Odp: Szczelność zaworów Yamaha WR 400
znaleźć informacje jakie były oryginalnie wkładane, wyjąć gaźnik i zobaczyć jakie masz obecnie.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » Szczelność zaworów Yamaha WR 400
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
znaleźć informacje jakie były oryginalnie wkładane, wyjąć gaźnik i zobaczyć jakie masz obecnie.
Jak rozbierałem gaźnik nigdzie nie widziałem opisów na dyszach... chyba ze coś przegapiłem. Sprawdzę i dam znać.
A jest możliwość, że jak są wymienione dysze to trzeba zmienić dawkę paliwowo powietrzną? tą śrubką w gaźniku ?
Jeśli masz poniżej 0,5 obrotu to dysza wolnych obrotów do zmiany rozmiar wieksza, jesli odkrecasz ponad 2,5 obrotu, to zmiana na rozmiar mniejszą. Są opisy, moge Ci podesłać zdj jak wygląda taka dysza.
Ok ok.
Wiecie co wszystko fajnie gdyby nie to, że jak polecę trochę na wyższych obrotach tak z poł minutki i później puszczam gaz to zaczyna strzelać kosmicznie z wydechu .... wciskam sprzęgło i zdycha. Podejrzewam, że za duża dawka paliwa jest. Czyli nie może być na 3 obroty. Jutro zmniejszę na 2,5 i jak będzie pogoda to zobaczę czy jest jakaś poprawa.
Za 'wyższe' obroty odpowiada dysza główna. Strzały w wydech w wielu przypadkach to norma, ale niekoniecznie - zazwyczaj zbyt uboga mieszanka, dziury, nieszczelności w ukladzie wydechowym powodują strzelanie.
Hmm to ciekawe, on strzela z wydechu ale delikatnie, ale jeśli chodzi o te wyższe obroty to nic mu nie jest, chyba że jadę troche dłużej ... w tedy strzela masakrycznie... jak dobra petarda i później gaśnie.
A czasem strzelanie nie powoduje zbyt wysoka mieszanka ??
Śrubka wyregulowana na 2 obroty i tak średnio to chodzi. Gry dodaje gazu to najpierw jest zdławienie a później leci dobrze. Może źle wyregulowane są luzy zaworowe ;/
Będzie chwila to jeszcze raz gaźnik wyciągne i przeczyszczę.
Nie wiem, czy istotna jest dla Ciebie informacja, ale skojarz sobie sytuacje, gdy jechales moto i zabraklo paliwa. Strzelanie w wydech, jak po sprzegle, to zgasnie. Jezeli mowisz, ze moto podczas jazdy tak reaguje, to ewidentnie mieszanka paliwowo powietrzna ma za duzo powietrza. To samo tyczy sie ostrego podania w manetke i mula/zgasniecia oraz nie schodzenia z obrotow - za malo paliwa. Kwestie rozruchu akurat dla mnie tutaj nie sa zadnym odnosnikiem, ale sprobuj rozruch na zimno wykonywac po kilkukrotnym przekreceniu manetki (pompka przyspieszenia). U mnie pomaga, pali wtedy na 1 kopa (ze ssaniem). Na cieplo pali zawsze na dotyk. Nie pamietam pozycji sruby reg. skladu mieszanki, aczkolwiek reakcja po ostrym przekreceniu manetki czasem powoduje nieznaczne przydlawienie.
Powiem Ci, że Pali od strzała na ssaniu po przekręceniu manetki pare razy :)
Dałem jak w serwisówce czyli 1 i 5/8 obrotu. Chodzi ok. Jeden z wężyków w gaźniku poluzował sie i wypadł... Dopiero zobaczyłem. Podejrzewam , że to przez to ta chodził. Bedzie chwila zobaczymy jak leci.
Oczywiście wielkie dzieki :)
Browar się należy.
Może zna ktoś kogoś koło legnicy kto mi dobrze wyreguluje gaźnik ? ;>
wężyki w keihinie są jedynie przelewowe i doprowadzające paliwo (chyba że masz ciepłe ssanie dorobione) i przelewowe nie mają najmniejszego wpływu na prace silnika jeśli chodzi o twoją sytuacje - wypadniecie jednego z nich.
Sprawdź w konću rozmiary dysz.
Ten wężyk mi odpiął się. Dokładnie nie wiem od czego jest ale gasł mi bez tego. Postaram sie jutro zobaczyć te dysze.
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=bd61bdbd11fd9d52][/url]
aaaaa, zwracam honor, to mogła być przyczyna - to jest 'decelerator' - wzbogaca mieszanke przy odpuszczeniu gazu. To fcr mk1 z tego co dobrze widze? To niebieskie u dołu to ciepłe ssanie?
Ledwo co znalazłem te zdjęcie na necie xD Ale i tak to nie jest taki jak mój. Ja mam po prawej od gaźnika czerwone ciepłe ssanie. Zrobie fotke później.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » Szczelność zaworów Yamaha WR 400
Wygenerowano w 0.028 sekund, wykonano 78 zapytań