Odp: Sm125 4t
o sorka, jak pisalem komenta to twojego jeszcze nie było :p
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Sm125 4t
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
o sorka, jak pisalem komenta to twojego jeszcze nie było :p
kolego , KTM EXC i dt'ka sa 2-suwami , tak tylko dla info ;P
wg. mnie idealny motor na sam początek. Moc Cię nie zabije , lecz również jako że jesteś nowy na motocyklach - tak szybko Ci się nie znudzi :) bierz śmiało jedną z tych : mz sm125 , yamaha wr125x , yamaha xt 125x. Sprzęty dobre i sprawdzone :)
pojeździj 2-3 sezony i myśle , że możesz ogarnąć coś mocniejszego
dzięki ale czy to są maszyny idioto-odporne? bo nie ukrywam że będę próbował się uczyć późnymi zimowymi wieczorami jak trzyma sie klucze lub młotek, by po pewnym czasie nie truć tyłka mechanikom o jakąś pierdołę
Moja propozycja: Poczekać do grudnia/stycznia, kupić wtedy mociaka, bo jak wiadomo najtańszy. Pozmieniać oleje, płyny, idt- ogólnie przygotować moto do sezonu. I od wiosny atakować. Proponowałbym kupić Husqvarne Sms 125 (2t). 125 w czteropaku znudzi się po pierwszym tygodniu a taką 125 2t można się już pobawić na torze, w lesie i wszędzie tam gdzie tylko ułańska fantazja zapragnie.
Co do mocy to odblokowana ma ok 28 koni więc nie jest to potwór ani też nie ślimak. Na jednym tłoku wylatasz spokojnie koło 7-8 tys ( nowy tłok 300 zł więc nawet jeśli trzeba będzie wymienić to cena nie zwala z nóg)
Napisz jeszcze jakimi środkami dysponujesz.
Pozdro
A czemu nie 250 w 4 T ? Przecież to aż tak mocą nie zabija ... Nie żeby coś ale kumpel ma Wr 250 x do sprzedania i jest to spoko moto jak na supermoto ;)
[url]http://allegro.pl/husqvarna-sm-125-nowe-czesci-45km-supermoto-a1-i3443195204.html[/url]
to ustrojstwo to zapewne 2t prawda? jeszcze nie ogarniam który to 2t a który to 4t i błądzę jak ślepy cygan na dworcu...
około 6000 pln bym na mógł przeznaczyć, więc yamaha wr 250x nie jest w moim zasięgu
Najprościej rzecz ujmując:
2T mają dyfuzor, czyli takie coś [url]http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/43/19/52/3443195204_3[/url]
4T mają normalny kolektor: [url]http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/59/92/33/3459923381[/url]
Czyli różnica widoczna gołym okiem to rura która odprowadza spaliny z silnika do tłumika
Triale w 2 takcie nie maja kichy :D
To fakt;)
Nowe już mają.
Najprościej rzecz ujmując:
2T mają dyfuzor, czyli takie coś [url]http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/43/19/52/3443195204_3[/url]
4T mają normalny kolektor: [url]http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/59/92/33/3459923381[/url]
Czyli różnica widoczna gołym okiem to rura która odprowadza spaliny z silnika do tłumika
Na polski-tlumaczony.
Jak ma cos szerokiego, pierdolnego, grubego(bez skojarzeń) to 2T
A jak ma coś cieńkiego (bez...), chudego, wąskiego xD to 4T
A co do moto to ja bym pomyślał nad wr. Rozsądna maszyna i tyle ... Nie kombinuj tylko kup jakąś wr w dobrej kasie co bys nie zalowal. W rok wszystko ogarniesz ( oczywista nie do perfekcji ) i pewnie bedziesz chciał sprzedac bo mocy braknie albo przesiasc sie na 2 suwa. Kup cos moze do 4tysi, a reszte odkładaj na nowe moto ( ja bym tak zrobił ). Co forumowicze na to ?
A co do moto to ja bym pomyślał nad wr. Rozsądna maszyna i tyle ... Nie kombinuj tylko kup jakąś wr w dobrej kasie co bys nie zalowal. W rok wszystko ogarniesz ( oczywista nie do perfekcji ) i pewnie bedziesz chciał sprzedac bo mocy braknie albo przesiasc sie na 2 suwa. Kup cos moze do 4tysi, a reszte odkładaj na nowe moto ( ja bym tak zrobił ). Co forumowicze na to ?
Wr za 6 tysięcy ?
wr może być ciężko, a czy modele xt lub dt dużo się różnią od wr?
xt ma gorszy silnik, 5 biegów, chłodzenie powietrzem, 4 suwowy, na gaźniku a dt to 2 suw, 6 biegow, chlodzony ciecza, na gaźniku. Wr ma wtrysk. Xt jest slabsza od wr, a dt jest mocniejsza
Dukers napisał/a:A co do moto to ja bym pomyślał nad wr. Rozsądna maszyna i tyle ... Nie kombinuj tylko kup jakąś wr w dobrej kasie co bys nie zalowal. W rok wszystko ogarniesz ( oczywista nie do perfekcji ) i pewnie bedziesz chciał sprzedac bo mocy braknie albo przesiasc sie na 2 suwa. Kup cos moze do 4tysi, a reszte odkładaj na nowe moto ( ja bym tak zrobił ). Co forumowicze na to ?
Wr za 6 tysięcy ?
A skąd mam wiedzieć ile takie coś kosztuje ? ;p Mnie to nie iterere... Ja tylko piszę i staram się pomóc. Każdy ma swój budżet i ja w to nie wnikam.
a jak wygląda sytuacja w 250 4t? tylko czy to na początek nie urwie mi rąk przy samej dupie?
przykładowo: nie widzę "spuchniętej" rury w tym egzemplarzu to znaczy że to 4t?
[url]http://forum.supermoto.pl/topic25111-suzuki-rmz-250-zarejestrowana.html[/url]
pamiętam że jakiś czas temu forumowicz z Elbląga miał na handel 250ccm bodajże husqe nie więcej nie pamiętam... :/
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Sm125 4t
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 80 zapytań