16

Odp: Sm125 4t

o sorka, jak pisalem komenta to twojego jeszcze nie było :p

Rieju SMX 50 2009 -> Husqvarna SM 125 S 2008 -> KTM LC4 640 2006 FCR 41

17

Odp: Sm125 4t

b0unceR napisał/a:

kolego , KTM EXC i dt'ka sa 2-suwami , tak tylko dla info ;P
wg. mnie idealny motor na sam początek. Moc Cię nie zabije , lecz również jako że jesteś nowy na motocyklach - tak szybko Ci się nie znudzi :) bierz śmiało jedną z tych : mz sm125  , yamaha wr125x , yamaha xt 125x. Sprzęty dobre i sprawdzone :)
pojeździj 2-3 sezony i myśle , że możesz ogarnąć coś mocniejszego

dzięki ale czy to są maszyny idioto-odporne? bo nie ukrywam że będę próbował się uczyć późnymi zimowymi wieczorami jak trzyma sie klucze lub młotek, by po pewnym czasie nie truć tyłka mechanikom o jakąś pierdołę

Honda fmx 650

18

Odp: Sm125 4t

Moja propozycja: Poczekać do grudnia/stycznia, kupić wtedy mociaka, bo jak wiadomo najtańszy. Pozmieniać oleje, płyny, idt- ogólnie przygotować moto do sezonu. I od wiosny atakować. Proponowałbym kupić Husqvarne Sms 125 (2t). 125 w czteropaku znudzi się po pierwszym tygodniu a taką 125 2t można się już pobawić na torze, w lesie i wszędzie tam gdzie tylko ułańska fantazja zapragnie.
Co do mocy to odblokowana ma ok 28 koni więc nie jest to potwór ani też nie ślimak. Na jednym tłoku wylatasz spokojnie koło 7-8 tys ( nowy tłok 300 zł więc nawet jeśli trzeba będzie wymienić to cena nie zwala z nóg)
Napisz jeszcze jakimi środkami dysponujesz.
Pozdro

KXF 250 '14

19

Odp: Sm125 4t

A czemu nie 250 w 4 T ? Przecież to aż tak mocą nie zabija ... Nie żeby coś ale kumpel ma Wr 250 x do sprzedania i jest to spoko moto jak na supermoto ;)

20 Ostatnio edytowany przez Go2Hell (2013-08-11 21:38:14)

Odp: Sm125 4t

[url]http://allegro.pl/husqvarna-sm-125-nowe-czesci-45km-supermoto-a1-i3443195204.html[/url]

to ustrojstwo to zapewne 2t prawda? jeszcze nie ogarniam który to 2t a który to 4t i błądzę jak ślepy cygan na dworcu...
około 6000 pln bym na mógł przeznaczyć, więc yamaha wr 250x nie jest w moim zasięgu

Honda fmx 650

21 Ostatnio edytowany przez Sebas (2013-08-11 21:59:23)

Odp: Sm125 4t

Najprościej rzecz ujmując:
2T mają dyfuzor, czyli takie coś [url]http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/43/19/52/3443195204_3[/url]
4T mają normalny kolektor: [url]http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/59/92/33/3459923381[/url]
Czyli różnica widoczna gołym okiem to rura która odprowadza spaliny z silnika do tłumika

Triumph Daytona 675

22

Odp: Sm125 4t

Triale w 2 takcie nie maja kichy :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

23

Odp: Sm125 4t

To fakt;)

Triumph Daytona 675

24

Odp: Sm125 4t

Nowe już mają.
http://media.motoblog.it/b/bet/beta-evo-2t-125-250-300-factory-2012/big_Beta_EVO_2T_Factory_2012_05.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

25

Odp: Sm125 4t

Sebas napisał/a:

Najprościej rzecz ujmując:
2T mają dyfuzor, czyli takie coś [url]http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/43/19/52/3443195204_3[/url]
4T mają normalny kolektor: [url]http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/59/92/33/3459923381[/url]
Czyli różnica widoczna gołym okiem to rura która odprowadza spaliny z silnika do tłumika


Na polski-tlumaczony.

Jak ma cos szerokiego, pierdolnego, grubego(bez skojarzeń) to 2T
A jak ma coś cieńkiego (bez...), chudego, wąskiego xD to 4T

A co do moto to ja bym pomyślał nad wr. Rozsądna maszyna i tyle ... Nie kombinuj tylko kup jakąś wr w dobrej kasie co bys nie zalowal. W rok wszystko ogarniesz ( oczywista nie do perfekcji ) i pewnie bedziesz chciał sprzedac bo mocy braknie albo przesiasc sie na 2 suwa. Kup cos moze do 4tysi, a reszte odkładaj na nowe moto ( ja bym tak zrobił ). Co forumowicze na to ?

26

Odp: Sm125 4t

Dukers napisał/a:

A co do moto to ja bym pomyślał nad wr. Rozsądna maszyna i tyle ... Nie kombinuj tylko kup jakąś wr w dobrej kasie co bys nie zalowal. W rok wszystko ogarniesz ( oczywista nie do perfekcji ) i pewnie bedziesz chciał sprzedac bo mocy braknie albo przesiasc sie na 2 suwa. Kup cos moze do 4tysi, a reszte odkładaj na nowe moto ( ja bym tak zrobił ). Co forumowicze na to ?

Wr za 6 tysięcy ?

http://x.vukajlija.com/var/uploads/reactions/201207/12662/joker.gif

KXF 250 '14

27

Odp: Sm125 4t

wr może być ciężko, a czy modele xt lub dt dużo się różnią od wr?

Honda fmx 650

28 Ostatnio edytowany przez dIIL (2013-08-12 13:55:23)

Odp: Sm125 4t

xt ma gorszy silnik, 5 biegów, chłodzenie powietrzem, 4 suwowy, na gaźniku a dt to 2 suw, 6 biegow, chlodzony ciecza, na gaźniku. Wr ma wtrysk. Xt jest slabsza od wr, a dt jest mocniejsza

Rieju SMX 50 2009 -> Husqvarna SM 125 S 2008 -> KTM LC4 640 2006 FCR 41

29

Odp: Sm125 4t

Hustler13 napisał/a:
Dukers napisał/a:

A co do moto to ja bym pomyślał nad wr. Rozsądna maszyna i tyle ... Nie kombinuj tylko kup jakąś wr w dobrej kasie co bys nie zalowal. W rok wszystko ogarniesz ( oczywista nie do perfekcji ) i pewnie bedziesz chciał sprzedac bo mocy braknie albo przesiasc sie na 2 suwa. Kup cos moze do 4tysi, a reszte odkładaj na nowe moto ( ja bym tak zrobił ). Co forumowicze na to ?

Wr za 6 tysięcy ?

http://x.vukajlija.com/var/uploads/reactions/201207/12662/joker.gif

A skąd mam wiedzieć ile takie coś kosztuje ? ;p Mnie to nie iterere... Ja tylko piszę i staram się pomóc. Każdy ma swój budżet i ja w to nie wnikam.

30

Odp: Sm125 4t

a jak wygląda sytuacja w 250 4t? tylko czy to na początek nie urwie mi rąk przy samej dupie?
przykładowo: nie widzę "spuchniętej" rury w tym egzemplarzu to znaczy że to 4t?
[url]http://forum.supermoto.pl/topic25111-suzuki-rmz-250-zarejestrowana.html[/url]
pamiętam że jakiś czas temu forumowicz z Elbląga miał na handel 250ccm bodajże husqe nie więcej nie pamiętam... :/

Honda fmx 650