Temat: Jak zrobić twardsze amortyzatory z przodu?
Jak w temacie, czy wystarczy zalać gęstszy olej?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » Jak zrobić twardsze amortyzatory z przodu?
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jak w temacie, czy wystarczy zalać gęstszy olej?
Olej lub wymiana sprężyn
Z dwojga tańsza jest wymiana oleju, ale nie da ona tyle co wymiany sprężyn.
A wie ktoś gdzie można dorwać uszczelniacze przeciwpyłowe(zamienniki), bo jak na razie to znalazłem ale tylko oryginały, 50 zł za sztukę...
A wie ktoś gdzie można dorwać uszczelniacze przeciwpyłowe(zamienniki), bo jak na razie to znalazłem ale tylko oryginały, 50 zł za sztukę...
Ja zamówiłem dzisiaj komplet 4 uszczelniaczy z allbals'a za 115 do mo mojej wr-ki, podobno się sprawdzają :)
oczywiście allegro
Jako, że sam zamieniam robić lagi to mam 2 pytanka:
-Jak głęboko ma wcisnąć uszczelniacze oleju?
-I jak wyjąć lagę z golenia?
Jako, że sam zamieniam robić lagi to mam 2 pytanka:
-Jak głęboko ma wcisnąć uszczelniacze oleju?
-I jak wyjąć lagę z golenia?
Jak masz takie pytania to lepiej oddaj do specjalisty lub kolegi ktory sie na tym zna
Ze by uzyskać twardsze zawieszenie trzeba na pewno wymienić sprezyny na odpowiednio twarde , sama wymiana oleju na gęstszy nie da za wiele po za tym gęstszy olej ma wpływ na twardość jak i odbicie czyli zawieszenie będzie odpowiednio wolniej wracało. Z uwagi ze jesteśmy na forum supermoto myślę ze szukasz zawieszenia które by odpowiadało tej dziedzinie sportu wiec twardsze sprezyny i gęstszy olej by na pewno trochę pomogło ale z mego doświadczenia daleko będzie temu zawieszeniu do ideału .Nie zapomnijmy ze zawieszenie składa sie tez z zaworów olejowych prze które przepływa olej uginając pakiet blaszek co ma powodować szybszy lub wolniejszy przepływ oleju, i je należny tez odpowiedni dopasować do tego typu sportu. Co do kupowania simeringow all balls to moje zdanie jest takie ze to najgorszy produkt jaki istnieje na rynku . Ten kto tanio kupuje płaci najczęściej dwa razy albo i więcej
Uszczelniacz przeciwpyłowy to w sklepie z łożyskami, uszczelniaczami. Cena pewnie około 3zł/szt. Więc moim zdaniem nie ma co patrzeć na jakieś firmy, które robią tylko uszczelniacze do moto, bo za to się tak cenią.
Czy lagi w yamaha dt 125 z 2004 i 2005 roku są takie same? , bo mam 2005 a osłonki przeciwpyłowe kosztują 2004-46 zł za sztukę, a 2005-96 zł za sztukę i nie potrafią mi powiedzieć czy będą takie same.
Czy te by się nadały?
[url]http://www.motorcycleproducts.co.uk/fork-dust-seals-yamaha-dt125-2005-06-p-158268.html[/url]
Witam,
Panowie mam kilka pytań dotyczących zawieszenia.
Moja crossówka coraz bardziej zaczyna przypominać supermoto :) Po założeniu kół SM postanowiłem wybrać się dzisiaj na przejażdżkę, efekty po mocniejszym hamowaniu załączam w postaci zdjęć poniżej.
Jakbym nie skręcił zawieszenia to i tak zanurkuję ono na tyle głęboko, że obciera. W chwili obecnej jako rozwiązanie problemu widzę zdemontowanie białych osłonek oraz przeciągnięcie koła na szprychach minimalnie w drugą stronę wtedy z każdej strony będzie po 2mm luzu.
Pytanie do was czy macie jakieś inne pomysł ?
Zastanawiam się także czy dobrze poprowadziłem przewód hamulcowy (teraz jest tak jak oryginał - do zacisku schodzi pomiędzy lagą, a szprychami). Jest jakaś reguła ? boję się trochę tego, że wkręci mi się w szprychy :P choć ma naprawdę sporo miejsca.
Myślę o modyfikacji przedniego zawieszania na następny sezon. Na co powinienem zwrócić uwagę ?
Rozumiem, że do wymiany pójdą sprężyny, zawory olejowe oraz olej. W serwisie Panowanie zaproponowali mi twardsze sprężyny firmy KYB oraz w pełni regulowane zawory olejowe. Co o tym sądzicie ?
Jako, że sam zamieniam robić lagi to mam 2 pytanka:
-Jak głęboko ma wcisnąć uszczelniacze oleju?
-I jak wyjąć lagę z golenia?
Odkręcasz na górze śrubę, wyciągasz podkładki i sprężyny, wylewasz olej. Potem musisz zablokować taką gwiazdę w środku lagi (ja zablokowałem przedłużonym kluczem do świec) i odkręcasz ampluaka pod goleniem. Potem wyszarpujesz lagę z golenia.
Dalej odsyłam do tematu: [url]http://yamahadt.net/topic17.html[/url]
Z tego co się orientuje w dtx lagi już są pod sm i są troszeczkę inne od enduro.
Witam,
Panowie mam kilka pytań dotyczących zawieszenia.Moja crossówka coraz bardziej zaczyna przypominać supermoto :) Po założeniu kół SM postanowiłem wybrać się dzisiaj na przejażdżkę, efekty po mocniejszym hamowaniu załączam w postaci zdjęć poniżej.
Jakbym nie skręcił zawieszenia to i tak zanurkuję ono na tyle głęboko, że obciera. W chwili obecnej jako rozwiązanie problemu widzę zdemontowanie białych osłonek oraz przeciągnięcie koła na szprychach minimalnie w drugą stronę wtedy z każdej strony będzie po 2mm luzu.
Pytanie do was czy macie jakieś inne pomysł ?
Zastanawiam się także czy dobrze poprowadziłem przewód hamulcowy (teraz jest tak jak oryginał - do zacisku schodzi pomiędzy lagą, a szprychami). Jest jakaś reguła ? boję się trochę tego, że wkręci mi się w szprychy :P choć ma naprawdę sporo miejsca.Myślę o modyfikacji przedniego zawieszania na następny sezon. Na co powinienem zwrócić uwagę ?
Rozumiem, że do wymiany pójdą sprężyny, zawory olejowe oraz olej. W serwisie Panowanie zaproponowali mi twardsze sprężyny firmy KYB oraz w pełni regulowane zawory olejowe. Co o tym sądzicie ?
Węższa opona ? zamiast np 120 dać 110 ;) wtedy masz 5 luzu a nie 2. :)
Węższa opona ? zamiast np 120 dać 110 ;) wtedy masz 5 luzu a nie 2. :)
Zdecydowanie polecam węższą oponę :)
Ja tak miałem u siebie - najprostsze rozwiązanie
zdjąć biały plastik i przeciągnąć szprychy, można też dziabnąć milimetr z rantu opony :)
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » Jak zrobić twardsze amortyzatory z przodu?
Wygenerowano w 0.025 sekund, wykonano 80 zapytań