Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę
Widzę masz straszną rozrzutność z tymi dyszami głównymi raz 153 potem zmieniasz na 180. Regulacja gaźnika nie na tym polega.
Ogólnie rozwiercenie gaźnika do granic jego możliwości i władowanie do motocykla nie poprawi Tobie dołu.
Często zmiana z FCR 39 na 40 albo 41 mocno osłabia dół silnika a Twoje 43,5mm to musi zrobić z niego strasznego muła.
I prawdopodobnie twoja Honda będzie fajnie jeździć tylko od 1/2 manetki do końca.
Nie wiem ogólnie dlaczego poszedłeś aż tak mocno po bandzie?
I czy gaźnik rozwiercałeś na równy okrąg czy robiłeś może owal?
Warto poczytać artykuły o rozwiercaniu gaźnika i ogólnie o wsadzaniu większego gaźnika do seryjnego motocykla.
[url]http://www.thunderproducts.com/media-carbboring.htm[/url]
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD