_Radzio_ napisał/a:zacznij od regulatora napięcia bo to on odpowiada za prąd " przemienny" który zasila światło przód i tył. Przy okazji oglądaj instalację nieraz ciężko dostrzec przerwe w obwodzie ;D współczuje grzebaniny w kablach :F
Powiem tak regler może nawet być dobry bo będzie prostował takie napięcie jakie dostanie z cewek np słabe co nie jest wyznacznikiem jego usterki .Gorzej jeżeli ładowanie przychodzące na akumulator jest zbyt wysokie wtedy na pewno regulator jest padnięty i tu bym spradził.
Pomiar na klemach akumulatora prądu stałego powinno być między 13.6 - max 15. V
Ale sprawdź oporność cewek wychodzących z magneta względem siebie i względem masy .
Przeważnie są to 3 żółte kable (3 fazowe uzwojenie ) w serwisówce do WR powinny być podane prawidłowe oporności . Ale na pewno są to bardzo małe wartości .
I jeżeli pomiar wykaże duże spadki napięć znaczy że masz gdzieś przebicie na cewkach .
Możesz także wizualnie sprawdzić ich stan ale nie jest to metoda zawsze skuteczna , uszkodzone cewki z przebiciem są ciemne .
Przynajmniej ja bym wpierw za to się zabrał , prosty pomiar i chwila roboty a może wiele wyjaśnić .Bo opcja przebicia na masie raczej odpada bo wtedy cały układ by szwankował wraz z odpalaniem
Więc obstawiam i to mocno cewki pod magnetem sprawdź ich rezystancje względem siebie oraz masy
https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo