Odp: Co warto przerobić na SM - EXC: 250, 350, 450, 500?
Z tym, że mi się to nawet spodobało, do endurzenia się nie nadaje ale tor w sam raz, nie ma jazdy na pół gwizdka albo zapierdalasz albo nie jedziesz :)
KTM EXC 450 Six Days Sardinia
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Co warto przerobić na SM - EXC: 250, 350, 450, 500?
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Z tym, że mi się to nawet spodobało, do endurzenia się nie nadaje ale tor w sam raz, nie ma jazdy na pół gwizdka albo zapierdalasz albo nie jedziesz :)
albo zapierdalasz albo nie jedziesz :)
:)
Ja się przesiadłem z 450 4t na 250 2t endurowe dosyć świeże ( 2010 ). Nowe dwuciachy zdecydowanie jadą inaczej niż stare. Są bardzo cywilizowane, mają bardzo mocny dół i fajną charakterystyke silnika, a nie 0-1 system jak starsze sztuki. Jednak do SM, moim zdaniem, dwusuw jest do dupy, choćby z tego powodu, że jest strasznie wolny w porównaniu do 4t. Do tego brak możliwości hamowania silnikiem również może być upierdliwy, nie mówiąc o tym, że odkręcanie ciągłe na asfalcie go męczy i spala wtedy hektolitry paliwa. W teren z kolei rewelacja, dużo łatwiej się jeździ w porównaniu do 450, poręczność niesamowita, rewelacyjna charakterystyka silnika, nie szarpie tak jak 4t, nie czka w sytuacjach podbramkowych. Ja jestem zachwycony ze zmiany.
Co do narowistości 350tki, to raczej bym się nie zgodził. Znajomy ma SXF'a 350 z dokupioną mocniejszą mapą z Power Parts'a i wcale to jakiś dzik nie jest. Uznałbym, że jest to motocykl idealny dla amatora. Nie szarpie, nie męczy, a swoje zapierdziela. Bardzo liniowo oddaje moc i można się skupić na zapierdzielaniu, a nie walce ze sprzętem. Do 250 2T i 450 4T ( porównuje do Husek WR 250 i TE 450 ) to jednak pierdnięcia mu sporo brakuje, choć dla mnie osobiście to plus. Taką 350tką zdecydowanie bym nie pogardził w garażu na drugi motor :)
Ja kupiłem dodatkowy przełącznik map i mam teraz mój agresywny tryb ;) ale czasem zmęczony lub na mokrym włączam standard, gdzie jest naprawdę cywilizowanie :) Jest tez pewnie słaba mapa tak jak w Twoim smc.
Możesz zmieniać mapy podczas pracy silnika?
Ja bym brał exc 500 six days 2014 - 1 lipca można składać zamówienia już chyba ? A w WaWie jak dzwoniłem to mają super promocje na koła SM (jak dobrze pamiętam to WaWa była). Tak że miałbyś te i te koła + elementy powerparts :) Ja tam SM - olewam bo się ekip zebrało na śląsku na brudasach że szkoda gadać...:P
moto napisał/a:Ja kupiłem dodatkowy przełącznik map i mam teraz mój agresywny tryb ;) ale czasem zmęczony lub na mokrym włączam standard, gdzie jest naprawdę cywilizowanie :) Jest tez pewnie słaba mapa tak jak w Twoim smc.
Możesz zmieniać mapy podczas pracy silnika?
Koleś na ktmtalk napisał mi że w KTM 300 można zmieniać mapy na pracującym silniku.
Ja mam EXC 300 z 2010. Motocykl zupełnie inny od starych 2T, ma dwie mapy zapłonu - jedna typowo twostroke'owa, druga trialowa - ciągnie z dołu jak pojeba*y. Motocykl godny polecenia, jak w SM będzie się sprawdzać, nie wiem. Bo zawias robiłem pod motocross w lommel :)
Nie baw się w freeride'y.
Do nauki latania w terenie TYLKO I WYŁĄCZNIE 125! Potem dopiero 250 4T. Enduro/Motocross to zupełnie inna bajka od SM.
Nie baw się w freeride'y.
Do nauki latania w terenie TYLKO I WYŁĄCZNIE 125! Potem dopiero 250 4T. Enduro/Motocross to zupełnie inna bajka od SM.
Cenna uwaga - dziękuję Duriv. Choć strasznie jestem podekscytowany Freeride'em z uwagi na przyszłoroczną sprzedaż modelu E (elektrycznego). Ostatnio się dowiedziałem że baterię dla KTM opracowuje polska firma z Piaseczna - to by tłumaczyło skąd w tych okolicach widziany był strasznie zapierdalający KTM nie wydający dźwięków :)
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Co warto przerobić na SM - EXC: 250, 350, 450, 500?
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 75 zapytań