16

Odp: co warto kupić?help!

bico napisał/a:

pamaranczowy 6pak rozumiem ze to ktm??? :)

Tak >600 ze stajni KTM.

17

Odp: co warto kupić?help!

Socho napisał/a:

Wersja E ma 48 km a normalna wersja ma 42, ja w tym sezonie kupuje Husqvarna SM 450R

Mówimy o katalogu?

Moc na kole:

SM - 34HP
E - 40HP

E jest o tyle lepsza, że ma gaźnik Keihin FCR 39 i stąd ta różnica mocy.

Ładne maszynki miał na sprzedaż supermotox.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

18

Odp: co warto kupić?help!

Patrzyłem na tą 610 kolegi supermotox ale nie stety nie mam tyle gotówki teraz i najpierw muszę swoją maszynę sprzedać a i tak już chyba za późno więc trzeba szybko swojego sprzedawać i wtedy poważnie rozglądać się za sprzętem :D

19

Odp: co warto kupić?help!

bico napisał/a:

[url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1449005[/url]

jescze szukam w necie bo są wersje "E" to są mocniejsze?  bo te np mają 40hp a z tego co ustalam były tez 50 hp ?

oglądałem ją już jakoś w lipcu/sierpniu.
Generalnie prezentowała się ładnie, tyle że chłopaki z moto-motion nie chcieli jakoś dużo o niej powiedzieć, twierdzili że sprowadzili ją w praktycznie takiej cenie (wtedy jeszcze stała za 13 300 bodajże) i że zarabiają na niej ledwo 1000zł, Poza tym zero info na temat remontu czy napraw a 40 tys ma już nakręcone, więc wiadomo... (a i dolicz jeszcze pieniądze za rejestrację - bo nie jest(nie była) zarejestrowana)
generalnie nie odradzam, ale też nie polecam - po prostu radzę, jeśli się na nią będziesz decydował, wybierz się tam albo z mechanikiem albo podjedź z nią do jakiegoś mechanika, co by trochę do niej zajrzał...

pozdrawiam

100% Supermoto

20

Odp: co warto kupić?help!

hacker33 napisał/a:
Socho napisał/a:

Wersja E ma 48 km a normalna wersja ma 42, ja w tym sezonie kupuje Husqvarna SM 450R

Mówimy o katalogu?

Moc na kole:

SM - 34HP
E - 40HP

E jest o tyle lepsza, że ma gaźnik Keihin FCR 39 i stąd ta różnica mocy.

Ładne maszynki miał na sprzedaż supermotox.



w wersji sm tylko 34 hp????  kurde blaszka troche mało? musze w tym tygodniu obejrzec drzty moze dadza mi runde:)

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

21

Odp: co warto kupić?help!

fidu10 napisał/a:
bico napisał/a:
SFMario napisał/a:

Daj se z nią spokój
Za słaba i za ciężka tak w 2  słowach a w 3 to jeszcze dużo pali bicz.

Dobrą opcją jest DRZ- mało wymagającą serwisowo i raczej trwałą.
Może jakiś pomarańczowy sześciopak?
Albo yamana WR450? Bo w 400 i 426 padały skrzynie.
Prawda jest taka że wszystko oprócz DRZ będzie wymagało częstego serwisu (oleum filtr i zawory).

Zostaje jeszcze XR650R ale to trochę inne pieniądze i inny level :D

yo

pamaranczowy 6pak rozumiem ze to ktm??? :)  tez mysle o tym ... niestety moja wiedza jest słaba na temat ktm , jescze jak mialem yz (2003-04rok)  to znajomi narzekali na brak czesci i koszty czesci nie wiem jak jest teraz , ale jak na razie jest pare drzcików w WWA niestety w wyższej cenie jaka chcialem przeznaczyć na początek...

Jeśli KTM i mało obsługowy to tylko LC4 najlepiej w wersji SMC-jest najlzejszy,posiada już gażnik KEIHIN i oczywiście z szarym silnikiem HIGH FLOW,wymiana oleju +filtry co 10tyś.+kontrola lub regulacja zaworów.Jeśli chodzi o dostepność części to w Polsce nie ma tragedii,a z racji mojego miejsca zamieszkania to najczęściej robie zakupy tu:http://www.krahl-kroschel.de/  -większość części mają na miejscu,dają niezłe upusty i jak trzeba to wyślą części.



kolego fidu10 znalazłem coś takiego czy to jest smc ????

[url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1670948[/url]

to jest 2000r ale w moich pieniądzach i jakoś wygląda.....

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

22

Odp: co warto kupić?help!

fidu10 napisał/a:
bico napisał/a:
SFMario napisał/a:

Daj se z nią spokój
Za słaba i za ciężka tak w 2  słowach a w 3 to jeszcze dużo pali bicz.

Dobrą opcją jest DRZ- mało wymagającą serwisowo i raczej trwałą.
Może jakiś pomarańczowy sześciopak?
Albo yamana WR450? Bo w 400 i 426 padały skrzynie.
Prawda jest taka że wszystko oprócz DRZ będzie wymagało częstego serwisu (oleum filtr i zawory).

Zostaje jeszcze XR650R ale to trochę inne pieniądze i inny level :D

yo

pamaranczowy 6pak rozumiem ze to ktm??? :)  tez mysle o tym ... niestety moja wiedza jest słaba na temat ktm , jescze jak mialem yz (2003-04rok)  to znajomi narzekali na brak czesci i koszty czesci nie wiem jak jest teraz , ale jak na razie jest pare drzcików w WWA niestety w wyższej cenie jaka chcialem przeznaczyć na początek...

Jeśli KTM i mało obsługowy to tylko LC4 najlepiej w wersji SMC-jest najlzejszy,posiada już gażnik KEIHIN i oczywiście z szarym silnikiem HIGH FLOW,wymiana oleju +filtry co 10tyś.+kontrola lub regulacja zaworów.Jeśli chodzi o dostepność części to w Polsce nie ma tragedii,a z racji mojego miejsca zamieszkania to najczęściej robie zakupy tu:http://www.krahl-kroschel.de/  -większość części mają na miejscu,dają niezłe upusty i jak trzeba to wyślą części.


coo...???!!! olej co 10k km i dziwic sie potem ze ludzie pierdola fleki ze lc4 awaryjnei wybuchaja silniki

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

23

Odp: co warto kupić?help!

cross napisał/a:
fidu10 napisał/a:
bico napisał/a:

pamaranczowy 6pak rozumiem ze to ktm??? :)  tez mysle o tym ... niestety moja wiedza jest słaba na temat ktm , jescze jak mialem yz (2003-04rok)  to znajomi narzekali na brak czesci i koszty czesci nie wiem jak jest teraz , ale jak na razie jest pare drzcików w WWA niestety w wyższej cenie jaka chcialem przeznaczyć na początek...

Jeśli KTM i mało obsługowy to tylko LC4 najlepiej w wersji SMC-jest najlzejszy,posiada już gażnik KEIHIN i oczywiście z szarym silnikiem HIGH FLOW,wymiana oleju +filtry co 10tyś.+kontrola lub regulacja zaworów.Jeśli chodzi o dostepność części to w Polsce nie ma tragedii,a z racji mojego miejsca zamieszkania to najczęściej robie zakupy tu:http://www.krahl-kroschel.de/  -większość części mają na miejscu,dają niezłe upusty i jak trzeba to wyślą części.


coo...???!!! olej co 10k km i dziwic sie potem ze ludzie pierdola fleki ze lc4 awaryjnei wybuchaja silniki

Uppss...no tak,wczoraj bylo ciężko... lekko sie rozpędziłem,oczywiście wedlug ksiazki co 6tys.

Ten [url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1670948[/url]   to nie jest smc.

24

Odp: co warto kupić?help!

fidu10 napisał/a:
cross napisał/a:
fidu10 napisał/a:

Jeśli KTM i mało obsługowy to tylko LC4 najlepiej w wersji SMC-jest najlzejszy,posiada już gażnik KEIHIN i oczywiście z szarym silnikiem HIGH FLOW,wymiana oleju +filtry co 10tyś.+kontrola lub regulacja zaworów.Jeśli chodzi o dostepność części to w Polsce nie ma tragedii,a z racji mojego miejsca zamieszkania to najczęściej robie zakupy tu:http://www.krahl-kroschel.de/  -większość części mają na miejscu,dają niezłe upusty i jak trzeba to wyślą części.


coo...???!!! olej co 10k km i dziwic sie potem ze ludzie pierdola fleki ze lc4 awaryjnei wybuchaja silniki

Uppss...no tak,wczoraj bylo ciężko... lekko sie rozpędziłem,oczywiście wedlug ksiazki co 6tys.

Ten [url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1670948[/url]   to nie jest smc.

i tak cos duzo ;] ja za czasó lc4  buda 2005 z dwoma wydechami wg. manuala co 4 tyś km zlewałem i zero prbolemów

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

25 Ostatnio edytowany przez maciejwra (2010-02-21 20:51:12)

Odp: co warto kupić?help!

Przed zakupem Kata dużo czytałem nan forum motoX, też zastanawiałem się nad Jadźką, poczytaj za i przeciw

[url]http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=37&t=11634[/url]

[url]http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=34&t=8995[/url]

a o drz wiem tylko tyle, ż whuj ludzi je ma i nikt jaakoś nie narzeka, no chyba ze ktoś wspomni o............deklach  :D

SMR 505

26

Odp: co warto kupić?help!

bico napisał/a:

[url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1660199[/url]   troche drogi ale na raty można :D

Ten egzemplarz według mnie wart zainteresowania. Oglądałem go na początku stycznia i po oględzinach nie stwierdziłem żadnych niepokojących rzeczy. To świeży sprzęt, sprowadzony na początku zimy z Włoch.

yamaha xt660x

27

Odp: co warto kupić?help!

DRZ najlepsza na świecie! :P
http://i436.photobucket.com/albums/qq85/VegaEddie/DRZarticle-1.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

28

Odp: co warto kupić?help!

hacker33 napisał/a:

DRZ najlepsza na świecie! :P
http://i436.photobucket.com/albums/qq85/VegaEddie/DRZarticle-1.jpg


chyba na początek bedzie drzeta :D w tygodniu mam plan oblukać sprzęta ,złapie runde i sie zobaczy:D

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

29

Odp: co warto kupić?help!

Podłącze się pod wątek żeby nie zakładać setnego tematu... :rolleyes:

Pewnie wielu z was monitoruje rynek więc [url]http://allegro.pl/item926813367_ktm_smr_450_krajowy.html[/url] ktoś zna tą maszynkę ?? Może znajomy sprzedaje itp ??

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

30

Odp: co warto kupić?help!

moto mojego znajomego technicznie sprzet malina nic nie można mu zarzucic po remoncie z teg oco pamietam tłok na hi-comp i nowa korba ... troszke gorzej z wygladem ale w torówce to o serce i dusze chodzi nie o ubrania ;p

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest