1

Temat: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Potrzebuję "na gwałt" iglicę NCVT  do  KEIHIN FCR

kod Yamahy to 5TA-14916-VT-00
Może ktoś ma albo ma jakieś zniżki/dobre kontakty w salonie Yamahy.

2

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Mam jakaś igłę wyjęta z FCRa zdemontowanego z jamahy, ale nie pamiętam jakiej. Są na niej jakieś oznaczenia, ewentualnie jak poznać to Ci sprawdzę co mi w kartonie zalega?

DRZ400SM, KTM 990 ADV

3

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Oznaczenie jest wybite na iglicy w poziomie ponizej rowkow na zapinke.

4 Ostatnio edytowany przez rbsn99 (2013-07-22 19:09:51)

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Qrde, nie zauważyłem. Lecę sprawdzić.

Edit:

OBEKQ

DRZ400SM, KTM 990 ADV

5

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Iglica w serwisie kosztuje pewnie z 40-50zł
Jeżeli ktoś ma zniżki to zaoszczędzisz z 5-6zł
Dojdzie koszt wysyłki i wyjdzie na zero.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

OBKQ to dużo za bogata.
Dzięki za sprawdzenie :)

7

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

EKQ jest właśnie dużo uboższa w zakresie od 0-1/4 manetki
Jeżeli opuścisz EKQ o jeden ząbek niżej niż NCVT to od 1/4 manetki do końca jest taka sama jak NCVT.
Jednak tak jak napisałem wcześniej przy 1/8 manetki jest bardzo uboga.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

8

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Musze zubozyc na dwóch ostatnich literach czyli długosci prostej czesci iglicy i jej srednicy bo mam duzo za bogato w zakresie 0-1/4. Rekomendują NCVT do XR600
Obecnie mam OCEMN.

9

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Podaj resztę twoich ustawień gaźnika to ci pomogę.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

10

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Może to Ci bardziej ułatwi sprawę.
Jak widzisz NCVT jest bogatsza a nie uboższa od EMN w zakresie 1/4.
Natomiast EKQ dana o jeden ząbek niżej pięknie uboga w tym zakresie co chcesz.
Tylko jest to dość mocne zubożenie.
http://p1.bikepics.com/2013%5C07%5C22%5Cbikepics-2579981-full.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

11 Ostatnio edytowany przez SFMario (2013-07-23 07:47:12)

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Na TT znalazłem to w temacie FCRa w XR600:

[url]http://www.thumpertalk.com/topic/995444-fcr-40mx-carb-awesome-upgrade/page__st__60[/url]

Zjedz na post z tabelką.

Ogln mam rozwiercony gaźnik z 39 na "ile sie dało" do tego intake bell od Sudco.
[url=http://www.tdm.pl/media/files/29d5ecaff6c236f64273f76d560007df.jpg]http://www.tdm.pl/media/files/thb_29d5ecaff6c236f64273f76d560007df.jpg[/url]

Po lewej mój gaźnik, po prawej 41 z KTM SMC.

Poziom paliwa mam 9mm,
gaźnik był rozebrany w pył do rozwiercania, umyty wyczyszczony i poskładany.
Ogln mam problem bo moto nie żyje do 1/4 manety. Tzn jest za bogato nie wazne czy mam podłączona pompke przyspieszajaca czy odłączoną.

Był też problem z ustawieniem składu mieszanki ale wymieniłem oring na śrubie i pomogło, bo generalnie najwyzsze obroty przy kreceniu sruba mieszanki miałem na 0,5  obr przy dyszach 42, 40 i 38. Więc trochę dziwnie przy PAJ100.

Jak wywaliłem dysze PAJ 100 i założyłem największa PJ48 to moto chodziło za ubogo i dalej nie żyło do 1/4.

Obecnie mam PAJ100 i PJ 42, Śruba mieszanki 1 i 1/4 obr wtedy ma najwyzsze obroty i chodzi moim zdaniem najlepiej.Swieca okopcona, moto do 1/4 nie zyje.

Najlepszy efekt osiągnałem obniżajać iglice OCEMN na sam dół (ostatni zabekod gory). Wtedy do 1/4 troche sie poprawiło. Rozmawiałem tez z kumplem co dłubie moto i ma o tym pojecie i mowi zeby wymienic iglice na wieksza srednice w prostej czesci, bo ta odpowiada za 1/8-1/4 manety.

A i jak by tego mało mam spalanie stukowe w okolicy 1/2 manety przez chwile anglicy nazywaja to na forach "pinging"  odgłos metaliczny z głowicy ale ciezko to zdiagnozowac w ktorym zakresie pomimo znakow na manetce bo na 2 biegu robi sie juz szybko a przeciez do testow gaznika pod garazem nie bd w kombi wskakiwał...i trzeba  drogi pilnowac.

Sory za chaos w pisaniu ale to samo mam w głowie.
Dzis i jutro walcze ( 3ci rok juz walcze z tym gównem a zaden srerwis nie ma odwagi tego wziasc) i jak nic nie wymysle to chyba załoze stary gaznik bo za miesiac zlot...

12

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Hacker jakieś rady?

13

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Co do PAJ to jest to dysza która nie musi być. Np. jak ktoś montuje nowego FCR-a do DRZ to na TT każą ją w ogóle wywalić.
Patrząc na twój opis i mój wykres to spróbowałbym tą iglicę EKQ.
Będzie ubogo na niskich tam gdzie twierdzisz, że masz bogato i troszkę bardziej bogato tam gdzie twierdzisz, że masz spalanie stukowe.
Ogólnie nie kierowałbym bym się, aż tak linkiem co dałeś bo twój gaźnik jest dość mocno rozwiercony i na pewno twoje ustawienia będą zupełnie inne.
Napisz też czy coś robiłeś z zapłonem lub stopniem sprężania? Bo spalanie stukowe mieć tak od razu od ubogiej mieszanki?
Ja miałem stukowe u siebie jak splanowałem głowicę.
I nie pomógł nawet V power racing. Głowicę znowu odprężyłem i teraz na v power jest ok.
A Ty próbowałeś już zalać 100 oktanową benzynę?

PS.Masz 4T, nie myślałeś aby podjechać gdzieś na hamownię w celu sprawdzenia AFR (air fuel ratio)? Dostałbyś wykres i w 5 minut wiedziałbyś gdzie masz ubogo a gdzie bogato.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

14

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Hacker dzięki.
Głowicę i cylinder mam tylko liźnięte w celu wyrównania.
Tłok o standardowej kompresji.
Zapłon fabryczny.
Spalanie stukowe występuje tylko ciut za 1/2 manety przez 1-2s.


Pomimo usilnych prób regulacji FCRa założyłem fabryczny gaźnik.
Motocykl odżył w problematycznym zakresie 0-1/4 manety. Dupy nie urywa ale jedzie-wiadomo jeden gar bez pompki to się dusi.
Spalanie stukowe które miałem lekko ponad 1/2 manety na FCR wystapiło i tutaj.Na dyszy 153. Podniesienie iglicy też nic nie dało. Pomogła zmiana dyszy głównej ze 152 na 180. Po drodze założyłem jeszcze 162S i 165. Podnoszenie iglicy nie niwelowało zjawiska.

Dziwne że na testach w koło garage nie wyczaiłem że na 180 moto się dławi. Musiałem wrócić do dyszy 165. Jest ok, spalanie stukowe nie występuje o_O chociaż wcześniej występowało.
Zakleiłem też dodatkowe dziury w airboxie. Efekt moto jak by lepiej ciągnęło od dołu, ale na wysokich obrotach słabiej i dysza 165 jest za duża bo vmax spadł o 20km/h i czuć że lekko przerywa na 3/4-WOT. Spróbuję dzisiaj z dysza 162S i 153. Ale pytanie czy spalanie stukowe nie wróci. Paliwo mam 98okt.

O hamowni myslalem. Probowałem tez z czujnikiem 02 na stacjach diagnostycznych ale zaden czujnik nie "łapał" na jednym cylindrze :(

15

Odp: Iglicę Keihin FCR kupię/pożyczę

Właśnie ,z tego co wiem to pomiary sondą AFR na jednym garze mogą być obarczone błędem.

Mam na swój użytek szerokopasmową sondę Lambda ze sterownikiem (Innovate LC-1), lecz nie jestem w stanie powiedzieć czy ona dobrze działa, nie mam pojęcia czy wyjścia są zaprogramowane tak jak w instrukcji obsługi, a kabla do programowania nie posiadam.
Korek pod sondę wspawałem kawałek przed tłumikiem i to moim zdaniem za daleko, multimetr pokazywał bzdury.