kogoś z forum.
690 w dziale giełda nie brakuje.

Tylko z tym też trzeba uważać, bo na forum już jeden motocykl stoi na sprzedaż z rozłożonym silnikiem do remontu :)
Motocykl kupiony od forumowicza :)
[url]http://forum.supermoto.pl/topic26039-s-ktm-duke-ii-640-5500zl-a2.html[/url]


Sebas napisał/a:

To trzeba użyć mocy i zacząć walić bany za takie cuda.

Kolego Kamil i Sebas i wszyscy, akurat znam sytuacje ww duke-a i znam ten motocykl, właściciela i nie jest tak jak wam się wydaje i jest napisane...w przypadku kolegi  xrkl24 pewnie będzie podobnie bo jak hacker stwierdził "nie wiesz na co się rzucasz" to jest supermoto czyli nic innego jak cross/enduro na małych kołach.
W takim motocyklu się grzebie obojętnie co to nie będzie to nie są nike bike - specjalnie napisałem nike czyli naje buty niezdzieraje ;-) z resztą wielu użytkowników ww. sprzętów jak i "bezobsługowych" ścigów korzysta z tego niezniszczalnego obuwia.

Podsumowanie:
1. przesiadka z 50-125.ccm i chce kupić ktm pojemność 450-690 smc   
2. ma 19lat
3. do 17 tysi
4. kupuje bo chce ktm by pojeździć na gumie w terenie po ulicach i tam gdzie nie wjedzie żaden ścigacz
5. chce coś co się nie psuje by fajnie śmigało i bym mógł robić remont co rok
6. o kasę tu nie chodzi co byście polecili bym w tym nie dłubał by miało moc i był by to supermooto
7. 1000km to ja robię w 1 dzień bo trasy robię spore 
8. interwały serwisowe co 5k km by odpowiadało mi

Przeczytajcie punkt po punkcie jeszcze raz, punkty 5,6,7,8 zaprzeczają sobie same :-) mogę robić remont co rok ale co polecicie bym w tym nie dłubał ma mieć dużą moc małą wagę bo w teren no i interwały serwisowe co 5kkm bo robię trasy po 1 tys dziennie!?   Tyle w temacie.

P.S.
każdy z naszych motocykli po mocnym odkręcaniu do odcinki puści mniejszą lub większą chmurkę , jak ktoś nowy pokręci się w temacie supermoto kilka miesięcy lub rok to już to wie - taki urok mają jednocylindrowce.

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

23 Ostatnio edytowany przez xrkl24 (2013-11-07 13:35:16)

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

hermes napisał/a:
K@mil napisał/a:
hacker33 napisał/a:

Najlepiej kupić od kogoś z forum.
690 w dziale giełda nie brakuje.

Tylko z tym też trzeba uważać, bo na forum już jeden motocykl stoi na sprzedaż z rozłożonym silnikiem do remontu :)
Motocykl kupiony od forumowicza :)
[url]http://forum.supermoto.pl/topic26039-s-ktm-duke-ii-640-5500zl-a2.html[/url]


Sebas napisał/a:

To trzeba użyć mocy i zacząć walić bany za takie cuda.

Kolego Kamil i Sebas i wszyscy, akurat znam sytuacje ww duke-a i znam ten motocykl, właściciela i nie jest tak jak wam się wydaje i jest napisane...w przypadku kolegi  xrkl24 pewnie będzie podobnie bo jak hacker stwierdził "nie wiesz na co się rzucasz" to jest supermoto czyli nic innego jak cross/enduro na małych kołach.
W takim motocyklu się grzebie obojętnie co to nie będzie to nie są nike bike - specjalnie napisałem nike czyli naje buty niezdzieraje ;-) z resztą wielu użytkowników ww. sprzętów jak i "bezobsługowych" ścigów korzysta z tego niezniszczalnego obuwia.

Podsumowanie:
1. przesiadka z 50-125.ccm i chce kupić ktm pojemność 450-690 smc   
2. ma 19lat
3. do 17 tysi
4. kupuje bo chce ktm by pojeździć na gumie w terenie po ulicach i tam gdzie nie wjedzie żaden ścigacz
5. chce coś co się nie psuje by fajnie śmigało i bym mógł robić remont co rok
6. o kasę tu nie chodzi co byście polecili bym w tym nie dłubał by miało moc i był by to supermooto
7. 1000km to ja robię w 1 dzień bo trasy robię spore 
8. interwały serwisowe co 5k km by odpowiadało mi

Przeczytajcie punkt po punkcie jeszcze raz, punkty 5,6,7,8 zaprzeczają sobie same :-) mogę robić remont co rok ale co polecicie bym w tym nie dłubał ma mieć dużą moc małą wagę bo w teren no i interwały serwisowe co 5kkm bo robię trasy po 1 tys dziennie!?   Tyle w temacie.

P.S.
każdy z naszych motocykli po mocnym odkręcaniu do odcinki puści mniejszą lub większą chmurkę , jak ktoś nowy pokręci się w temacie supermoto kilka miesięcy lub rok to już to wie - taki urok mają jednocylindrowce.





Co do tych km To fakt faktem tak jest mieszkam na śląsku i tu jest gdzie pojeździć
Wcześniej jeździłem na
[url]http://tablica.pl/oferta/aprilia-rs-125-2009r-polecam-CID5-ID3PSSz.html#abde86a9fe[/url]
takim czymś sprzedałem za 12k ;) prędkość jaka osiągał  to 180-190 i tez była konkretna moc jak na 125 i niech mi nikt nie gada ze nie dam se rady,Nie MOC LECZ technika czyni z ciebie zawodnika  ;) czyli jednak mówicie ze 690 smc, A Husqvarny ? tez przypadają mi do gustu podobno się psuja często

24

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

630 husky ok jest ale cięższa i słabsza

525 EXC

25

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

aha a takie coś
jak ty masz 525 sm ?

26

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

xrkl24 napisał/a:

A Husqvarny ? tez przypadają mi do gustu podobno się psuja często

ręce mi opadają jak czytam posty kolegi ... :)
kup sobie skuter z tesco i będziesz robił przebiegi nawet 2 tys. dziennie , a remont silnika będzie kosztował Cię 200PLN ...

KTM 625 SMC

27

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

Kurde, fakt, że jest to forum, ale jakieś zasady pisowni obowiązują. Fajnie jakbyś zaczynał zdanie z dużej litery a kończył kropką. Piszesz tak chaotycznie, że nie wiadomo o co chodzi...

KXF 250 '14

28

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

RADIZZLE napisał/a:
xrkl24 napisał/a:

A Husqvarny ? tez przypadają mi do gustu podobno się psuja często

ręce mi opadają jak czytam posty kolegi ... :)
kup sobie skuter z tesco i będziesz robił przebiegi nawet 2 tys. dziennie , a remont silnika będzie kosztował Cię 200PLN ...

   


Fajnie Zal ci dupę ściska ..



Proszę O POMOC NIE KRYTYKĘ

29

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

Każdy motocykl powyżej 450 będzie mocny.
Nie porównuj 125 2T do 450+ 4T. Taką 125 możesz kręcić il wlezie takie 4T jak za szybko odwiniesz to leżysz na plecach. I to niezależnie od biegu.
Jeżeli kupisz motocykl po 2005 roku to obojętnie jaka marka KTM/ Husqvarna/Husaberg/Suzuki/Yamaha to nie będzie to motocykl który się często psuje.
Jeżeli coś się psuje to tylko dlatego ponieważ ktoś motocykla nie serwisuje!
Wybór marki motocykla to tak naprawdę tylko twoje widzimisi. Jeden woli niebieską Yamahę a drugi pomarańczowego KTM-a.
Bardziej patrz na stan motocykla, którą markę wolisz ze względu na bliskość serwisu lub dealera.
Licz się, że prawie wszystkie te motocykle są wyczynowe. Koszt remontu silnika to w większości z 5tys. zł.
Przy twoich przebiegach taki remont masz co rok.
Olej będziesz zmieniał raz na tydzień to samo regulacja zaworów.

Jeżeli nie przeraża Ciebie remont to bierz co chcesz.
Jak chcesz robić remont rzadziej to szukaj sprzęt o małej mocy lub dużej pojemności silnika np. DRZ400, KTM690SMC, Husqarna 610/630.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

30 Ostatnio edytowany przez xrkl24 (2013-11-07 14:38:18)

Odp: Mam Problem z wybraniem moto

hacker33 napisał/a:

Każdy motocykl powyżej 450 będzie mocny.
Nie porównuj 125 2T do 450+ 4T. Taką 125 możesz kręcić il wlezie takie 4T jak za szybko odwiniesz to leżysz na plecach. I to niezależnie od biegu.
Jeżeli kupisz motocykl po 2005 roku to obojętnie jaka marka KTM/ Husqvarna/Husaberg/Suzuki/Yamaha to nie będzie to motocykl który się często psuje.
Jeżeli coś się psuje to tylko dlatego ponieważ ktoś motocykla nie serwisuje!
Wybór marki motocykla to tak naprawdę tylko twoje widzimisi. Jeden woli niebieską Yamahę a drugi pomarańczowego KTM-a.
Bardziej patrz na stan motocykla, którą markę wolisz ze względu na bliskość serwisu lub dealera.
Licz się, że prawie wszystkie te motocykle są wyczynowe. Koszt remontu silnika to w większości z 5tys. zł.
Przy twoich przebiegach taki remont masz co rok.
Olej będziesz zmieniał raz na tydzień to samo regulacja zaworów.

Jeżeli nie przeraża Ciebie remont to bierz co chcesz.
Jak chcesz robić remont rzadziej to szukaj sprzęt o małej mocy lub dużej pojemności silnika np. DRZ400, KTM690SMC, Husqarna 610/630.


Dzięki właśnie o taka odpowiedz mi chodziło ;)



Ale decyduje się na KTM690SMC tera tylko dozbierać kase