1. Sciągasz siedzenie i bak
2. Odkręcasz górne mocowanie silnika, wyciągasz fajke, odpinasz odmę
3. Ściągasz czapke i masz już do wszystkiego dostęp.
4. Tłok ustawiasz w gmp. Zewnętrzne kropki na wałkach muszą być na równo z krawędzią głowicy a wałki z prawej strony patrząc muszą być na przeciwko siebie - do zewnątrz.
5. Sprawdzasz luzy szczelinomierzem.
Sprawdź sobie w manualu dla pewności całą procedure i jakie mają być luzy.
W porównaniu do LC4 sprawdzanie luzów w WR do bajka :) 70MTH od remontu i zaworki dalej idealnie :)
Ustawianie luzów to już trochę więcej roboty bo trzeba ściągać wałki i zmieniać płytki pod szklankami.
Powodzenia.
-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS