Odp: NIEciekawe motocykle na allegro/ebay
Playboy - wrzuć print scrn-a z aukcji będzie wiadomo co to za sprzęt jak jeszcze prarę razy wypłynie
Dzięki za przypomnienie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » NIEciekawe motocykle na allegro/ebay
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Playboy - wrzuć print scrn-a z aukcji będzie wiadomo co to za sprzęt jak jeszcze prarę razy wypłynie
Dzięki za przypomnienie
[url]http://otomoto.pl/ktm-exc-factory-edition-125-M3441106.html[/url] Nawet nie macie po co jechać... Wczoraj byłem oglądać i na fotkach wygląda wporzo, a w realu jest tak zatyrany, że aż brak mi słów. Nie chodzi mi tu o pękniętą owiewkę. Koleś z salonu to frajer. Przed odpaleniem moto dzwonił do właściciela jego kolegi, powiedział mu, że mam na to moto tylko 16 tyś. (dogadałem się przez tel na 16.500) a ten koleś mu powiedział, że sobie przyjedzie wykręcić półki, hahahaha. Moto odpalał 10 minut i twierdził, że stało 3 miesiące.
Po odpaleniu poszedł z motorkiem do jakiegoś garażu wziął pół metrowy klucz i przy mnie skręcał półki :D k***a czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Wsiadłem na moto wbijam bieg, zgasł, odpalam gazuje wbijam bieg i jeeeb jakby ktoś strzelił z rpg... Moto zaczęło się turlać, cud. Jeździło i skręcało. Skończyłem jazdę testową, chce wbić luz za ch$^@ nie wbijesz, dałem jeden żeby zgasł, odpalam wbijam bieg moto zgasło, z 5 razy tak zrobiłem, za każdym razem to samo. Spod przedniej zębatki wyciekał olej czarny jak smoła. Koleś z salonu twierdził, że to jakiś zimering za 20 zł. Moto podobno było na serwisie i miało wymieniony tłok to czemu nie wsadzili tego jebanego zimeringa za 20 zł ? Bo to nie zimering tylko kosz sprzęgłowy, od kiedy on kosztuje 20 zł ? Pierdole takie serwisy i motory kupowane u nich jako igiełki. Zrobiłem 500km w obie strony na to, żeby popatrzeć na kolesia jak skręca półki kluczem długości murzyńskiej pały... Lepiej nie miejcie z nimi nic wspólnego.
[url=http://www76.zippyshare.com/v/60107125/file.html][/url]
a ten klucz to nie przypadkiem DYNAMOMETRYCZNY ? ... to ze moto gasło po wbiciu 1 to na 100% wina kosza-norma troche umiejętności i da się z tym żyć/ jeździć .... ale na 100% kosz nie jest powodem wycieku :) .... a wymiana uszczelniaczy na walku zdawczym to 10 min roboty :) i max 20 pln :) ..
... i NIE nie jestem z tego salonu/serwisu :)
pzdr
Mi jak w Bergu poszedł to kupiłem za 2zł w pierwszym lepszym sklepie i trzyma się dzielnie :)
Yamaha YZ426F teoretycznie 2005r. jednak byly robione w tej pojemnosći do 2002. Dostałem od ziomka nr VIN i w serwisie yamahy mi pani powiedziała, że coś kombinowane, albo z włoch moto, bo wgl na serwerze nie potrafi znaleźć. Czyli moto produkcji max 2002r. i papiery kombinowane, jak to bywa przy próbie rejestracji fullcrossa na moto cywilne. Nie zniechęcam nikogo, tylko uprzedzam przed tym faktem, a dział wydaje się być słuszny. Mimo, że właścicielowi zaproponowałem kupno za 8k z tymi papierami, to stwierdził, że 8,5 to minimum. Ogólnie łądny sprzęt, ale te papiery...
[url=http://s1144.photobucket.com/user/MrMacior/media/yzf_zps8b4a278b.png.html][/url]
Playboy napisał/a:[url]http://otomoto.pl/ktm-exc-factory-edition-125-M3441106.html[/url] Nawet nie macie po co jechać... Wczoraj byłem oglądać i na fotkach wygląda wporzo, a w realu jest tak zatyrany, że aż brak mi słów. Nie chodzi mi tu o pękniętą owiewkę. Koleś z salonu to frajer. Przed odpaleniem moto dzwonił do właściciela jego kolegi, powiedział mu, że mam na to moto tylko 16 tyś. (dogadałem się przez tel na 16.500) a ten koleś mu powiedział, że sobie przyjedzie wykręcić półki, hahahaha. Moto odpalał 10 minut i twierdził, że stało 3 miesiące.
Po odpaleniu poszedł z motorkiem do jakiegoś garażu wziął pół metrowy klucz i przy mnie skręcał półki :D k***a czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Wsiadłem na moto wbijam bieg, zgasł, odpalam gazuje wbijam bieg i jeeeb jakby ktoś strzelił z rpg... Moto zaczęło się turlać, cud. Jeździło i skręcało. Skończyłem jazdę testową, chce wbić luz za ch$^@ nie wbijesz, dałem jeden żeby zgasł, odpalam wbijam bieg moto zgasło, z 5 razy tak zrobiłem, za każdym razem to samo. Spod przedniej zębatki wyciekał olej czarny jak smoła. Koleś z salonu twierdził, że to jakiś zimering za 20 zł. Moto podobno było na serwisie i miało wymieniony tłok to czemu nie wsadzili tego jebanego zimeringa za 20 zł ? Bo to nie zimering tylko kosz sprzęgłowy, od kiedy on kosztuje 20 zł ? Pierdole takie serwisy i motory kupowane u nich jako igiełki. Zrobiłem 500km w obie strony na to, żeby popatrzeć na kolesia jak skręca półki kluczem długości murzyńskiej pały... Lepiej nie miejcie z nimi nic wspólnego.
[url=http://www76.zippyshare.com/v/60107125/file.html][/url]a ten klucz to nie przypadkiem DYNAMOMETRYCZNY ? ... to ze moto gasło po wbiciu 1 to na 100% wina kosza-norma troche umiejętności i da się z tym żyć/ jeździć .... ale na 100% kosz nie jest powodem wycieku :) .... a wymiana uszczelniaczy na walku zdawczym to 10 min roboty :) i max 20 pln :) ..
... i NIE nie jestem z tego salonu/serwisu :)
pzdr
Hemp dobrze prawi - klucz pewnie dynamometryczny, sprzęgło być zwyczajnie źle wyregulowane dlatego moto gasło przy wbijaniu biegu a samo stuknięcie przy wbijaniu jedynki jest tak samo częste i normalne(powszechne) jak trudności ze znalezieniem luzu gdy silnik pracuje...
Aha - uszczelniacz, o którym gość wspomniał kupiłem ostatnio w salonie KTMa od ręki za równe 13 zł(oryginał) a jego wymiana zajęła mi 10 min bo nie trzeba nawet spuszczać do tej operacji oleju.:)
Jak się nie zna na motocyklach to kupować je jeździ się z kimś kto się na tym zna. Na oczy nie widziałem ani tego sprzęta, ani sprzedawcy i jego sklepu ale z tego co napisałeś widać, że (z całym szacunkiem) raczej nie masz pojęcia o czym piszesz... albo masz ale mgliste!;)
Jak się nie zna na motocyklach to kupować je jeździ się z kimś kto się na tym zna. Na oczy nie widziałem ani tego sprzęta, ani sprzedawcy i jego sklepu ale z tego co napisałeś widać, że (z całym szacunkiem) raczej nie masz pojęcia o czym piszesz... albo masz ale mgliste!;)
+10
Co do wycieku spod przedniej zębatki, to jest bolączka każdej setki Ktm'a. Mi też się lekko sączyło a moto z 2011, zainwestowałem 15 zł i 10 min i już po bólu dupy... To jest hard enduro a nie czoper z frędzelkami, więc ideału nie oczekuj...
Spidi dokładnie najbardziej śmieszą mnie oceny i odradzanie sprzętu ludzi którzy nie mają ani minimalnego pojęcia o mechanice i w życiu żadnego silnika nie złożyli !
Dla przykładu powiem że dzwoni dla mnie kiedyś kumpel i mówi :
" - Wiesz co zawiozłem ostatnio WR ke do serwisu by wymienić łańcuszek rozrządu i zjebali mi motorek !!!!
- Pytam ale co się dzieje
- A no strzela mi z wydechu co za partacze a nie mechanicy !!! "
Przyjechałem do niego mówię dawaj moto przejadę się no i faktycznie delikatnie czasami strzelił przy redukcji biegu ;)
No i się go pytam czy zdaje sobie świadomość że praca silnika to jest notoryczna seria wybuchów i że dla tego właśnie silnik działa ???
Trochę go zatkało i mówi mi " A ja chciałem tam jechać i ich zjebać że źle to zrobili ..."
A co do problemu kolegi to każdym sprzętem się jeździ inaczej i trzeba się przyzwyczaić ostatnio kumpel dał mi kara na KTMie EXC 450 z 2008 roku sprzęt zadbany i fajny ale zanim się oswoiłem to przy starcie zgasł mi 3 razy !!! ;)
[url]http://otomoto.pl/yamaha-wr-450-supermoto-M3771451.html[/url]
*hermes
A więc tak, cena 10500, ziomek dzwonił wczoraj i sie dogadał ze za 10 przyjeżdżamy i bierzemy koleś mówi ok ale odpisuje po 2h smsa ze założył koła SM i jednak 10500 i ani złotóweczki mniej, po namysle spoko bedzie igła jak koleś opisuje i mówi to warto''po remoncie'' itd jedziem. Wyskakuje jakiś pracownik biurowy Mercedesa biała koszula itd, pokazuje moto- pierwszy rzut oka- ''igła to to nie jest'' nie pali z rozrusznika a czytałem ze te modele tak miały ze cosik sie tam działo z rozrusznikiem, mam racje? Wyciek oleju z okolic dekompresatora, którego oczywiście ''jeszcze przed chwilą nie było''. Na pytanie kto robił remont kolo mówi ze on sam bo jest po technikum naprawy maszyn rolniczych :p a dłonie iście biurowe klucza i smaru nie widziały ale spoko, gdzie ma częsci które wymieniał ( tłok, korba, 3 zawory tytanowe itd itp) ''a leżą gdzieś w śmietniku koło jego garażu'' no to się pytam jak to? najważniejsze rzeczy które potweirdzają prawdziwość jego teorii wyrzucił do śmieci? - ''tak'' już nic więcej nie chciałem wiedzieć.Już nie pamiętam dokładnie o co zapytałem dlaczego tego nie wymienił ale odpowiedź była taka ''że nie robił tego bo wiedział ze i tak sprzedaje moto'' a pytałem o jakąś pierdołe, proste pytanie mi sie nasunęło to takiej pierdoły nie wymieniłeś a remont kapitalny silnika tak? i jeszcze nie masz części? Sami sobie odpowiedzcie, silnik chodził dosyć głośno jak na yamahe (moim zdaniem)
No i kłopot z dokumentami, moto zarejestrowane na jego kolege który leży w szpuitalu ze złamanym obojczykiem, i brak twardego dowodu rejestracyjnego.
Moje zdanie-nie polecam
Raku a jednak kibel się okazał - szkoda waszej drogi
Kto nie ogląda sprzętów zawsze będzie pytał a ten....
No ja dzisiaj ogladalem ten sprzet,
ma juz dowód twardy, kolega ze szpitala wyszedł i sie czesci znalazły.
co do wycieku to juz go nie ma.
Powiedzcie czy jako moto z usunietymi tymi usterkami to warto kupowac?
Fragment maila jaki dostalem
"Ale jak chcesz mogę zorganizować ze 3 kartony tłoków po wymianach, wały i inne gadżety tylko po co? :)"
Wpiszcie w umowe ze wlasciciel gwarantuje ze sa nowe czesci w silniku i jakie a jezeli nie bedzie to prawda to bla bla bla warunki twoje. Jak sie zgodzi to wiesz ze jest pewny tego co mowi
Dla nas koleś był niepewny, dlatego go nie wzieliśmy, ale udało sie dobrze kupić po drodze EXC 525 i tez jest malina :)
No i zobaczymy co bedzie
No i zobaczymy co bedzie
Cypior uważaj może czyta forum ;-) edytuj posta do czasu oględzin
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » NIEciekawe motocykle na allegro/ebay
Wygenerowano w 0.090 sekund, wykonano 73 zapytań