Temat: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę
Potrzebuję "na gwałt" iglicę NCVT do KEIHIN FCR
kod Yamahy to 5TA-14916-VT-00
Może ktoś ma albo ma jakieś zniżki/dobre kontakty w salonie Yamahy.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Potrzebuję "na gwałt" iglicę NCVT do KEIHIN FCR
kod Yamahy to 5TA-14916-VT-00
Może ktoś ma albo ma jakieś zniżki/dobre kontakty w salonie Yamahy.
Mam jakaś igłę wyjęta z FCRa zdemontowanego z jamahy, ale nie pamiętam jakiej. Są na niej jakieś oznaczenia, ewentualnie jak poznać to Ci sprawdzę co mi w kartonie zalega?
Oznaczenie jest wybite na iglicy w poziomie ponizej rowkow na zapinke.
Qrde, nie zauważyłem. Lecę sprawdzić.
Edit:
OBEKQ
Iglica w serwisie kosztuje pewnie z 40-50zł
Jeżeli ktoś ma zniżki to zaoszczędzisz z 5-6zł
Dojdzie koszt wysyłki i wyjdzie na zero.
OBKQ to dużo za bogata.
Dzięki za sprawdzenie :)
EKQ jest właśnie dużo uboższa w zakresie od 0-1/4 manetki
Jeżeli opuścisz EKQ o jeden ząbek niżej niż NCVT to od 1/4 manetki do końca jest taka sama jak NCVT.
Jednak tak jak napisałem wcześniej przy 1/8 manetki jest bardzo uboga.
Musze zubozyc na dwóch ostatnich literach czyli długosci prostej czesci iglicy i jej srednicy bo mam duzo za bogato w zakresie 0-1/4. Rekomendują NCVT do XR600
Obecnie mam OCEMN.
Podaj resztę twoich ustawień gaźnika to ci pomogę.
Może to Ci bardziej ułatwi sprawę.
Jak widzisz NCVT jest bogatsza a nie uboższa od EMN w zakresie 1/4.
Natomiast EKQ dana o jeden ząbek niżej pięknie uboga w tym zakresie co chcesz.
Tylko jest to dość mocne zubożenie.
Na TT znalazłem to w temacie FCRa w XR600:
[url]http://www.thumpertalk.com/topic/995444-fcr-40mx-carb-awesome-upgrade/page__st__60[/url]
Zjedz na post z tabelką.
Ogln mam rozwiercony gaźnik z 39 na "ile sie dało" do tego intake bell od Sudco.
[url=http://www.tdm.pl/media/files/29d5ecaff6c236f64273f76d560007df.jpg][/url]
Po lewej mój gaźnik, po prawej 41 z KTM SMC.
Poziom paliwa mam 9mm,
gaźnik był rozebrany w pył do rozwiercania, umyty wyczyszczony i poskładany.
Ogln mam problem bo moto nie żyje do 1/4 manety. Tzn jest za bogato nie wazne czy mam podłączona pompke przyspieszajaca czy odłączoną.
Był też problem z ustawieniem składu mieszanki ale wymieniłem oring na śrubie i pomogło, bo generalnie najwyzsze obroty przy kreceniu sruba mieszanki miałem na 0,5 obr przy dyszach 42, 40 i 38. Więc trochę dziwnie przy PAJ100.
Jak wywaliłem dysze PAJ 100 i założyłem największa PJ48 to moto chodziło za ubogo i dalej nie żyło do 1/4.
Obecnie mam PAJ100 i PJ 42, Śruba mieszanki 1 i 1/4 obr wtedy ma najwyzsze obroty i chodzi moim zdaniem najlepiej.Swieca okopcona, moto do 1/4 nie zyje.
Najlepszy efekt osiągnałem obniżajać iglice OCEMN na sam dół (ostatni zabekod gory). Wtedy do 1/4 troche sie poprawiło. Rozmawiałem tez z kumplem co dłubie moto i ma o tym pojecie i mowi zeby wymienic iglice na wieksza srednice w prostej czesci, bo ta odpowiada za 1/8-1/4 manety.
A i jak by tego mało mam spalanie stukowe w okolicy 1/2 manety przez chwile anglicy nazywaja to na forach "pinging" odgłos metaliczny z głowicy ale ciezko to zdiagnozowac w ktorym zakresie pomimo znakow na manetce bo na 2 biegu robi sie juz szybko a przeciez do testow gaznika pod garazem nie bd w kombi wskakiwał...i trzeba drogi pilnowac.
Sory za chaos w pisaniu ale to samo mam w głowie.
Dzis i jutro walcze ( 3ci rok juz walcze z tym gównem a zaden srerwis nie ma odwagi tego wziasc) i jak nic nie wymysle to chyba załoze stary gaznik bo za miesiac zlot...
Hacker jakieś rady?
Co do PAJ to jest to dysza która nie musi być. Np. jak ktoś montuje nowego FCR-a do DRZ to na TT każą ją w ogóle wywalić.
Patrząc na twój opis i mój wykres to spróbowałbym tą iglicę EKQ.
Będzie ubogo na niskich tam gdzie twierdzisz, że masz bogato i troszkę bardziej bogato tam gdzie twierdzisz, że masz spalanie stukowe.
Ogólnie nie kierowałbym bym się, aż tak linkiem co dałeś bo twój gaźnik jest dość mocno rozwiercony i na pewno twoje ustawienia będą zupełnie inne.
Napisz też czy coś robiłeś z zapłonem lub stopniem sprężania? Bo spalanie stukowe mieć tak od razu od ubogiej mieszanki?
Ja miałem stukowe u siebie jak splanowałem głowicę.
I nie pomógł nawet V power racing. Głowicę znowu odprężyłem i teraz na v power jest ok.
A Ty próbowałeś już zalać 100 oktanową benzynę?
PS.Masz 4T, nie myślałeś aby podjechać gdzieś na hamownię w celu sprawdzenia AFR (air fuel ratio)? Dostałbyś wykres i w 5 minut wiedziałbyś gdzie masz ubogo a gdzie bogato.
Hacker dzięki.
Głowicę i cylinder mam tylko liźnięte w celu wyrównania.
Tłok o standardowej kompresji.
Zapłon fabryczny.
Spalanie stukowe występuje tylko ciut za 1/2 manety przez 1-2s.
Pomimo usilnych prób regulacji FCRa założyłem fabryczny gaźnik.
Motocykl odżył w problematycznym zakresie 0-1/4 manety. Dupy nie urywa ale jedzie-wiadomo jeden gar bez pompki to się dusi.
Spalanie stukowe które miałem lekko ponad 1/2 manety na FCR wystapiło i tutaj.Na dyszy 153. Podniesienie iglicy też nic nie dało. Pomogła zmiana dyszy głównej ze 152 na 180. Po drodze założyłem jeszcze 162S i 165. Podnoszenie iglicy nie niwelowało zjawiska.
Dziwne że na testach w koło garage nie wyczaiłem że na 180 moto się dławi. Musiałem wrócić do dyszy 165. Jest ok, spalanie stukowe nie występuje o_O chociaż wcześniej występowało.
Zakleiłem też dodatkowe dziury w airboxie. Efekt moto jak by lepiej ciągnęło od dołu, ale na wysokich obrotach słabiej i dysza 165 jest za duża bo vmax spadł o 20km/h i czuć że lekko przerywa na 3/4-WOT. Spróbuję dzisiaj z dysza 162S i 153. Ale pytanie czy spalanie stukowe nie wróci. Paliwo mam 98okt.
O hamowni myslalem. Probowałem tez z czujnikiem 02 na stacjach diagnostycznych ale zaden czujnik nie "łapał" na jednym cylindrze :(
Właśnie ,z tego co wiem to pomiary sondą AFR na jednym garze mogą być obarczone błędem.
Mam na swój użytek szerokopasmową sondę Lambda ze sterownikiem (Innovate LC-1), lecz nie jestem w stanie powiedzieć czy ona dobrze działa, nie mam pojęcia czy wyjścia są zaprogramowane tak jak w instrukcji obsługi, a kabla do programowania nie posiadam.
Korek pod sondę wspawałem kawałek przed tłumikiem i to moim zdaniem za daleko, multimetr pokazywał bzdury.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 77 zapytań