1

Temat: KTM LC4 by Timy

Siema siema ! W 2009 roku w mojej rodzince pojawił się KTM, maszyna istny szatan (zresztą wiecie pewno czym jest kat). Jeździ on sobie na wydeszku z akrapa, ma wsadzony filtr z K&N'a i to w sumie chyba na tyle modów(ponoć niemiec płakał jak sprzedawał). Ogólnie ma wyciągnięty starter elektryczny, ze względu na to, że KTM zbyt dobrze tego nie dopracował i już raz zmieliło mi karter. Przez zimę zmienię pare optycznych dupereli i pogrzebie przy silniku, bo coś mi sie poci na górze silnika. Myślę, że nie ma co więcej pisać ;)

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/21/lndn.jpg/]http://img21.imageshack.us/img21/4303/lndn.jpg[/url]
Smutek...
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/855/ifvu.jpg/]http://img855.imageshack.us/img855/4923/ifvu.jpg[/url]

2

Odp: KTM LC4 by Timy

Ogólnie mam elektryczny starter i nic mi się nie mieli ;) jakie były przyczyny? Może to ten "niemiec" co płakał coś przy nim gmerał że aż takie skutki były.
Polecam wywalić te opony (tym bardziej że tylna pozostawia, jak widać, wiele do życzenia) i założyć typowe "szosówki", zmiana trakcji będzie ogromna. Wiem, bo przerabiałem ten temat :)
A tak w ogólnie to zajebiaszczo podoba mi się tył w tym modelu zwłaszcza na dwóch takich akrapach ;)

SMC 625 '04 -> TDM900 -> ...??
https://www.bikepics.com/pics/2013/02/14/bikepics-2516302-full.jpg

3

Odp: KTM LC4 by Timy

Wie ktoś gdzie można dostać filtr K&N do tego modelu, jakiś numer katalogowy, bo na stronie to K&N niema niby do tego modelu filtra powietrza :/

Dziadostwa nie rób, skręć drutem ... :D
KTM 640 LC4 Supermoto 06'

4

Odp: KTM LC4 by Timy

Pamiętajcie że przy K&N'ie nie zbyt zdrowe dla silnika jest latanie chociaż by po szutrach. Ja tam zostawiłem gąbkę ;) zwiększony mam tylko wlot powietrza w box'ie i to w zupełności, wydaje mi się, wystarcza.

SMC 625 '04 -> TDM900 -> ...??
https://www.bikepics.com/pics/2013/02/14/bikepics-2516302-full.jpg

5

Odp: KTM LC4 by Timy

Aha, w sumie może i masz rację :) też mam nieco bardziej otwartego Airboxa ;P

Dziadostwa nie rób, skręć drutem ... :D
KTM 640 LC4 Supermoto 06'

6

Odp: KTM LC4 by Timy

Zagaj ja też Cię nie namawiam na KN'a, ale jak mocno Cię to ciekawi to masz co i jak, numer filtra i jaka jest potrzebna rurka:

K&N RX-3900-1
overall length = 6" (carb end to K&N)
diameter to take K&N = 3" X 1 1/2" long
Carb inlet diameter = 2 3/4" (remaining length of 4 1/2")
mounting plate :make out of 2/3mm , 1" wide X 5 1/2" long , plate to be welded in the centre of the 6" adaptor ... with hole centres of 4 1/2" , drill 7 mm to give urself clearance for easy lining up ... use rubber washers between plate and sub-frame ... sorted .. next stop jetting on a dyno

7

Odp: KTM LC4 by Timy

Dzięki, popacze i poczytam :D

Dziadostwa nie rób, skręć drutem ... :D
KTM 640 LC4 Supermoto 06'

8

Odp: KTM LC4 by Timy

Filtr jest tam na leciutkim patencie, a mianowicie łączenie uszczelnia gąbka, bo z tego co pamiętam jest leciutko za duży. Syf? raczej się nie martwie, bo mam mega tuningową pokrywę z drobną siateczką(chyba nie ma takich w standardzie) jak coś zrobie zdjęcie i pokaże.
Co do opon, lepiej się jeździ na tych, niż na pirelkach diablo, tyle mogę powiedzieć.
Jeśli chodzi o rozrusznik... do roboty oddawał to jeszcze mój ojciec i nie pamiętam szczegółów. Nie chce brnąć, także zapytam go i odpowiem o co dokładnie chodziło.

Tak jak napisałem, chciałbym poprawić troszeczkę optycznie kata, jeśli wiecie gdzie dostać pirdółki typu grawerowane pomarańczowe dekielki czy jakieś inne drobne "tuningowe" gówienka dajcie linki do stron. Możecie też zarzucić jakimś ciekawym pomysłem. ;)

9

Odp: KTM LC4 by Timy

ta opona na tyle to chyba dunlop kr 244, schodzi szybko, ale trzyma pieknie ;)

10

Odp: KTM LC4 by Timy

Heidenau Super-Rain K73, przyznam, że jak jest zbyt ciepło, są strasznie miękkie, czasai nawet rolowały się jak slick ;) Ale tak do 25 stopni są na prawdę idealne :)