16 Ostatnio edytowany przez tadzik (2013-06-26 11:29:27)

Odp: przesiadka ze sporta na sm

hermes napisał/a:
rbsn99 napisał/a:
divus napisał/a:

Odradzam LC4 i wszelkiej maści DR-zety (wiem, zaraz mnie zlinczujecie :).

LC4 i DRZ są do innych zastosowań niż - 95% tor.

a tu rodzimy przykład ;-)

[url]http://www.youtube.com/watch?v=c1jLjudZYoY&feature=youtu.be[/url]

Rybę też można przecież jeść dwoma widelcami, tylko po co ??
To że czymś się da jeździć to wcale nie znaczy, że to jest stworzone i dobrze się odnajduje w danej lokalizacji ( tor, szuter, asfalt )
Jeżeli chcesz na tor, to bierz wyczyny 450tke
tutaj oczywiście duży rozrzut w zależności od zamiłowania do marki.
Koszty serwisowe wszędzie są podobne a każdy zwolennik danej marki powie Tobie, że jego jest najlepsza i najtańsza.
Do wyboru masz hard enduro, najbardziej popularne - Yamahę WR, Husqvarne TE,
crossy - czyli CRF - tutaj wydaje mi się, że interwały serwisowe bardzo częste i  przez to relatywnie chyba najdroższy sprzęt w utrzymaniu
Do tego jeszcze fabryczne supermoto SMR'y ale tutaj przy KTM'ie chyba nie ma homologacji, tak jak teoretycznie przy CRFie

Jak masz znajomego mechanika i grzebać się nie boisz, odpuść LC4ki i DRzety i pakuj się w wyczyn.
Ja mogę Tobie przy okazji polecić swój sprzęt, do Anglii nie musisz jechać, a jak się dogadamy to może nawet uda się zakombinować transport

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

17

Odp: przesiadka ze sporta na sm

ja bym nawet nie pakował się w żadne hard enduro w stylu EXC czy WRF. Tylko odrazu po bandzie bez żadnych kompromisów wyczynowa 450 bez homologacji (KLX YZ CRF RMZ). Różnica w wadze i poręczności robi robotę a jak zaczniesz jeździć po torze to spodoba ci się na tyle, że zapomnisz o jeździe po mieście. (przynajmniej tak było u mnie) Może warto szukać jakiegoś zarejestrowanego egzemplarza ale moim zdaniem jak jesteś nastawiony na ściganie to nie ma sensu.

Husaberg FS 650

18

Odp: przesiadka ze sporta na sm

no na forum po za moto od tadzika jest jeszcze.. hello kity RMZ chyba ze juz poszła :)

Sherco st300  Cabestany Replica

19

Odp: przesiadka ze sporta na sm

A kolega DamianRR to na torze rekreacyjnie chce latać czy w zawodach bo to robi różnicę...

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

20

Odp: przesiadka ze sporta na sm

figiel napisał/a:
rbsn99 napisał/a:
divus napisał/a:

Odradzam LC4 i wszelkiej maści DR-zety (wiem, zaraz mnie zlinczujecie :).

LC4 i DRZ są do innych zastosowań niż - 95% tor.

http://i218.photobucket.com/albums/cc303/707drz/pastranasupermototransnk4.jpg

Ta DRZ Pastrany nie ma nic wspólnego z serią, zainwestowane pewnie kilkadziesiąt tysięcy. Patrząc na to co widać: kute półki, Ohlins przód, koła alu, wszystko z najwyższej półki. Nie wiem jaki to miało sens tak tuningować DRZ ale faktycznie ciekawy przykład ;-)

-------------------
hmmmm...

21 Ostatnio edytowany przez tabul (2013-06-26 12:37:18)

Odp: przesiadka ze sporta na sm

tadzik napisał/a:

Do wyboru masz hard enduro, najbardziej popularne - Yamahę WR, Husqvarne TE,
crossy - czyli CRF - tutaj wydaje mi się, że interwały serwisowe bardzo częste i  przez to relatywnie chyba najdroższy sprzęt w utrzymaniu

i honda i yamacha robi wersje hard enduro i cross. yamacha ma wr i yz, a honda ma x i r, czyli odpowiednik Yamachy WR i Husky TE jest Honda crf x, a serwis wszystkich wyczynów jest prawie taki sam...

22

Odp: przesiadka ze sporta na sm

Tą DRZ to bardziej można już pod wyczyn podciągnąć niż pod cywilizowany i tani w eksploatacji sprzęt ;]

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

23 Ostatnio edytowany przez Husaj (2013-06-26 12:39:25)

Odp: przesiadka ze sporta na sm

hermes napisał/a:

A kolega DamianRR to na torze rekreacyjnie chce latać czy w zawodach bo to robi różnicę...


Zakładając, że zamierza jeździć w 95% na torze jaka to różnica? Pomijając koszty to chyba nie ma żadnego powodu dla którego miałby kupować coś kompromisowego.  Rozwiń swoją myśl bo jestem ciekawy co bierzesz jeszzcze pod uwagę.

Husaberg FS 650

24

Odp: przesiadka ze sporta na sm

Husaj napisał/a:
hermes napisał/a:

A kolega DamianRR to na torze rekreacyjnie chce latać czy w zawodach bo to robi różnicę...


Zakładając, że zamierza jeździć w 95% na torze jaka to różnica? Pomijając koszty to chyba nie ma żadnego powodu dla którego miałby kupować coś kompromisowego.  Rozwiń swoją myśl bo jestem ciekawy co bierzesz jeszzcze pod uwagę.

No wiesz jezdzić można róznie na tym torze chodzi mi o ostre pałowanie czy po prostu jazdy rekreacyjne a wtedy serwis wygląda odrobinę inaczej... taką miałem myśl ale może być jak najbardziej błędna...

Moim zdaniem wszystko robija się o kasę jaką się dysponuje i nie chodzi mi tu o zakup a o dalszy serwiss...

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

25

Odp: przesiadka ze sporta na sm

Jasne, że się da DRZtą nawet na księżyc polecieć jak wpakujesz 50 milionów filipińskich kruzejros, tylko po co? Są lepsze sprzęty do tego typu zadań. Wiem co można na DRZ i nie musicie mi podsyłać polskich czy "zagramanicznych" zdjęć, dla mnie i moich zastosowań to zajebista maszyna (może teraz już troszkę mocy czasami brakuje). Może XT660X albo FMX mu podeślecie bo też się da jak na DRZ?

Chłop chce na tor - prawie wyłącznie tor i nie chce zmieniać co chwila sprzętu. Sprawa jest prosta, najlepsze propozycje już padły.

DRZ400SM, KTM 990 ADV

26

Odp: przesiadka ze sporta na sm

A może Husaberg 650 ?

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

27

Odp: przesiadka ze sporta na sm

nie mam na daną chwilę co do typu jazdy torowej czy to będą wyścigi i starty czy tylko kręcenie się po torze . Jest to moja pierwsza przygoda z tego typu moto na dłuższą metę więc jak się zapoznam ze sprzętem wtedy zdecyduje . Proszę więc o konkretne rodzaje modeli moto do tego rodzaju jazdy jak opisałem budżet na sam zakup około 15 tyś. i prosiłbym o przedstawienie jak często i ile mniej więcej kosztuje serwis i czego dotyczy .

28

Odp: przesiadka ze sporta na sm

Może faktycznie warto pomyśleć nad jakimś Husaberg'iem. Stosunkowo lekki, poręczny i mocny sprzęt. No i z homologacja to jak coś można na miasto wypad zrobić :)

29

Odp: przesiadka ze sporta na sm

DamianRR napisał/a:

no tak ale teraz jak rozwiązać sprawę przyciągnięcia tego z Anglii. Bo średnio mi się widzi podróżowanie po Polsce za moto a co tu mówić o Anglii
honda dla mnie to jeden z bardziej słusznych wyborów

Napisz do Filipa, [url]http://forum.supermoto.pl/user101331.html[/url] on mysli o sprzedaniu crf zarejestrowanej to w UK...

[url=http://s980.photobucket.com/user/motodrb/media/crf/filipcrf_zps197a1443.jpg.html]http://i980.photobucket.com/albums/ae284/motodrb/crf/filipcrf_zps197a1443.jpg[/url]

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

30

Odp: przesiadka ze sporta na sm

Panowie ja zapomniałem podkreślić że aktualnie dopiero zaczynam się rozglądać gdyż muszę jeszcze sprzedać swoją 600rr by mieć kasę na Esema. Założyłem temat tylko po to by wiedzieć za czym mogę się rozglądać